מינויים

פוריה פיננסים מבצעת שינויים בהנהלה: זה המנכ"ל החדש

חברת פוריה פיננסים מודיע על מנכ"ל חדש לחברה: טל עזרא, שכיהן בשנה האחרונה כסמנכ"ל הכספים של החברה. במסגרת תפקידו החדש, יתמקד טל בניהול וקידום המחלקות השונות תוך כדי פיתוח מחלקות חדשות
מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
חברת פוריה פיננסים, הודיעה על מינויו של טל חי עזרא (39) לתפקיד מנכ"ל החברה. טל, שכיהן בשנה האחרונה כסמנכ"ל כספים בחברת פוריה פיננסים, נכנס רשמית לתפקידו החדש ב-01/05/2024. במסגרת תפקידו החדש, יתמקד טל בניהול וקידום המחלקות השונות תוך כדי פיתוח מחלקות חדשות שיביאו את החברה לצמיחה.
לטל ניסיון עתיר שנים בכל נושא העמלות מחברות הביטוח ובתי ההשקעות. קודם מינויו, מילא טל שורה של תפקידים בכירים, ביניהם סמנכ"ל כספים בחברת "ספיר" פלסטיק, מנהל מחלקת העמלות בחברת נטו תכנון פיננסי וכן סמנכ"ל כספים בחברת פוריה פיננסים.
טל בעל תואר בכלכלה וחשבונאות ממכללת רופין וכן שנת השלמה בראיית חשבון.

(קרדיט: פוריה פיננסים)

לדברי אור פוריה, מייסד ויו"ר פוריה פיננסים, "אנו שמחים ומברכים על מינויו של טל לתפקיד מנכ"ל החברה. טל מביא עימו יכולות מקצועיות, כישורים מגוונים וניסיון רב בניהול והיכרות עם ענף הביטוח והפיננסים הישראלי. אני מאמין, כי ההבנה והניסיון העיסקי הרב שצבר יאפשרו לו להוביל את החברה ליעדים עסקיים חדשים, תוך מיקסום יכולותיה העסקיות של החברה, הנמצאת בתהליך פיתוח עסקי מואץ, בשווקים בהם היא פועלת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה