מינויים

חברת "סיינס" מכריזה: זה הדירקטור הבכיר בתחום הבינה המלאכותית

חברת סייסנס הודיעה על מינויה של אבי גרושקה לדירקטור הבכיר בתחום הבינה המלאכותית. איילה מיכלסון, מנכ"לית החברה: "אני בטוחה שהניסיון של אבי כמוביל בתחום הבינה המלאכותית וכיזם יקדמו את היצירתיות והחדשנות באסטרטגיית ה- AI של החברה"

מערכת ice | 
מינויים (צילום vecteezy)
חברת סייסנס (Sisense), המספקת לאלפי חברות את היכולת לבנות ולהטמיע אנליטיקות ותובנות עסקיות במוצרים ממוקדי לקוח, הודיעה היום (שלישי) כי אבי גרושקה מונה דירקטור הבכיר בתחום הבינה מלאכותית.
במסגרת תפקידו, הוא יהיה אחראי על הובלת צוותי ה-AI והמחקר, כדי להעצים את החדשנות המוצרית של לקוחות סייסנס. בתפקידו החדש, גרושקה ישלב את ניסיונו בתפקידים קודמים כיזם, כחוקר, וכמנהל קבוצות AI כדי להוביל וליישם את החזון והחדשנות הטכנולוגית עבור פלטפורמת Sisense Embedded Analytics.
כמו כן, הוא ימנף טכנולוגיות חדשות בעולמות ה Gen-AI. אותה פעולה תעניק נגישות לחברות וארגונים פלטפורמה לבניית מוצרים עם חוויות אנליטיות עשירות, המלצות ודאטה בצורה אפקטיבית, מהירה וקלה.
 



אבי מביא למעלה מ-15 שנות ניסיון בייזום, הובלה ובניית קבוצות ומוצרי AI. לפני תפקידו הנוכחי, הוא שימשה כמוביל קבוצות ודירקטור AI ב-Pagaya וב-Sparks-AB, ואף אחראי ללא מעט סטארטאפים, הראשון של חברת Humanix והשני של חברת Emelai.

איילה מיכלסון, מנכ"לית סייסנס ישראל, התייחסה למינוי המדובר ואמרה: "היום יותר מתמיד יש ביקוש הולך וגובר לדאטה ותובנות בזמן אמת, ויש עלייה משמעותית בקצב פיתוח מוצרים מבוססי דאטה ואנליטיקה. אני בטוחה שהניסיון של אבי כמוביל בתחום הבינה המלאכותית וכיזם יקדמו את היצירתיות והחדשנות באסטרטגיית ה-AI של החברה".
לבינה מלאכותית בסייסנס. צילום - Sisense.jpg" />

בתמונה: אבי גרושקה  (צילום: Sisense)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה