תקשורת ומדיה

אילון לוי פוצח בקריירה חדשה? "צעד משמעותי במאמץ המלחמתי" | צפו

אילון לוי, דובר במערך ההסברה הלאומי, השיק יחד עם משרד התפוצות ודסק הדוברות הבינלאומית פודקאסט חדש אשר מיועד לקהילה היהודית ולתומכי ישראל ברחבי העולם. 
מנהל דסק הדוברות הבינלאומית: "הפודקאסט הוא צעד משמעותי במאמץ המלחמתי" 
מערכת ice | 
אילון לוי (צילום מסך וידאו)
לאחר שדווח כי רעיית ראש הממשלה פועלת להדיח אותו מתפקידו בשל השתייכות הפוליטית המנוגדת לזו של הממשלה הנוכחית, אילון לוי, דובר במערך ההסברה הלאומי, הודיע על שיתוף הפעולה החדש שלו עם משרד התפוצות ודסק הדוברות הבינלאומית. אתמול (רביעי) הושקה סדרת הפודקאסט המצולמת של אילון אשר נקראת Israel: State of a Nation.
הפודקאסט, שנגיש בפלטפורמת יוטיוב ובפלטפורמות פודקאסט מובילות, ישודר שלוש פעמים בשבוע והוא מיועד לקהילה היהודית בתפוצות ולתומכי ישראל ברחבי העולם. לוי יעדכן את קהל היעד בהתפתחויות המלחמה ואף יארח מומחים בתחום המדיניות והתקשורת.
משרד התפוצות, אשר אחראי על המהלך המעניין, מסר בתגובה: "הפלטפורמה תספק מרחב לשיחות חיוניות עם בעלי העניין החשובים לנו מכל: יהדות התפוצות ואוהבי החירות ברחבי העולם".
רותם סלע, מנהל דסק הדוברות הבינלאומית, הדגיש את חשיבות הפודקאסט בימים אלו: "במהלך המלחמה הזו, גילינו שאחד הנכסים הגדולים ביותר של ישראל הם היהודים והלא-יהודים ברחבי העולם שמבינים מה נמצא על כף המאזניים, מתגברים ומדברים בקול בעד ישראל. הפודקאסט הזה הוא צעד משמעותי במאמץ הזה".

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה