מינויים

מינוי במשרד הכלכלה: זו סגנית מנהל הרשות להשקעות החדשה

סיון סיגטי מונתה לסגנית מנהל הרשות להשקעות במשרד הכלכלה והתעשייה.  תהיה סיון אמונה על גיבוש ועדכון מדיניות הרשות להשקעות והממשלה לפיתוח התעשייה הישראלית, תוך ראיה רחבה של צרכי התעשייה במטרה לשפר, בין היתר, את הפיריון ולהתאימו למדינות המובילות ב-OECD
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום freepik)
סיון סיגטי, עובדת משרד הכלכלה והתעשייה בעשור האחרון, כיהנה בחמש השנים האחרונות כממונה בכירה, ראש תחום השקעות ופיתוח בלשכה המשפטית. במסגרת עבודתה, עסקה בליווי צמוד של כל החלטות הממשלה בתחום הסיוע לתעשייה, יצירת מסלולי מענקים לתעשייה, ליווי עשרות ועדות סיוע ואלפי בקשות מהמגזר העסקי, ייצוג הרשות להשקעות בוועדות הכנסת ובבתי משפט, ייזום וביצוע הליכי חקיקה בכל הנוגע לחוק לעידוד השקעות הון מכוחו הוקמה הרשות להשקעות. 
סיון בעלת תואר ראשון במשפטים, בוגרת המחזור הראשון של תכנית המנהלים היוקרתית של נציבות שירות המדינה "מובילים בGOVה", התקבלה לתכנית "המדרשה" לסגל הבכיר וסיימה בהצלחה קורס דירקטורים בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית. 
סיון אמא לשלושה ילדים ומתגוררת עם משפחתה, ביישוב בו גדלה, מבשרת ציון. במסגרת תפקידה כסגנית מנהל הרשות להשקעות, תהיה סיון אמונה על גיבוש ועדכון מדיניות הרשות להשקעות והממשלה לפיתוח התעשייה הישראלית, תוך ראיה רחבה של צרכי התעשייה במטרה לשפר, בין היתר, את הפיריון ולהתאימו למדינות המובילות בOECD, לבצע התאמות במבנה התעשייה בישראל לפעילות בארץ ולמגמות גלובאליות, מתן מענה הוליסטי ויצירת תנאי צמיחה לכל הגורמים הרלוונטיים לפיתוח התעשייה בכל שלביה.
מנהל הרשות להשקעות, שלמה אטיאס: "הרשות להשקעות פועלת להאיץ צמיחת התעשייה הישראלית כמנוע כלכלי, להגדיל את פריון העבודה בתעשייה ולחזק את כלכלת ישראל. סיון סיגטי מביאה עמה הכירות רבת שנים עם התעשייה, צרכיה וחוזקותיה. אני סמוך ובטוח שבזכות הכירות זו ויכולותיה המקצועיות והאישיות, תדע סיון להוביל ולכוון את כלי הרשות להשקעות במטרה להמשיך ולקדם את התעשייה כמנוע צמחי משמעותי בכלכלת ישראל, כל זאת תוך שיתוף פעולה הדוק עם ארגוני התעשיינים, משרדי הממשלה והיזמים עצמם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה