מינויים

הדייט הראשון יצא משליטה: סטוקינג מטורף וחסר תקדים

159 אלף הודעות ברצף, זה מה ששלחה ג'קלין אדס בת ה-31 לגבר שפגשה באפליקציית דייטינג ומצא חן בעיניה. היא רדפה אחריו לביתו, למקום עבודתו, פרצה לדירתו והתקלחה באמבטיה. הסיפור צבר תאוצה ברשתות חברתיות ורבים תוהים האם הלכה לעולמה או שמא נכנסה לכלא? 
מערכת ice | 
דייט-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ג'קלין אדס בת ה-31 כנראה מאוד לא אוהבת להיות רווקה. תושבת מדינת אריזונה שבארצות הברית סיימה דייט ראשון, מבלי להמתין ימים ספורים עד ההודעה הבאה. אדס שלחה לא פחות מ-159 אלף הודעות לגבר שהכירה באינטרנט לאחר דייט ראשון בלבד, והפכה לאגדת רשת. 
אדס נעצרה בשל "סטוקינג חמור" לפני כמה שנים, אלא שסיפורה הפך רק השבוע לוויראלי כאשר שותף מיליוני פעמים ברשתות החברתיות. בנוסף לכמות ההודעות הקיצונית, משטרת עמק פרדייז דיווחה על ארבעה מקרים שונים בהם אדס הלכה לביתו או למקום עבודתו של האיש.
 
באחת הפעמים, לאחר שלא ענה להודעותיה, אדס הצליחה לפרוץ לביתו של הבחור ולהתקלח באמבטיה, כך טען הבחור לאחר שצפה במצלמות ביתו. אדס הואשמה בהסגת גבול, שוחררה והמשיכה לשלוח טקסטים מאיימים המביעים כוונות אלימות. לאחר מכן נעצרה שוב כשביצעה עבירות מעקב ואיומים.
סיפורה של אדס צבר תאוצה ברשתות החברתיות כאשר עמוד האינסטגרם "Wasted" שיתף את סיפור המעצר, מה שגרם לעוקבי העמוד לתהות היכן היא היום. ישנן ספקולציות רבות בנוגע למקום הימצאה של אדס - בעוד שאתרי חדשות מדווחים על מותה, אחרים טוענים כי היא מרצה מאסר בבית הכלא שבמחוז "מריקופה". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה