השוק

הכנסות של 80 מיליון דולר: קמטק חושפת תוצאות רבעון

קמטק מדווחת על תוצאות מקדמיות לרבעון השני של 2022 עם הכנסות של כ-80 מיליון דולר, בטווח העליון של התחזית, והמשך זרם הזמנות חזק
מערכת ice | 
רפי עמית (צילום רענן טל)
חברת קמטק (נאסד"ק ובורסת תל אביב: CAMT), הודיעה היום, טרם ,תערוכת Semicon West, כי הכנסותיה לרבעון השני של 2022 יסתכמו בכ-80 מיליון דולר. ההכנסות הן בטווח העליון של התחזית שנתנה החברה שהיו בין 77 ל- 80 מיליון דולר.
למרות חוסר הודאות בשוק, קמטק סיכמה רבעון חזק במונחי קצב הזמנות ומתחילת שנת 2022 קיבלה החברה הזמנות בהיקף של מעל ל-200 מיליון דולר וממשיכה להחזיק בצבר הזמנות בריא. ההזמנות התקבלו ממספר לקוחות רחב למגוון יישומים, ובכלל זה מארזים מתקדמים, הכוללים מארזי Fan-out Wafer Level (FOWLP), בדיקות Front End, מוליכים למחצה מורכבים (Compound Semiconducotrs), וחיישנים למצלמה (CMOS Image Sensors).
רפי עמית, מנכ"ל קמטק, מסר: "אני מאוד מרוצה מתוצאות הרבעון השני אשר יהוו רבעון שיא עבור קמטק, וכן מהצפי לשנה, במיוחד לאור הסביבה העסקית המאתגרת. צבר ההזמנות האיתן שלנו, לצד תזרים הזמנות חזק, מחזק את ציפיותינו כי השנה תהיה שנת שיא נוספת עבור קמטק, עם צמיחה שנתית בהכנסות בשיעור דו ספרתי של mid to high teens".

קמטק תדווח על תוצאותיה הכספיות ב-27 ביולי 2022 ותקיים שיחת ועידה למשקיעים באותו היום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה