מינויים

חדשות 13 מצאה מחליף? אלו המועמדים לתפקיד המנכ"ל החדש

אחרי הטלטלה עם עזיבתו של אור צלקובניק אחרי פחות משנה, היו״ר מחפש שוב שמות מחוץ למערכת ושמה של טלי בן עובדיה שמובילה את ערוץ רלוונט שלא ממש מתרומם, חזר להיות רלוונטי והיא נחשבת לאופציה מעניינת מאוד להוביל את מערכת החדשות.
מערכת ice |  2
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
אחרי שהוטלה הפצצה ומנכ"ל חדשות 13 אור צלקובניק הודיע הבוקר (ראשון) להנהלת חברת החדשות על עזיבתו את התפקיד, אליו נכנס לפני פחות משנה, וזאת ברקע תוכנית הקיצוצים שמובילה החברה בשבועיים האחרונים אחרי שנה של ירידה חדה ברייטינג, שמות של מחליפים כבר נזרקים להם לאוויר.
אחרי הטלטלה, היו״ר מחפש שוב שמות מחוץ למערכת ושמה של טלי בן עובדיה שמובילה את ערוץ רלוונט שלא ממש מתרומם, חזר להיות רלוונטי והיא נחשבת לאופציה מעניינת מאוד להוביל את מערכת החדשות.
 
על פי דיווחים שונים, יש מי בתוך החברה מנסה לקדם את הכתב הכלכלי של המערכת, מתן חודורוב. יחד עם זאת, על פי דוד ורטהיים גם שמו של סמנכ״ל התוכן הנוכחי ליאור לנדנברג הוזכר כממלא מקום אפשרי.
צלקבוניק נכנס לתפקיד לפני מספר חודשים, אחרי התפטרותו של המנכ"ל הקודם אבירם אלעד. כניסתו לתפקיד היתה כבר ברקע מגמת ירידה ברייטינג של הערוץ ופער שהלך וגדל בין נתוני חדשות 12 לנתוני חדשות 13.
מינויו של צלקובניק לפני שנה היה נראה כמו צעד מבטיח לחדשות 13, אחרי שהמנכ"ל הצעיר במשל עשור הוביל את רדיו 103FM, לנתוני האזנה חזקים ובולטות משמעותית בזירת תחנות האקטואליה. התקווה היתה שאותו תהליך שהצליח ליישם ברדיו המסחרי יראה את אותותיו בחדשות 13 ובערוץ, אך נתוני הערוץ נותרו במגמת ירידה, ולאחרונה הוכרז מודל קיצוצים שגרר מחלוקות רבות בין העיתונאים הבכירים למנכ"ל.
המלחמה הלכה והחריפה את מצב הצפיות בערוץ בזמן שרוב לוח השידורים נתון בידי החדשות, כך שלאחרונה תוכנית הקיצוצים הגיעה כבר במצב רתיחה של שהטח, עם עזיבות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה חבל
    10-13 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש תקשורת מחונן. היא לא תגיע לעולם לרמתו.
    סגור
  • 1.
    כולם מתחלפים רק היו''ר טופלסקי נשאר... (ל"ת)
    האם לא הבנתי משהו? 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור