תקשורת ומדיה

איילה חסון מגיבה לסערת הענק בציוץ מפתיע: "התפטרה!"

מגישת כאן 11, איילה חסון, הגיב בטוויטר להתפטרותה של נשיאת הרווארד קלודין גיי בעקבות הסערה האנטישמית וכתבה בפשטות: "התפטרה!". כמו כן, חסון גם הגיבה לחיסולו של בכיר חמאס סאלח אל-עארורי: "חוסל!"
תום נחום |  1
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
ראשית כל, נזכיר נשיאת הרווארד קלודין גיי, הגיעה לשימוע בפני ועדת בית הנבחרים ונשאלה על ידי חברת בית הנבחרים אליס סטפניק האם קריאות לרצח עם של היהודים הם גילוי בריונות והטרדה והפרה של כללי הקמפוס. להפתעת כולם, השיבה גיי את התשובה המרגיזה "תלוי בהקשר". 
מאז, גיי התמודדה עם ביקורת בלתי פוסקת על תגובתה לאנטישמיות בקמפוס ועם על המחקר האקדמי שלה, שעל פי חשדות היה בו שימוש בגניבה ספרותית. בשל המקרים, אמש (שלישי) גיי הודיעה על התפטרותה וד"ר אלן גרבר יתמנה לנשיא הזמני של האוניברסיטה במקומה. 
מי שהגיבה להתפטרותה של גיי מתפקידה כנשיאת הרווארד היא מגישת כאן 11 איילה חסון, שחגגה את ההחלטה וכתבה בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלה ציוץ ובו כתבה: "התפטרה!". כמו כן, חסון התייחסה גם לדיווחים על חיסולו של סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, סאלח אל-עארורי, וכתבה: "חוסל!".
 
במכתב שכתבה הנשיאה לשעבר צוות האוניברסיטה היא כתבה: "בלב כבד, אך באהבה גדולה להרווארד אני כותבת כדי לחלוק איתכם שאני אתפטר מתפקידי כנשיאה". 
גיי החלה את הקריירה שלה בשנת 2006 בתפקיד ראשון כפרופסור לממשל ובנוסף מונתה ב-2007 לפרופסור ללימודי אפרו-אמריקאים. שלוש שנים לאחר מכן, ב-2018, מונתה לדיקן הפקולטה לאמנויות ומדעים בהרווארד. ביולי 2023 קודמה להיות נשיאת האוניברסיטה ובכך הפכה להיות האישה השחורה הראשונה שמכהנת בתפקיד הנחשק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תגובת אילה חסון
    kululu 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מחזק את דבריה של אילה. אנחנו חיים בדמוקרטיה וכל אחד רשאי להביע את דעתו.
    סגור