מינויים

טלטלה במשרד רה"מ נתניהו: טופז לוק עוזב את הלשכה

אחת הדמויות המזוהות ביותר עם ראש הממשלה בשנים האחרונות, צפוי לחזור לליכוד ולשמש כיועצו של נתניהו במפלגה והאחראי על קשרי החוץ. הוא נחשב למקורב מאוד למשפחה, ולחברו של בנו יאיר. לוק מלווה את נתניהו מ-2015, והפך מיועץ ניו מדיה ל"יועץ על" לכל התחומים
מערכת ice | 
טופז לוק (צילום אוסף פרטי)
הדובר הרשמי של משרד ראש הממשלה טופז לוק הודיע אתמול (ראשון) כי הוא עוזב את תפקידו. לוק יחזור לשמש כיועץ של ראש הממשלה בנימין נתניהו בליכוד, ואחראי על קשרי חוץ של המפלגה. עד למינוי מחליפו, את מקומו של לוק תמלא דוברת המשרד הוותיקה צביה מארק.
במשך שנה וחצי, מאז כינון הממשלה, שימש לוק כדוברו של נתניהו בלשכת ראש הממשלה. הוא נחשב לקרוב מאוד לראש הממשלה, ולחברו של בנו יאיר. לוק מלווה את נתניהו משנת 2015, והפך לאורך השנים מיועץ ניו מדיה ל"יועץ על" לכל התחומים, ובהמשך גם כאמור לדוברו של נתניהו בלשכה. 
בתקופה האחרונה נבחנת האפשרות להעביר את אנשי הסגל הבכירים במשרד ראש הממשלה, צחי ברוורמן ויוסי שלי, לתפקידים דיפלומטיים בחו"ל. בתוך כך, מנהל לשכת ראש הממשלה, יאיר קספריוס, שמלווה את בני הזוג נתניהו כבר 15 שנה ונחשב לאיש הקרוב ביותר לברוורמן בלשכה, יצא לפני כחודשיים לחופשה בשל משבר אמון עם שרה נתניהו - לאחר שעובדת במשרד רה"מ שפוטרה חשפה התכתבות פנימית שבה נטען שקספריוס דיבר על רעיית רה"מ. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה