דיגיטל וטק

חברת ExaGrid הודיעה על שיא כל הזמנים בהזמנות

חברת פתרון אחסון הגיבוי השכבתי הודיעה כי רשמה ברבעון האחרון 43 עסקאות לקוחות חדשים של שש ושבע ספרות ו-168 לקוחות חדשים
מערכת ice | 
מחשבים עם Windows 11 (צילום יח"צ)
ExaGrid פתרון אחסון הגיבוי השכבתי היחיד בתעשייה, הודיעה היום שיש לה שיא הזמנות ורבעון הכנסות של כל הזמנים שהסתיים ב-30 ביוני 2022.
ההכנסות של ExaGrid צמחו במהלך הרבעון הראשון של 2022 וגם במהלך הרבעון הראשון של 2021. ExaGrid צומחת הרבה יותר מ-20% משנה לשנה. בנוסף  ExaGrid הייתה חיובית במזומנים ברבעון, זה הרבעון השביעי ברציפות. ExaGrid הוסיפה 168 לקוחות חדשים ברבעון השני של 2022, כולל 43 עסקאות של שש ושבע ספרות, ויש לה יותר מ-3,400 גורמי שוק בינוני ועליון פעילים ללקוחות ארגוניים גדולים המשתמשים ב- ExaGrid Tiered Backup Storage כדי להגן על הנתונים שלהם. הצמיחה של ExaGrid מואצת, והחברה שוכרת למעלה מ-50 אנשי מכירות נוספים בפנים ובשטח ברחבי העולם.
מומנטום המתמשך של ExaGrid הוא תוצאה של מוצר מובחן מאוד עם שיעור זכיות תחרותי של 75% והתרחבות מתמשכת של צוות המכירות שלנו ועבודה עם שותפי הערוצים שלנו ברחבי העולם. אנו ממשיכים לראות שארגונים מבינים שדיסק האחסון הראשי יקר מדי עבור שמירה לטווח ארוך ושמכשירי מניעת כפילויות מסורתיים אינם מספקים את ביצועי הגיבוי והשחזור הדרושים כדי להבטיח שהנתונים יהיו זמינים תמיד. ארגונים מתמודדים עם אתגרים בשימוש במכשירי מניעת כפילויות, לרבות עלויות שוטפות גבוהות, ביצועי גיבוי ושחזור גרועים, כמו גם היעדר מדרגיות ותכונות שחזור תוכנות כופר.ExaGrid  מציעה את הסיפור הטוב ביותר לתיקון אחסון גיבוי, כמו גם את הפתרון הייחודי ביותר לשחזור תוכנות כופר בתעשייה, עם העלות הטובה ביותר מראש ולאורך זמן, ביצועי הגיבוי והשחזור המהירים ביותר, היכולת להתאושש מאסון טבעי באתר או כזה שנגרם ע"י אדם, והיכולת לשחזר נתונים לאחר מתקפת כופר, מה שנותר בראש מעייניו בעולם של היום", אמר ביל אנדרוז, נשיא ומנכ"ל ExaGrid.
למכשירי ExaGrid יש אזור נחיתה הפונה לרשת דיסק-מטמון שבו הגיבויים האחרונים נכתבים ללא ביטול כפילויות מוטבע עבור גיבויים מהירים ומאוחסנים בפורמט לא משוכפל לשחזור מהיר. ExaGridמשתמשת בארכיטקטורת scale-out השומרת על חלון גיבוי באורך קבוע וגם מבטלת שדרוגי מדרגה יקרים ומפריעים והתיישנות מוצר. טכנולוגיית ה- Adaptive Deduplication  של ExaGrid  מבטלת שכפול של הנתונים לתוך מאגר שאינו פונה לרשת, שבו נתונים נטולי כפילות מאוחסנים לשמירה לטווח ארוך יותר, לעתים קרובות במשך שבועות, חודשים ושנים. השילוב של שכבה שאינה פונה לרשת (פער אוויר וירטואלי) בתוספת מחיקות מושהות עם תכונת Retention Time-Lock  של ExaGrid, ואובייקטים של נתונים בלתי ניתנים לשינוי, מגן מפני מחיקה או הצפנה של נתוני הגיבוי.
*שיעור זכייה תחרותי חזק של 75%
*הביאו 168 לקוחות חדשים
*43 עסקאות לקוחות חדשים של שש ושבע ספרות
*החברה נותרה חיובית במזומן, EBITDA ו- P&L במהלך 7 הרבעונים האחרונים
*יותר מ-3,400 לקוחות מגנים על הנתונים שלהם עם  ExaGrid Tiered Backup Storage
אחסון גיבוי מדורג של ExaGrid - בנוי לגיבוי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה