טלוויזיה

אברי גלעד מוכן להפרד: "מערכת יחסים רעילה של קורבן ומקרבן"

אברי גלעד מציע להפרד מהאו"ם: "יש רגע שבו חייבים לשים גבול, לקום וללכת. מה חפץ לנו בחברותנו בארגון הריק הזה אם כל פעילותו היא פגיעה חוזרת ונשנית בנו? נארוז דגלינו, ניפרד ממעט ידידינו, ונצא מהבניין הזה שהפך להיות חדר העינויים שלנו"
מערכת ice |  161
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
בטורו השבועי בישראל היום, שיפורסם ביום שישי הקרוב, מקדיש מגיש קשת 12 אברי גלעד קטע שלם הנוגע לאו"ם והתנהלותו כלפי ישראל, עם הביקורות האנטישמיות, ההצבעות המוטות ובכלל, אי הגינוי לכל מה שקדם להתקפת הנגד של צה"ל בעזה.
גלעד טען: "יודיע נא גלעד ארדן, שגרירנו המוצלח לאו"ם (למעט עניין הטלאי הצהוב שהיה תקלה חמורה בעיניי) על השעיית חברותה של מדינת ישראל באו"ם. יעמוד על הדוכן, ימנה את כל פשעי הארגון כלפינו ובסוף הנאום יקרע את תעודת החבר. כמו כן יודיע במעמד זה כי ישראל דורשת מהאו"ם לצאת מיידית מכל שטחי ישראל, ובמיוחד לפנות את ארמון הנציב, הנכס שנוכס על יד האו"ם ללא כל סיבה ומוחזק על ידו ללא כל מטרה. לשם יעבור מעון ראש הממשלה העתידי, מול נוף קדומים ובבניין יפה להתפעל".

עוד הוסיף: "במערכת יחסים רעילה של קורבן ומקרבן, יש רגע שבו חייבים לשים גבול, לקום וללכת. מה חפץ לנו בחברותנו בארגון הריק הזה אם כל פעילותו היא פגיעה חוזרת ונשנית בנו? נארוז דגלינו, ניפרד ממעט ידידינו, ונצא מהבניין הזה שהפך להיות חדר העינויים שלנו. שיחליטו מה שהם רוצים, שיגנו עד שלא יבחינו בין ארור המן לברוך מרדכי, בין כה וכה הם לא ממש טובים בזה. יום אחד אולי נחזור, כשיבשילו התנאים. עד אז נחסוך את הצער והכסף. זוהי תוכנית גינוי-פינוי שלי. תנו לייק אם אתם תומכים. אם לא - מוזמנים לגנות".
כאמור, שגריר ישראל באו״ם גלעד ארדן נאם בעצרת הכללית של האו״ם לפני ההצבעה על החלטה הקוראת להפסקת אש בעזה. השגריר ארדן פנה לשגרירים באולם והבהיר: "הפסקת אש רק תאריך את הסבל וההרס באזור ותשאיר את מחבלי החמאס בשלטון. מה המדינות שלכם היו עושות לו היו בנעליה של ישראל? האם הן היו קוראות להפסקת אש? מה מוסקבה הייתה עושה? בייג׳ינג? איסטנבול? כיצד הייתם מגיבים? כולם כאן יודעים היטב". 
לסיום אמר: "אין פה מדינה אחת שהייתה פועלת אחרת לו הייתה במצב דומה! בל אתם יודעים מה, יש לי רעיון, אם אתם רוצים הפסקת אש  אמיתית  (השגריר ארדן הניף מודעה עם מספר הטלפון:)".
תגובות לכתבה(161):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 130.
    האום הסלקטיבי
    בנימין שמואל 12/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לך אברי גלעד אין אדם הגון ממך לא ביבי לא שופטים לא ישראל לא מתערבים י ברור שהאום מורכב ממפיונרים תומכי פלסטינים כי זה משריין אותם גם שוחד כשרבאום.
    סגור
  • 129.
    שנים על שנים אין להבין מדוע ישראל נשארת באום
    אורה 12/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה רווח יש לנו...שמישהו יקח את המשימה ויכתוב כתבה . ישראל והאום ומדוע כדאי להישאר??? או מדוע לא כדאי להישאר ???? הכל בידיעה שכיון האום לא מה שהיה ..ולא משרת את המטרה זלשמה הוקם !!!!
    סגור
  • 128.
    טעות גדולה
    מוטי 12/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האום הכיר במדינת ישראל הוטו האצץמריקי מגן עלינו שנים רבות.אסור לעזוב את האום ארצות הברית גרמניה צרפת אנגליה הודו איטליהועוד.אף אחת לא עוזבת את האום.עזיבת אום מטות בינלאומי.יש רוב אוטומטי נגדנו בין היתר בגלח הכיבוש אברי טענת לפני שחרור החטופים וההפוגה שהפסדנו במלחמה.מקווה שננצח.אבל חזרנו להלחם בגדול.מ.ב.המומחיות שלך טלויזיה וימימה .יעשה כל אחד את מה שהוא טוב בו.אתה אדם חיובי ופטריוט אבל לא מומחה צבאי או מדיני.בהצלחה לאברי בערוץ 12 .
    סגור
  • 127.
    גנב לי את המחשבות
    צבי יחילצוק 12/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן גנב לי את המחשבות על פרידה מהאו"ם האומות אכן גנב לי את המחשבות המדינות המאוחדות מאוחדות נגדנו כאילו שאנחנו הרעים כהם עצמם יודעים שזה הפוך משחקים באנו אז פוס לא משחקים איתכם תודה אתם יודעים כמובן איפה למצוא אותכם ביי
    סגור
  • 126.
    מה ההשלכות?
    ישראל 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם להתיעץ עם ארצות הברית? מה ההשלכות שיש? האם אבו מאזן יחליף אותנו שם? התיעצת עם ארדן ואחרים?
    סגור
  • טען עוד
  • 125.
    אברי גלעד אתה פשוט צודק
    אוהד 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאז מעולם אהבתי והערכתי אותך ואת עשייתך. ובימים אלו אף יותר!!! תודה רבה לך שאתה משמיע את קולך שלדעתי קולם של רבים במדינתנו הקטנה. תודה
    סגור
  • 124.
    ממתקים לחלוקה
    עמי 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רעיון יפה .אבל נראה לכם שמפלגת שלטון רקוב כמו שלנו תוותר על ממתק כזה לחלוקה
    סגור
  • נראה לנו שאזרח כמוך מהווה אסון לדמוקרטיה
    אורה 12/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במדינת ישראל...הריקבון אצלכם הקפלניסטים הבזויים...כפי שהחמס. ואירן הוכיחו לך !!! לכאורה
    סגור
  • 123.
    לצאת!!!!!
    יונתן 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לצאת!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 122.
    נכון מאוד לצאת מהאו"ם ומ WHO
    יפה יוסף 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם חורשים רעה לישראל - וזאת בלשון המעטה. ממליצה להכנס לדף הפייסבוק WHO לא מחליט בשבילי, כדי ללמוד למה חשוב לנו לצאת מהארגונים האלה
    סגור
  • 121.
    יפה שעה קודם
    איל נש 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    6 0
    האו"ם מימין נתניהו משמאל.. לא פשוט
    סגור
  • 120.
    גוף מיותר (ל"ת)
    כלשהו 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 119.
    חסרי מטורפים אנחנו?
    גידי 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 9
    אברי גלעד, אולי באמת הגיע הרגע להיפרד, ממך ז'תומרת? לפני שתציע לנו עוד הצעות הזויות בנוסח "תעצרו את העולם אני רוצה לרדת"?
    סגור
  • תסתכל במראה (ל"ת)
    מיקי 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 118.
    צודק ב100%
    ציפי 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    13 0
    כל מילה חקוקה בסלע
    סגור
  • אברי צודק !
    אהובה 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נוכחות של ישראל באו'ם מיותרת. רובםי אנטישמים.שונאי ישראל שאינם מגלים ולו במעט חמלה כלפי סיבלנו.
    סגור
  • 117.
    להיפרד מהאו"ם
    GOLDI 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    חבל שלא עשו את זה מזמן ! כולל מהצלב האדום !! הבעיה שהפוליטיקאים לא יתנו !!! זה בית חרושת ל "תפקידים מיוחדים" וסודיים עד כדי כך שגם לבעלי הג'ובים לא מגלי מה תפקידם. לא יעזור ! זה מקום שכול פוליטיקאי שאינו "רצוי " אפשר ל צוות אותו שם תשכח מלהיפרד במיוחד כשהמרכז במנהטן השתגעת ? לוותר על טיול עבודה לאמריקה
    סגור
  • 116.
    אברי צודק בכל מילה...... אבל
    כצאן לטבח 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אנחנו, כדרכנו בקודש, ממשיכים ללכת כצאן לטבח, נותנים לעולם לטבוח בנו חדשות לבקרים, ממשיכים להסביר את עצם קיומנו ואת הזכות שלנו לנשום חמצן על כדור הארץ. זה חייב להיפסק. אנחנו לא חייבים לאף אחד שום דבר. מתיי, מתיי נלמד???
    סגור
  • 115.
    צודק בהחלט, רוב העם אומר זאת הרבה שנים.
    שטירליץ 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    21 0
    לפרוש מהאו"מ לאלתר.
    סגור
  • 114.
    אום שמום
    רוברט 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    11 0
    מה אמר בן גוריון, אום שמום, יש לעזוב מייד את האום ולבצע את כל ההצעות של עיברי מיד
    סגור
  • 113.
    אום שמום
    גליה 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כל מילה בסלע, סימפטום האישה המוכה ...
    סגור
  • 112.
    אברי מדוייק!
    אני 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    14 0
    מסכימה עם כל מילה!
    סגור
  • צדק (ל"ת)
    חנית 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 111.
    הורה גרוע
    יורם הירשפלד 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 3
    האו"ם היווה את הבסיס הבינלאומי להקמת המדינה. כהורה שילד אותנו. נתן הכשר לקיומנו כאן. הפך להיות הורה גרוע. (מדינות שתמכו בהקמת המדינה מתעמרות בנו לאורך שנים) בהקשר הזה אסור לנו לשכוח זאת ובעצם מחייבנו להמשיך ל"שהות בבניין". מרנארדן, גם לא קודמיו, העלו לדיון (אבוד מראש) את העובדה שחברה באו"ם (איראן) מבקשת להכחיד חברה באו"ם.
    סגור
  • 110.
    הרגש אומר לעזוב , ההגיון אומר שלא
    לא צודק 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא כל דבר שצריך לעשות , אפשר לעשות. כמו לדוגמא להשמיד את כל עזה ... 2 מיליון מחבלים ועוד תומכי מחבלים ...
    סגור
  • 109.
    מה הטעם לקשקש פקה פקה
    הד 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ארי גלעד במקום לשקש הרבה קשקושים עשה מעשה תקים מפלגה או תצטרף למפלגה ודבריך אולי יעשו מקשקושך יעשה אפס
    סגור
  • 108.
    אם השגריר שלנו כל הזמן מנסה להצטדק. הם לא מעונינים לשמו (ל"ת)
    דור 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הפוך גוטה הפוך..רק בגלל שהוא מהימין אתה מחרטט
    אורה 12/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה,בושה,בושה.. גלעד ארדן משרת את ישראל במסדרונות האופל והחושך של האום..באומץ !! ולא חוסך את שבט לשונו ומעשיו מהם .... האום היום הינו אוסף של מדינות מוסלמיות אפריקניות וערביות ואסייתיות שץ..דיקטטוריות שבעצמן מבצעות רצח עם בתוך מדינתם... מדינות אפריקה למשל...וקיבלו אותם חאום בזרועות.פתוחות...אין לנו מה לעשות שם !!!! .
    סגור
  • 107.
    אני מסכימה האום שמום
    א 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לעזוב את האום ושיגנו כמה שהם רוצים הצבועים
    סגור
  • 106.
    אום
    Lory 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זה שאנחנו לא צריכים להיות באום זה ברור. למה ארהב ממשיכה לפרנס את הארגון המיותר ודו פרצופי הזה-זאת שאלה גדול,
    סגור
  • 105.
    צודק
    יוסי 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מסכים עם כל מילה זה לא האומות המאוחדות זה האומות המאוחדות של האיסלם
    סגור
  • 104.
    מאיפה הגיעה הספדת ישראל?
    אמת 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ישראל היא חלק בלתי נפרד מהעולם. ישראל לא מפנה את הגב לעולם. היא מקשיבה. היא עונה. היא מבינה שיש אינטרסים חזקים ממנה והיא מנסה להציל את מה שאפשר. האו"ם זה מלחמה יום יומית. שם, בעולם הבא יש מנוח. עולמים. לשם לעולם של השקט, אף אחד לא ייקח אותנו. אנחנו כאן כדי להישאר. על מנת להישאר עלינו להילחם. אנחנו חיים אנחנו נושמים, אנחנו חלק בלתי נפרד מהעולם ולעולם לא נפריד אותנו מהעולם. על מחשבה של כולם נגדנו- אז נלך, היא מחשבה תבוסתנית, חסרת מנוף, חסרת שכל, חסר ראייה לטווח רחוק. זו מחשבה של איגו! של אנוכיות, של כל מה שהוא לא ציוני. ישראל תמיד תילחם על מקומה ובכל מקום ובכל תנאי. לעולם לא נובס! לעותם לא נפנה גב! לעולם נילחם! לעולם נשמיע את קולנו! זה גורלנו! וזה מה שנעשה!
    סגור
  • 103.
    צודק
    אוהב ישראל 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צודק בהחלט אברי
    סגור
  • 102.
    רעיון מצויין
    חוני 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רעיון מצויין שעשוי להביא תועלת
    סגור
  • 101.
    צריך לעשות משאל עם רוב העם רוצה לצאת מהאום
    משה 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל אזרחי המדינה מעדיפים לצאת מהאו"ם
    סגור
  • 100.
    המפתחות אצלנו
    אוריה 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    להבין שיחס העמים והאומות אילנו הוא מרא של יחסנו לעצמנו. כניראה שאנחנו עדיין מרגישים קרבן, ומתנצלים על עצם קיומנו, מבקשים את הכרת העולם, אבל לא לגמרי מכירים בערכנו... ועוד
    סגור
  • 99.
    אם לא נהיה חברים באו"ם, לא נוגדר כמדינה. (ל"ת)
    איזה טיפש 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 98.
    תנו לייק? פניה לביביסטים
    חבר חסר 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 3
    רק ביביסט יכול לתת לייק בלי לדעת באמת מהי משמעות צעד כזה. אנחנו הרי מעצמת על. מי זה העולם בשבילנו.
    סגור
  • 97.
    עפרון לא מחודד
    תלאביבית 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אז אמר.
    סגור
  • 96.
    ישראל חייבת להתנתק מהארגון הרעיל הזה
    ריקי 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ישראל צריכה להתעורר מהר ולא לעשות לישראל אסורלחתום על הסכמי בריאות עם האום שיחליטו על חיינו אחרת יהיה מאוחר מידי.
    סגור
  • 95.
    ויפה שעה אחת קודם (ל"ת)
    Joe 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 94.
    צודק מאה אחוז כולל יצאה מארגון הצלב האדום (ל"ת)
    קובי 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 93.
    צודק, להפרד
    נירה 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כן להפרד גם מארגון הבריאות העולמי המסוכן, שהולך להביא עלינו מנדט כוחני.
    סגור
  • 92.
    אברי גילעד
    חלי 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לגמרי בעד מה שאתה כותב. מספיק להיות יהודי נרצע. אנחנו עם חכם וטוב לב, עשיר ומעשיר. מי שלא מתאים לו, לא מתאים לנו.
    סגור
  • 91.
    מדינת ישראל הוקמה בעיקבות הצבעה באו"ם.
    רק מזכיר 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התנתקות מהאו"ם לא תקטין את סמכויותיו של האו"ם. למשל, להטיל סנקציות. וזו אותה שאלה: אתה רוצה להטיל מימך מחוץ לאוהל על האוהל או בתוך האוהל. ההתנהגות הצבועה של האו"ם כלפי ישראל משקפת את מעמדה של ישראל בעולם שכן העמדות המבוטאות באו"ם הן עמדות של המדינות החברות. סבורני שעדיף להתמודד עם עמדות אלו מתוך האירגון מאשר מחוצה לו.
    סגור
  • 90.
    כאן ועכשיו
    טלטולה 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    18 0
    הגיע הזמן להפרד מהרבה גורמים מבית ומחוץ . ואתה צודק ! אפשר לוותר על הרבה סרחים עודפים
    סגור
  • 89.
    לא רק זה. לפנות את בניין האום מירושלים, שגרירות טורקיה
    אברי מלך 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    28 0
    וספרד. הגיעו דמים עד נפש
    סגור
  • 88.
    אברי, לא העיפרון המחודד ביותר בקלמר
    דוד 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    8 26
    אברי, לא באמת חושב לפני הוא כותב, כי היכולת שלו לחשיבה מוגבלת! ישראל הוקמה בעזרת האו"ם שמו"מ! ובהרבה מקרים החברות באו"ם מסייעת לישראל בתחומים רבים. לעזוב את האו"ם עלול לשים אותנו במצב מסוכן מבחינה בינלאומית ולכן אסור לעזב את האו"ם ולהילחם על צדקתנו כאשר אנו צודקים, ולהקשיב כשאנו לא צודקים! דעות כמו של אברי וישראל היום הביאו אותנו למצב ההזוי בו אנו נמצאים ועוד חכמולוגים כמו אברי רק ירעו את מצבנו העגום בלאו הכי.
    סגור
  • 87.
    הפרדה מהו''ם (ל"ת)
    אלן בני 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    16 3
    סגור
  • 86.
    גלעד ארדן שגריר נוראי
    עלק 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    7 27
    צריך מישהו הרבה יותר אינטלגנטי ורהוט בתקופה כזו מכריעה
    סגור
  • ברור, הוא הרי ימני..איך יכול להיות אחרת קפליניסט
    אורה 12/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכמותך...ארדן משרת את המדינה באום. בכישרון ובאומץ..במסדרונות האופל והחושך..בדבריו ומעשיו אתה יכול לחרטט עד מחר..קפלניסט בזוי..לכאורה
    סגור
  • לא לצידנו
    יוסי 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק מחמיר.למה ככה.חסר צרות
    סגור
  • 85.
    אברי חכם או מתימר?
    גבי ל. 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אברי הוא תופעה מעניינת. הוא מצליח לשמר תדמית של אדם חכם גם שוגה בענק תוך הבאת סיפור שלכאורה נכון. אם לא הייתי חושד שיש כמה שיאמצו את הטיעונים המטופשים הייתי אומר שיברבר עצמו למוות.
    סגור
  • 84.
    צודק בהחלט
    יפה 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    10 0
    מסכימה עם כל מילה, הבעייה שאין לנו "ביצים".
    סגור
  • 83.
    צודק אבל צריך להראות את עצמנו בכל מקום
    לוני 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    9 3
    ברגע שנגיד עד כאן ונצא מהאו"ם, האו"ם עם כל הארגונים הצבועים ואנטישמיים יעשו מסיבה ולמחרת על ראשנו תקום מדינה פלסטינית. צריך לסתום את האף ולהישאר בארגון המסרי#ח הזה. וכן צריך לפנות מזמן את מבנה האו"ם בארמון הנציב ולתת להם מבנה קטן כי חוץ מלעשות רונדלים ברחבי העיר הם לא עושים כלום.
    סגור
  • 82.
    רועי
    משה 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נכון מאוד
    סגור
  • 81.
    תוציאו קודם את שגרירות טורקיה הביתה (ל"ת)
    Shlomo 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • אל ג'זירה תחילה
    חפץ חיים 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הלכת רחו..., יש בתור לפני שגרירות טורקיה, את אל ג'זירה,רשת קטאר של עיתונאים המשבחים מחבלים ומפיצים שקר ושנאה נגד ישראל, ביבי הפחדן לא מספק את הסחורה, הוא וממשלתו לא ימין, עובדים על ציבור שלם.
    סגור
  • 80.
    צודק מאוווד,צריך לפמפם זאת,
    אייזיק 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    10 1
    עשרות שנים יושבים כאן ,על לא כלום,אום שמום,גוף צבוע ,חסר תועלת עולמית ,כמו הפלסטינאים הטפילים
    סגור
  • 79.
    אברי??
    אביגיל 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    צודק..מלאי שנאה לעם היהודי
    סגור
  • 78.
    מזמן היה צריך לצאת משם
    גלראד 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כמו שמזמן היה צריך לחסל את חמאס וחיזבאללה.
    סגור
  • אום...שמום
    ורד 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אין טעם לשלם להם לנו הם רק מזיקים
    סגור
  • 77.
    צודק לגמרי.
    אפרת 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    8 1
    נראה שהאו"ם קיים אך ורק כדי לגנות, להאשים, להשפיל את ישראל ולמרר את חיינו. יש מצב שהארגון המתועב הסה הוקם רק כדי לאשרר את הקמת המדינה. מאז- פג תוקפו.
    סגור
  • 76.
    מסכימה עם כל מילה! (ל"ת)
    ק.ל.ד 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 75.
    עדיף לבקש מנשיא ארה"ב ????
    יהודי 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לספח אותנו כמדינה נוספת אליה. כך לא צריך להלחם נגד האום. מה גם שראש הממשלה יעוף וימונה מושל כמו מדינה קטנה בארה"ב
    סגור
  • 74.
    זו טעות
    אלמוג 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מה שקורה באו"מ זה משחק צבוע, מכוער ומכור שאנחנו מפסידים בו- עם זאת אם נצא ממנו- נצא מופסדים אפילו יותר. אפילו צפון קוריאה מבינה את זה.
    סגור
  • 73.
    צודק (ל"ת)
    אס 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 72.
    לא רעיון חכם
    בלישם 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אברי יקר, אל לנו לפעול מהבטן. מה שאתה אומר על קורבן - מקרבן נכון לגבי מדינות אויבות או בני אדם פרטיים. כשמישהו מתעלל בך - לך (רצוי אחרי שתראה לו מי אתה באמת). אבל לצאת מגוף שמאגד את אומות העולם זה אומר לבחור בבידוד מרצון, ושהקול שלך, גם אם מחאתי, לא יישמע בכלל. זה לא מה שמדינת ישראל רוצה כמדינה מתוקנת. מי לא חבר או"ם? - אירגוני טרור. המצב שלנו שם דינאמי ולא נברח מלהשמיע קול.
    סגור
  • 71.
    שישארו היהודים דתיים המשוגעים לבד
    איימי 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 15
    להציל את העולם מהם. לשים חומה סביבם הם לא בני אדם
    סגור
  • רחמנות
    קרן 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רחמנות עלייך את מסכנה מלאת רעל
    סגור
  • 70.
    מה זה מקרבן
    עופר 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקרבן לנו על הראש.
    סגור
  • 69.
    בדיוק מה שאני אומר! לפנות את האו"ם שמום מארמון הנציב
    אני 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    13 1
    להחזיר לידינו את ארמון הנציב ולעשות אותו כבית ראש הממשלה! מקום מושלם מכל הבחינות במקום לתקוע אותו בבלפור.
    סגור
  • 68.
    צודק!!!!
    רחל 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ועוד אנחנו באיחור מזמן אמרתי ששימו x גדול על האו״ם הדו פרצופי ועל הצלב האדום! שיבושם להם , בעתיד כשהם יסבלו מהאיסלמיסטים שלא יבואו להתלונן
    סגור
  • 67.
    אנחנו לא רוצים להיות תחת שום ארגונים אינ חוץ מבורא עולם
    ברכה 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    6 3
    ראינו שבענו מכל התקופה דל כל הארגונים הללו שבאים בכאילו לעזור הם לא פחות מחמס, צריך להיפרד ולהתחבר לבורא עולם בלבד זו האמת וזו הדרך, כל החיים נתנו לנו להבין שבשר ודם הם הכול חוץ מללבות שנאה ואנטשמיות שהם גורמים לא ראינו כלום מהם. עם ישראל חי וקים בזכות האמונה האמתית בדרך השם יתברל, תמיד הינו מעטים מול רבים ותמיד שנלחם הקדוש ברוךבכבדו ובעצמו, כדאי ועדיף שנחזור לשורשים ולעבודת השם, ולא לחיות את עולם הנאורות החושך שראינו שנים ועד עצם היום הזה אין לסמוך על מחבלים שבאים בכל מיני תחופשות להשמיד את ישראל. לכן להיפרד מכול הארגונים הללו ובכלל לצאת מכל הפוליטקה החולה והעולם השקר והתקשורת של ערוצי 12 13 תודה השם שבלעדיך לא יכול להתקיים העולם ולו דבר. עם ישראל חי וקים לעד ולנצח נצחים תדבקו באמת רק השם
    סגור
  • עם ישראל קיים בזכות ארה"ב
    דור 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא בזכות ישות דמיונית שהמצאנו... אם העולם היה חסר דתות הוא היה מקום הרבה יותר טוב...
    סגור
  • השם בורח כשצריך אותו.
    מזרחי 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    5 5
    איפה היה השם בשואה,באינקוזיציה,בפרהוד,בפרעות תרפ"ט ואפשר עוד להמשיך בכל מיני אירועים שטבחו בעם היהודי והפלא ופלא השם נעדר מהאירועים,יתכן שהוא לא קיים ואולי גם הוא אנטישמי.
    סגור
  • שכחת את האירוע הכי חשוב
    גבי ל. 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מרד בר כוזיבא. הטבח שעשו הרומאים במורדים בביתר מתואר בתלמוד. דם הנרצחים זרם ברחובות ביתר והגיע לנחירי הסוסים של הרומאים. וזה בתקופה ש 100 אחוז מהעם שומרי מצוות, דור התנאים השני המפורסמים רבי עקיבא גמליאל מיבנה, טרפון, יוחנן בן זכאי רש"בי ועוד רבים וגדולים הישיבות הכי גדולות ציפורי אושא, בית שערים, טבריה, יבנה, לוד. והנה באים הרומאים מכים בנו שוק על ירך והוא נעלם לו.
    סגור
  • 66.
    אחלה
    ציונה 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    צריך לקרוא להם או''מן..אומות מאוחדות נגדנו...חוץ מאנטישמיות אין שם כלום.גם הם שונאים אותנו ואוהבים את עצמם.אנחנו כמו עצם בגרון אצלם.נראה אותם כשהאיסלאמיסטים יחגגו בארצותיהם ויילחמו נגדם..זה עוד יגיע.אז יגידו אין כמו היהודים.
    סגור
  • 65.
    זרקת רעיון
    אזולאי פרידמן 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חשבתי שרוצה לעזור את ארז טל
    סגור
  • 64.
    בואו ניפרד מאברי גלעד- עזוב את התקשורת
    קט 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 19
    צא לפנסיה תעזוב אותנו כבר או שתעבור ל14. עלוב
    סגור
  • אתה כבר נפרדת?
    רחל 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מחלקי המוח שלך????? אם היו לך בכלל! אברי אחלה פטריוט ואומר דברים חכמים ומושלמים. זה שאיין לך כבוד עצמי כיהודי זו בעיה שלך ואתה מוזמן לעזוב לעזה
    סגור
  • עוד ימנית מצויה...
    דור 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אברי גלעד אומר דברים בלי ביסוס למציאות. הוא לא מבצע חקר לפני שהוא מגבב שטויות מפיו. מה זה קשור לכבוד כיהודי??? את מערבבת בין פוליטיקה לדת והשנים האחרונות הוכיחו שהשילוב הזה לא טוב לנו...
    סגור
  • 63.
    בע"ה אמן
    ג'ני 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אום שמום מיותר אנטישמי שונא ישראל שונא יהודים
    סגור
  • 62.
    הגיון בריא
    נכונה 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נכון ביותר , אין לנו מה לעשות שם , אחרי שנצא , לא יהיה לכל המדינות מה לעשות שם . הרי כל שעשו שלו היה לגנות ולהתעמר בישראל . ,,יהיה להם כ׳כ משעמם .. לאט לאט יסיים את תפקידו ויעלם מהעולם
    סגור
  • 61.
    מסכימה
    מוניק 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אברי, מסכימה איתך, אתה ממש צודק, להפרד מהאו״ם ושיקפצו כולם, חוץ מזה, אתה אדם טוב ואני אוהבת אותך מאוד,
    סגור
  • 60.
    על ישראל חי
    עם ישראל חי 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עם ישראל חי וקיים לנצח נצחים
    סגור
  • 59.
    חחח
    מיכל 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעיון מעולה
    סגור
  • 58.
    אברי צודק
    ספתא זפתא 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עוד בן גויון אמר; אום שמום
    סגור
  • 57.
    בזיון
    בוזגלו פרידמן 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אין אומץ לביבי הפחדן המוגלב יושב ולא עושה כלום!! לא סליחה מארגן ליאיר בנו דרכון דיפלומטי חחחחחחחח????????????????????
    סגור
  • 56.
    ??
    שלומי 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חשיבה נכונה!
    סגור
  • 55.
    מוכן להיפרד
    שלום 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסכים להיפרד
    סגור
  • 54.
    אום כול כלום ! (ל"ת)
    ישראל ישראלי 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 53.
    פששש אברי -כל מילה!
    םרלדחדיה 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ארגון מאוס על כל גרורותיו
    סגור
  • 52.
    אנשים כמוך אני צריך בהנהגת המדינה! (ל"ת)
    גולי 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 51.
    כתבה אברי גלעד
    רות 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אברי אתה צודק. מאה אחוז. אין לנו צורך בהם. כל מילה בכתה בסלע
    סגור
  • 50.
    הכי חשוב להיפרד מאברי גלעד ודומיו, אדם ללא הבנה מינמלית
    בלושיטאים 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 13
    הכי חשוב להיפרד מאברי גלעד ודומיו, אדם ללא הבנה מינמלית לנעשה סביבו , כל אלה שחיים ביהירות, שאנחנו נסתדר לבד כי אנחנו חזקים , כי אנחנו טובים, כי אנחנו צדיקים. בולשיט, כל הזחוחים האלה , היהירים האלה, עם החיוך המטופש והדבילי של נתניהו ואבישי בן חיים, אלה הורסים את המדינה מבפנים.
    סגור
  • 49.
    צודק
    סמדר 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל מילה בסלע אברי עם ישראל איתך
    סגור
  • 48.
    מסכים עם אברי גלעד לגמרי (ל"ת)
    מרדכי לוי 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 47.
    יפה לך אברי
    נעמי 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    19 2
    המשך בכך
    סגור
  • 46.
    תותח!!! ממש צודק בכל מילה!!! (ל"ת)
    יפוש 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    20 2
    סגור
  • 45.
    מסכימה לגמרי (ל"ת)
    זהבה 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 44.
    צודק ב100%! צריך לעשות זאת בהקדם האפשרי (ל"ת)
    רותיש 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    14 2
    סגור
  • 43.
    אום כלום
    רחלי 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    14 2
    דברי חוכמה צריך להסתכל לאמת בעיניים ולא לפחד מספיק להיות קורבן
    סגור
  • גוף לא מריח רק מסריח
    אזרחית ישראל 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק בהחלט. כל יום צריך אחד מחברי הכנסת לנאום מעל בימת הכנסת בישראל ולמנות את כל העוולות שביצעו כל אומות העולם כנגד אויבהם וגם נגד אזרחים שלהם עצמם. למנות את הכיבושים שלהם, את ההזנחה שהם מבצעים בתושבים שלהם . ואז העולם יתעורר על עצמו לפני שיצביע עם אצבע מאשימה עלינו. אבל צריך לעשות זאת זאת כל יום. כאשר יש להזהיר את כל המדינות שאנחנו המראה של העולם. מה שקורה אצלנו יקרה אצלם אבל פי 100. האם כולם שכחו את 11.09 בארצות הברית? זה טיבעם של האסלמיסטים. הם זורעים רק רוע והרס בעולם. יש למנות את כל פיגועי הטרור בכל העולם שבוצעו בשם האיסלם כנגד הכופרים . יש למנות את הרשימה כל יום מעל בימת הכנסת ולהפיץ אותה בכל השפות בעולם.
    סגור
  • או"ם שמום ..לא צריך לראותם לעולם.
    דודינקה 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבי ז"ל סיפר פעם..איש אחד ביקש ממנו הלוואה נתתי לו 50 שח...לא ראיתי אותו 3 חודשים. נפגשנו במקרה ברחוב...האיש היה מבוייש.... ואז אבי שאל אותו...אתה צריך הלוואה...האיש היה המום...איך זה שבמקום לבקש חזרה ת'כסף אתה שואל אותי אם אני צריך הלוואה !!??? אבי ענה לו כך...אם עבור 50 שח לא ראיתי אותך 3 חודשים....אתן לך עוד 100 שח...ולא אראה ... ת'פרצוף שלף שנתיים !!! לא ראיתי אותו 3 חודשים... נפגשנו יום אחד ברחוב ..האיש היה נרגש...ואז אבי ז"ל..שאל אותו אתה צריך הלוואה...האיש היה המום !!!...איך זה ? שאל את אבי..אני צריך להחזיר לך הלוואה..50 שח...ואתה שואל אותי...אם אני צריך... הלוואה...אמר לו אבי...אם נתתי לך 50 שח'... ונעלמת..3 חודשים......אתן לך 100 שח 'עכשיו יום אחד פגשתי אותו..נבהל האיש ....אמרתי לו... אתה צריך עוד הלוואה ??? האיש מופתע....לא האמין למה ששמע !! ואז אמר...איך אתה רוצה לתת לי עוד הלוואה...
    סגור
  • 42.
    בהחלט
    זאב 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מסכים לכל מילה.ארגון אנטישמי שממומן בידי אוייבי ישראל.מזכ"ל שמשומן היטב עם כסף קטארי
    סגור
  • 41.
    ממש כך!!!
    ימית 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מדויק!!
    סגור
  • 40.
    צודק
    רז 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מאה אחוז
    סגור
  • 39.
    דווקא להישאר שם על הלב שלהם עם הדגל (ל"ת)
    על אפם וחמתם 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 38.
    צודק לחלוטין ויישר כח!! (ל"ת)
    דן 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 37.
    נראה שכך
    אילת 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בד''כ לא מסמפטת את אברי, במיוחד לא את התבטאויותיו נגד מי שבחרו לא להתחסן ("כרוצחים") אבל הפעם אני מסכימה איתו
    סגור
  • 36.
    אברי גלעד
    מלינה 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סו סוף סוף הצעה נכונה. מי באמת צריך את האום בגישה כזו?
    סגור
  • 35.
    או"ם
    אורלי אורלי 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    צודק עם כל מילה שילך האו"ם לעזה.......
    סגור
  • 34.
    או"מ כלום
    א.ש.ל 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    או"מ כלום ושום דבר אף פעם לא היה אנטישמיות טהורה במסכה של שמירה אומות מאוחדות נאמר תכלס חלל ריק ושום דבר צביעות רעל ושנאה אברי גלעד כל הכבוד לדעתי שגריר ישראל צריך להקשיב לכל מילה זו ממש צואה וגם השראה אוהבים אותך
    סגור
  • 33.
    אום שמום
    סלבי 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צודק להתנתק מהם לא צריכים קשר לאנטישמים..
    סגור
  • 32.
    אום שמום"
    יקי 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנחנו כמו אישה מוכה לא מצליחים להשתחרר מהאום האלים הזה שמיכה בנו שוש ושוב במשך עשרות שנים היה מי שאמר "אום שמום"
    סגור
  • 31.
    אברי גלעד נגד האום
    דוד 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודק בהחלט אבל איך הקול שלנו יישמע?
    סגור
  • בדיוק
    אני 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לברוח לא פתרון. אז יהיה זעזוע שבוע מפרישתה של ישראל, ואחר כך כלום. רק אנחנו נפסיד מזה. כשנרצה להשפיע - לא נוכל!
    סגור
  • 30.
    לצאת
    סבה 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזמן היינו חייבים לצאת.ונחסוך לא מעט כסף.גם "סיוע "בטחוני אמריקאי חייבים להפסיק אבל למקבלי החלטות יש ראיה למרחק קצר מאוד
    סגור
  • 29.
    אנחנו שק החבטות של האו"ם!
    רחל 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה מזוכיזם להשאר שם!
    סגור
  • 28.
    באותה הזדמנות להיפרד מערוצי התעמולה 11, 22, 13
    גברי אלעד 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    5 6
    אי אפשר כבר לצפות בהנדסת התודעה שלהם.
    סגור
  • תעמולה
    אתי 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    במיוחד 14
    סגור
  • זה אפילו לא תעמולה.
    בתיאבון! 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה ערוץ ליקוק תnת הדדי.
    סגור
  • 27.
    אוםשמום שונאי ישראלויהודים! לפרוש אתמול! (ל"ת)
    רחל 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    לייק לייק לייק לייק לייק לייק לייק לייק לייק לייק (ל"ת)
    לייק לייק לייק לייק 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    כל מגיש תוכנית סוג ו תופס עצמו מדינאי
    למי איכפת מה דעתו 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד תעמולן עלוב
    סגור
  • מגיב 25
    זז 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיב סוג ז
    סגור
  • 24.
    יציאה מי האום
    מירי 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מסכימה עם כל מיה של אברי. יציאה מי האום- זה גם מפגן כוח שלנו וגם הגנה על הכבוד שלנו. מזמן היו צריכים לטרוק את הדלת של הארגון האנטישמי הזה!!
    סגור
  • באמת מי האום (ל"ת)
    O0o 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    מסכימה איתך
    אנונימית 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מסכימה איתך בכל מילה. גם לא נותנים לנו כלום וגם באים בדרישות. חוצפה ללא גבולות יש להם!!!
    סגור
  • 22.
    נכון אמרו זאת לפני שנולדת
    בלה 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסיבה שנשארנו עדין עדיף לדעת מה קורה שם מאשר להיות מבודד ,,גם ככה אנחנו לבד צריך להלחם עד שיהיה מועמד נורמלי
    סגור
  • 21.
    אום
    דינה 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אברי צודק
    סגור
  • 20.
    מסכים בדבר אחד
    חיש גז 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נאוו דבריך בחלקים גדולים, אך אתה עצמך ודאי יודע שעם כל הכאב ההשפלה והכעס, יש תפקיד לנציגותנו באו"ם ולו בכדי להטיח בפניהם מפעם לפעם את שקרנותם וצביעותם! אתה עצמך מביא דוגמא טובה לכך בסוף מאמרך.. מסקנה אופרטיבית אחת (על שני חלקיה) אני מאמץ בהתלהבות, האחת, להעיף את האו"ם מהארמון הנפלא שכבשו לעצמם, אם רוצים הם לשכון בעיר הקדושה, יאותו וירכשו לעצמם משפעת עושרם מעון לצרכיהם המניפולטיביים נגד ישראל... ואכן ארמון זה יהווה תחליף נהדר להוות המשכן לראשי הממשלה ומשפחתם! הידד!
    סגור
  • 19.
    פה פעור לרווחה
    לא חשוב 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 5
    גלעד אוהב להביע את דעתו הבנלית, חסרת המעוף והלא מעניינת בעליל.
    סגור
  • 18.
    לעזוב
    הכוכב הצפוני 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יש לעזוב גם את המונדיאל, ארגון הבריאות העולמי, איגוד האתלטיקה הבינלאומית, הארוויזיון, נטפליקס, גרין פיס והכי חשוב: ארגון המנחים המתבגרים מתוסכלים ופתטים.
    סגור
  • מזל שאתה צעיר
    נעמי 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    וואו איזה מזל שיש צעירים כמוך בעולם. ואחרי שזלזלת-יש לך אולי רעיון יותר טוב?
    סגור
  • להישאר באו"ם ולא להתנהג כמו מתבגר כועס (ל"ת)
    אני 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    צודק
    בלונדי 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שיחפשו שעיר אחר להציק לו אולי פוטין?
    סגור
  • 16.
    כל הכבוד!
    לילי 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מסכימה עם כל מילה. סוף סוף יש מי שאומר בקול שהמלך הוא עירום. אין לנו צורך באו"ם. רק סובלים ממנו.
    סגור
  • 15.
    צודק בכל מילה !! (ל"ת)
    אריק 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 14.
    אברי
    אבירם 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 5
    רוצה להפרד סבבה קום ולך מה אתה חופר לנו במוח
    סגור
  • 13.
    אברי שמברי
    ניסן לוי 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 5
    תיכתוב מה שבא לך תיכתוב איך שבא לך תגיד כל מה שבראש שלך מותר לך זה שלך עיתונאי אתה לא!! אתה קשקשן. אל תשכח שהאום נתן לנו את הגושפנקא החוקית להקמת המדינה. גם ככה הם אומרים מה שהם רוצים ואנחנו עושים מה שלנו מתאים.
    סגור
  • 12.
    כמו תמיד צודק (ל"ת)
    טל 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 11.
    אברי צודק
    זהבה 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לוקח המון שנים ללמוד לשחרר. אז זהו שהגיע הזמן להפרד ממי שלא טוב לנו.
    סגור
  • 10.
    אכן צודק באבחנה
    סבא 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אך פרישה תדרדר את מצבנו הגרוע בין האומות ליותר גרוע, וגם תומכינו המועטים ובהם ארהב יפסיקו את תמיכתם
    סגור
  • 9.
    אוי אברי. ..?
    מוטי 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אברי איש טלביזיה מבריק ומוביל דעה.כאשר הכריזו על ההפוגה למען החטופים כתב מאמר והכריז הפסדנו את המלחמה.חזרנו בגדטל.כאן האמר על האום מופרך.האם אברי דיפלומט .מומחה ליחסים בינחאומיים.אברי ימני שמרן שטוען מהבטן.להסביר מדוע הוא טוה צריך לכתוב ספר .אבל הוא טועה בגדול.
    סגור
  • 8.
    אום שמום
    לאה 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    11 1
    כל מילה בסלע אברי.
    סגור
  • 7.
    מתי ניפרד כבר מאברי גלעד?
    האזרח ג 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    11 26
    גם היחסים איתו רעילים. יותר מדי שטויות יוצאות לו מהפה
    סגור
  • אבריממלחמת המפרץ
    קלודין 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובה
    סגור
  • למה למה לא חטפו אותך (ל"ת)
    מני 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 6.
    אברי הצדק איתך
    אבי 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    28 7
    תומך, צריך להיפרד ממערכת יחסים מתעללת.
    סגור
  • 5.
    עאלק אומות מאוחדות...
    מסיר המסכות 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    17 2
    ישראל כמובן מסוכסכת עם סוריה, לבנון, איראן ועוד ארה"ב מסוכסכת עם רוסיה, סין איראן וצפון קוריאה ועוד רוסיה מסוכסכת עם אוקראינה, ארה"ב וכמעט כל אירופה... סין מסוכסכת עם טאיוואן, עם הטיבטים ועוד... טורקיה מסוכסכת עם קפריסין ועוד ספרד מסוכסכת עם 2 לאומים בתוכה בקיצור אומות מאוחדות? הכי לא! בקיצור הכי לא אומות מאוחדות
    סגור
  • 4.
    צודק בהחלט (ל"ת)
    זיוה 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    23 3
    סגור
  • 3.
    אברי ערס נחות (ל"ת)
    שורה תחתונה 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    8 24
    סגור
  • זה אומר שאתה ערס-על שחושב שנכון להמשיך להישאר באו"ם? (ל"ת)
    אני רק שאלה 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • חה... עוד גמל שלא רואה את הדבשת שלו ..
    ענת 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    5 9
    ערס חלול
    סגור
  • 2.
    כמו שאמרה בזמנו פולה בן-גוריון
    יפה 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אןם שמום
    סגור
  • 1.
    אברי המלך
    חסיד .ש. 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    15 3
    כמה צודק אברי האדם השפוי של התקשורת בישראל, אבל שאלה לי ? האם ביציאתנו מהאו״ם דרוש אומץ ? או החלטה אמיצה ?
    סגור
  • דרושה החלטה אמיצה כרגע יש לנו שפן קטן ועייף כראש ממשלה
    ענת 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    6 12
    שלא רוצה לעשות גלים כי כסא המלך חשוב יותר מכל דבר אחר
    סגור
  • ענת (ל"ת)
    תיתלבשי רואים לך. 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אברי
    יעל 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה משלנו אברי
    סגור