תקשורת ומדיה

יו"ר הכנסת לשעבר מאיים: כך אפעל "אם הממשלה תעז"

על רקע הדרישה להקמת ועדה חקירה שתחקור את אירועי מלחמת חרבות ברזל, ח"כ מיקי לוי הצהיר כי: "אני בעד דוח ביניים. אם הממשלה תעז להקים ועדת חקירה ממשלתית או פרלמנטרית, יש לי את המנדט להקים ועדת חקירה ממלכתית"
מערכת ice |  1
מיקי לוי (צילום אתר הכנסת)
לאחרונה התראיין חבר הכנסת מיקי לוי מיש עתיד בפאנל שנערך בחדשות ערוץ 13, בו הוא נשאל על תמיכתו בהקמת ועדת חקירה בתקופה זו, ועל סוג הועדה שהוא מייחל שתקום. כידוע, לוי מכהן כיושב ראש הועדה לביקורת המדינה ושימש בעבר כיושב ראש הכנסת.
ביחס להקמת הוועדה, הוא אמר: "אתה רוצה כותרת? אני אתן לך. ביקשתי דוח ביניים של 20 עמודים, הועדה לביקורת המדינה רשאי להכריז על הקמת חקירה ממלכתית". כמו כן, בהמשך הוסיף: "הועדה לביקורת המדינה ארבע פעמים בחייה הכריזה על ועדת חקירה ממלכתית". פאנליסט נוסף שלא התרצה מתשובתו, טען כי הוא לא מבין את כוונתו ושאל שוב: "האם אתה בעד שהמבקר יבדוק את הצבא".
 
קרדיט: חדשות ערוץ 13
בתגובה, חבר הכנסת השיב לו: "אני בעד דוח ביניים. אם הממשלה תעז להקים ועדת חקירה ממשלתית או פרלמנטרית, יש לי (כיושב ראש הועדה לביקורת המדינה) את המנדט להקים ועדת חקירה ממלכתית" – כלומר להתנגד לבחירתה של הממשלה. בכך לוי למעשה שם תמרור אזהרה עבור הממשלה, ומציין כי יתנגד למהלך שלא יכלול הקמה של ועדת חקירה ממלכתית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיקי לוי וקשקושיו
    מחמוד א זהאר 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיקי לוי שמה ואולי תעשה מעשה במקום לקשקש בקנקן?מדוע שלא תקים ומיידית ועדת חקירה ממלכתית לחקירת הדרג המדיני ומעשיו ב-7.10? מדוע שלא תקום ועדת חקירה ממלכתית לחקירת כל מחדלי המערכת הצבאית ?לחקירת מעשי ו\או מחדלי השב"כ והמוסד ב-7.10 ? קום ,עשה מעשה ומיידי כנגד ממשלה זו ומוסדותיה !!
    סגור