תקשורת ומדיה

כוכב הפטריוטים בערוץ 14 מתפוצץ: "למה הוא עדיין חי?"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, איתמר פליישמן, הגיב לחיסולו של בכיר חמאס סאלח אל-עארורי וסימן מטרה נוספת בדמותו של יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית, איש הפת"ח ג'יבריל רג'וב: "למה האיש הזה עדיין חי? למה עכשיו לא מחסלים אותו?"
תום נחום |  1
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
הזרוע הארוכה של חיל האוויר הגיעה לרובע דאחייה בביירות? על פי דיווח דרמטי אמש (שלישי) בכלי תקשורת ערבים, חוסל בהפצצה מהאוויר בלבנון סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, סאלח אל-עארורי. הדיווח קיבל אישור מגורמים בחמאס.
מי שחגג את החיסול הוא לא אחר מאשר מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, שכתב בסדרת ציוצים בטוויטר כך: "אל תתעסקו איתנו. חמאס שוקל לעתור לבג"ץ; החיסול לא עומד במבחן הסבירות. דיווח בלבנון: בכיר החמאס אל-ערורי ביטל את הגעתו לקהיר בשבוע הבא". כמו כן, מגל העלה גם את תמונת שרידי ידו של אל עארורי וכתב: "תיעוד: הזרוע המדינית של חמאס", ובנוסף, גם העלה תמונה עם מודעת מבוקשים אמריקאית בה הופיעה תמונתו של אל עארורי וכתב: "ארה"ב חייבת לנו 5 מיליון דולר".
 כמו כן, פאנליסט 'הפטריוטים', איתמר פליישמן, התייחס לאיומים מכיוונו של איש הפת"ח ויו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית, ג'יבריל רג'וב ואמר בשידור נגדו כך: "ג'יבריל רג'וב אמר שהוא רוצה לעשות אותו דבר, הוא איים עלינו שהוא הולך לעשות 7 באוקטובר. למה האיש הזה עדיין חי? למה עכשיו לא מחסלים אותו? אנחנו בדיוק באותו מקום ובאותה קונספציה. לא למדנו שום דבר".
 
לפי דיווחים בלבנון, לפחות 4 בני אדם נהרגו וכמה נוספים נפצעו בפיצוץ ברובע דאחייה, הנחשב למעוז של חיזבאללה. כלי תקשורת דיווחו כי מי שירה את הטילים היה כטב"ם ישראלי אשר פגע במשרדים של חמאס במקום, וכן במספר מכוניות. על פי דיווח אחר מדובר היה בכטב"ם מתאבד.
 
למרות שישראל לא נטלה אחריות מטבע הדברים, מי שמיהר להגיב הוא חבר ועדת חוץ וביטחון בכנסת, ח"כ דני דנון, שאמר: "אני מברך את צה"ל, השב"כ, המוסד וכוחות הביטחון על חיסול בכיר החמאס סלאח אל-עארורי בביירות. כל מי שהיה מעורב בטבח ה-7.10 צריך לדעת שנגיע אליו ונסגור  איתו חשבון.

העיתונאי עמית סגל פרסם: "נסראללה הודיע רק לפני 4 חודשים שחיסול פלסטינים על אדמת לבנון יוביל לתגובה של חיזבאללה המצב כעת נפיץ עוד יותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הערוץ הכי טוב בטלוויזיה (ל"ת)
    רון 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור