מינויים

חברת ExaGrid במינוי אסטרטגי: "מתמקדים בגיבוש שותפויות נוספות"

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי. שמו של אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזורים אלו. ביל אנדרוז: "נמשיך להרחיב את פעילותנו ברחבי העולם"
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום freepik)
‏חברת ExaGrid, ספקית פתרון הגיבוי השכבתי עם נעילת שמירה מבוססת זמן הכוללת שכבה שאינה פונה לרשת (יצירת מרווח אוויר שכבתי), מחיקות מושהות ואובייקטים שאינם ניתנים לשינוי לשחזור מתוכנות כופר, הודיעה כי אנדי וולסקי, סגן נשיא ExaGrid למכירות באזורים EMEA ו-APAC, קיבל הכרה ברשימת ראשי הערוצים של CRN UK לאזור EMEA ו-APAC.
רשימה זו היא מהדורת CRN השנתית הראשונה שמתמקדת בראשי ערוץ באזורים EMEA ו-APAC של החברה האחות של CRN UK. מנהלי הערוץ המופיעים ברשימה זו מבינים מהי החשיבות האסטרטגית ההולכת וגוברת של התפקיד בו נושאים שותפי הערוץ שלהם והם מפתחים תוכניות מעשיות ויוצרים תוכניות שותפים שעוזרות לשותפים לעמוד באתגרים הללו.
 
"אני מתכבד להצטרף לרשימה הראשונה של ראשי ערוץ באזור במקביל לראשי ערוץ נוספים בענף, ומודה ל-CRN UK על התמקדותה באזורים EMEA ו-APAC", אמר אנדי וולסקי. הדבר נעשה לאחר ש-ExaGrid קיבלה לאחרונה דירוג של 5 כוכבים עבור תכנית שותפי המפיצים שלה ב-2024 CRN Partner Program Guide, אשר נותן דגש על מחויבותה של ExaGrid לטפח שותפויות חזקות, רווחיות ומוצלחות בערוץ.
"ExaGrid תמשיך להרחיב את פעילותה ברחבי העולם עם לקוחות שנמצאים בלמעלה מ-80 ארצות. 48% מהעסקים שלנו מתקיימים כעת מחוץ לארצות הברית, והצמיחה באזורים EMEA ו-APAC ממשיכה בשנת 2024", אמר ביל אנדרוז, נשיא ומנכ"ל ExaGrid. "אנו מתמקדים בגיבוש שותפויות נוספות בערוץ בכל אזור, ושמחים לקבל את הכרת CRN כמובילי הערוץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה