מינויים

הפניקס במינוי אסטרטגי: זאת הסמנכ"לית החדשה של חברת הבת

קבוצת Quality מינתה סמנכ"לית שיווק חדשה. יפית השרף אשר בתפקידה האחרון הובילה את מחלקת ה-Marcom בפירמת הייעוץ Deloitte בעלת למעלה מ-15 שנות ניסיון בתחום. יו"ר הקבוצה מברך: "היא האדם הנכון"

מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
קבוצת Quality מבית הפניקס אשר מספקת שירותים פיננסיים מתקדמים הודיעה הבוקר (רביעי) כי יפית השרף, בעלת יותר מ-15 שנות ניסיון בתחום השיווק מונתה לסמנכ"לית השיווק של הקבוצה.
השרף אשר בתפקידה האחרון הובילה את מחלקת ה-Marcom בפירמת הייעוץ Deloitte מגיעה לתפקידה החדש עם חזון ברור להפוך את ספירת התכנון הפיננסי לנגיש יותר עבור כולם: "אנחנו עובדים קשה עבור הכסף שאנחנו מרוויחים ולא מבינים מספיק מה הדרך הטובה ביותר לחסוך לפנסיה, להתכונן לפרישה, להשקיע ולהבין לאן הכסף שלנו הולך?".
 
על כניסתה לתפקיד הוסיפה השרף כי היא: "נרגשת להצטרף למשפחת Quality הצומחת. אנו מתכננים ליזום מהלכים שיווקיים פורצי דרך". איתי ברדה יו"ר הקבוצה בירך על המינוי הטרי: "אני שמח מאוד על הצטרפותה של השרף לקבוצה, אני בטוח שבזכות ניסיונה הגלובאלי והמקומי, כישוריה ואישיותה היא האדם הנכון להצעיד את החברה קדימה". 
במסגר תפקידה תשאף השרף  לפתח יוזמות שיווק חדשניות, שחלקן אף לא קיימות בענף, שיציידו את סוכני הקבוצה במיומנויות ובתובנות הנדרשות כדי לעמוד בדרישות המתפתחות של הצרכנים המושכלים של היום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה