מינויים

סוכנות ייצוג 1 עם שינוי דרמטי: זה המנכ"ל החדש

סוכנות ייצוג 1 עם מינוי מנכ"ל חדש: גיא לוי, לשעבר המפיק הראשי של HOT. אייל בן ציון, מבעלי סוכנות ייצוג 1: "יחד נמשיך להוביל ולהתפתח לעבר המטרות שהצבנו לעצמנו"
מערכת ice | 
גיא לוי HOT (צילום אוהד רומנו)
גיא לוי, לשעבר המפיק הראשי של HOT, מונה היום (רביעי) למנכ"ל סוכנות ייצוג 1, המינוי ייכנס לתוקפו כבר בתחילת חודש יוני הקרוב. מדובר בתוספת חיזוק לבעלים והמנכ"לים המשותפים אייל בן ציון ומורן מאור.
כפי שחשפנו ב-ice, באפריל השנה עזב לוי את ענקית הטלוויזיה HOT לאחר 12 שנה בהן שימש כמפיק ראשי. במסגרת תפקידו, הוביל לוי בשנים האחרונות את הפקות המקור ופעילות התוכן הבינלאומי של HOT, היה שותף להפיכתה של החברה למעצמת התוכן הגדולה ביותר בישראל ותרם משמעותית לביסוסה כבית המוביל ליצירה ישראלית.

עתה, לוי בן ה-49, מונה לתפקיד מנכ"ל סוכנות ייצוג 1. ייצוג 1 הינה סוכנות האומנים גדולה והוותיקה בישראל עם ניסיון בייצוג האמנים המובילים בלמעלה מ-30 שנה. ייצוג 1 הוקמה בשנת 1987 על ידי בועז בן ציון ואילן בושרי ומנוהלת מאז 2017 על ידי מורן מאור ואייל בן ציון, דור שני למייסד בועז בן ציון.
אייל בן ציון, מבעלי סוכנות ייצוג 1, מסר על המינוי: "אני מברך על הצטרפותו של גיא לוי למשפחת ייצוג 1 ושמח לקראת העבודה המשותפת. גיא מביא איתו ניסיון עשיר וידע רב בתחומים משיקים ואין לי ספק שיתרום לצמיחת החברה. יחד נמשיך להוביל ולהתפתח לעבר המטרות שהצבנו לעצמנו".
גיא לוי, הוסיף: "שמח ונרגש להצטרף למשפחת ייצוג 1 לצד צוות מקצועי ומוכשר. מצפה לאתגרים החדשים וליעדים שהצבנו בארץ ובעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה