תקשורת ומדיה

אברי גלעד במסקנה מפתיעה: זה מה שקורה עכשיו לצה"ל

המגיש טען בטורו השבועי: "אם בעבר היתה מוסכמה שרק פראיירים משרתים במילואים, באה המלחמה הזאת והבהירה - המילואים הם־הם הכור הגרעיני של מדינת ישראל"
מערכת ice |  4
אברי גלעד במהדורת השבת (צילום צילום מסך מהדורת השבת ערוץ 13)
אברי גלעד פרש את משנתו בטורו השבועי לישראל היום, כאשר התייחס לנושא השירות בצה"ל, ההקרבה של חיילי המילואים, שבסך הכל ישנם לפחות 2 מיליון ישראלים שהמצב הקיים משפיע עליהם ישירות.
בטורו הסביר המגיש: "עד שישובו בשלום, ועד שיביאו הפיכה דמוקרטית מסודרת, חייב הציבור במדינה לדאוג לכל מחסורם. לא יכול להיות שנמשיך לקרוא ולראות כתבות על סכומים מגוחכים שאנשים מקבלים שלא נותנים מענה לצורכי משפחותיהם כשהם בחזית. ויש לעטוף את בנות ובני הזוג של המשרתים, ולהרעיף עליהם כל טוב - בכסף, בעזרה בבית, בדאגה לילדיהם, בהקלות במיסיהם, בשמירה על פרנסתם.עוד מישראל היום".

עוד כתב: "בעבר כתבתי כאן על הצורך בצבא מקצועי. טעיתי. אין תחליף לצבא העם. ואיזה עם יש לנו, ואיזה צבא, ומשורותיו תבוא ההנהגה הבאה שלנו, וזאת תהיה סוג של הפיכה צבאית, אבל במובן הטוב שלה. ואם בעבר היתה מוסכמה שרק פראיירים משרתים במילואים, באה המלחמה הזאת והבהירה - המילואים הם־הם הכור הגרעיני של מדינת ישראל".
עוד הוא דיבר בטורו, בנושא עקיף גם על הרעיון לפרוש מהאו"ם שעד כה כלל לא מצדיק את הצורך שלשמו הוקם ובפועל בצורה מחפירה כלפי ישראל אחרי הטבח שעברה ומציע בכל לשון של בקשה להתנתק ממוסדותיו.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ישראל חייבת לצאת מהאו"ם (ל"ת)
    עכשיו 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ארגוני שמאל קיצוניים יובילו אותנו לתהום
    לייבו 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפשר לחשוב אחרת,לההיות שמאל מתון אבל למה להיות עוכר ישראל.האויב לא מבדיל בין שמאל לימין.החמאס פגע בישובים שטיפלו וסייעו לעזתים.אין אמונה בהם.
    סגור
  • 2.
    עכשיו אתם מבינים מדוע 'צבא מקצועי' במקום צבא העם = אסון (ל"ת)
    יורם 12/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    הורסייך ומחריביך מימך יצאו
    שי 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אם אנו חפצים לחיות כאן בשלוה עלנו עכשיו לעצור את כל כנופית ברק מחוללי ההפגנות הפרועות ולהעמיד אותם למשפטי שדה
    סגור