מינויים

חברת Attis Aviation ממנה תא"ל במיל' לתפקיד בכיר

תא"ל במיל' נרי הורוביץ, שכיהן כקצין התותחנים הראשי של צה"ל יסייע לחברה להמשיך לייצר חדשנות בתחום המטוסים הלא מאוישים

מערכת ice | 
נרי הורוביץ (צילום יחצ)
חברת הטכנולוגיה Attis Aviation המייצרת חדשנות בתחום הכטב"מים, מודיעה על מינויו של תא"ל במיל' נרי הורוביץ ליועץ אסטרטגיה בכיר של החברה. במסגרת תפקידו, הורוביץ ילווה את הנהלת החברה והצוותים השונים בגיבוש התוכניות האסטרטגיות והוצאתן לפועל בתחומי החדשנות, הפיתוח העסקי, השיווק והמכירות. כל זאת במטרה לתמוך במגמת הצמיחה של החברה לאור הביקוש ההולך וגובר לפתרונות תעופה בלתי מאוישים.
הורוביץ מביא לתפקיד ניסיון משמעותי שצבר בשירותו בצה"ל, שם כיהן בתפקידי פיקוד בכירים במשך 27 שנה. בתפקידו האחרון כיהן כקצין התותחנים הראשי; בו פיקד על כלל מערכי חיל התותחנים, לרבות כל מערך הכטב״ם בזרוע היבשה.  לפני כן כיהן כמפקד 'חטיבת האש 282' ומפקד עוצבת 'אדירים'.
הורוביץ בעל תואר שני בניהול משאבים אסטרטגיים במסגרת לימודיו באוניברסיטה לביטחון לאומי (National Defense University) שבוושינגטון הבירה,  תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת בן-גוריון, ותואר ראשון בהיסטוריה מטעם האוניברסיטה העברית במסגרת לימודיו במכללה לפיקוד טקטי של צה״ל.  
נרי הורוביץ: "אני נרגש להצטרף ל-Attis Aviation. הטכנולוגיה והפתרונות של החברה מעניקים ללקוחותיה ערך רב ואני בטוח בפוטנציאל האדיר שלה להוביל ולהשפיע על תעשיית המל"טים ולמצב את ישראל כמובילה עולמית בתחום. כל זאת בזכות הטכנולוגיה, החדשנות והכי חשוב, האנשים והצוות המצוין- שמניע אתה קדימה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה