תקשורת ומדיה

"מואנה 2" בדרך לאקרנים: דיסני הודיעה כי תוציא סרט המשך ללהיט

בשורות טובות לחובבי ז'אנר האנימציה ולילדים: בקרוב יצא סרט המשך ללהיט האנימציה "מואנה 2". מואנה היא נסיכת דיסני השתים עשרה והפולינזית היחידה. היא גם הנסיכה השנייה של דיסני שרווקה אחרי מרידה
מערכת ice | 
מואנה (צילום יוטיוב/ DisneyMusicVEVO)
דיסני הודיעה באופן מפתיע כי תוציא סרט המשך ללהיט האנימציה "מואנה 2". בריאיון ב-CNBC, אמר נשיא דיסני, בוב אייגר: "העלילה תיקח את הצופים להפלגה חדשה עם מואנה, חצי-האל מאווי וצוות של דמויות חדשות, לאחר שהיא נענית לקריאת אבות-אבותיה". הסרט "מואנה" זכה להצלחה רבה כאשר יצא לראשונה ב-2016. הסרט הועמד לאוסקר  בקטגוריית סרט האנימציה הטוב ביותר וגרף הכנסות של מעל 640 מיליון דולר.
מואנה הוא הסרט ה-56 בסדרת סרטי האנימציה של אולפני וולט דיסני. עלילת הסרט מתרחשת בפולינזיה לפני כ-2,000 שנה ומתמקדת בסיפורה של מואנה, בתו הצעירה של צ'יף משושלת ארוכה של נווטים, שבמשך אלף שנים נמנעים מלהפליג מחוץ ללגונה. 
דמותה של מואנה מוצגת כילדה הרפתקנית ועקשנית שאוהבת את האוקיינוס והאגדות. היא מתייחסת לתפקידה כמנהיגה החדשה של מוטונוי ברצינות רבה, ומרגישה בו בזמן את חובתה לכבד את המורשת שהמנווטים המיומנים שלה השאירו לעמה. ולמרות היותה אימפולסיבית, היא גם חכמה מכיוון שהיא מכירה בחשיבות של "הכרת ההר שלה", כלומר העמים והחוויות שקדמו לה, להכיר את עצמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה