תקשורת ומדיה

אברי גלעד בהצעה מטורפת: כך צריך להראות המשפט למחבלי חמאס

המגיש יודע מה צריך לעשות ברגע שהמלחמה תסתיים: "כשכל זה ייגמר, נהיה מחויבים לאנושות כולה לערוך משפט פומבי מצולם ומשודר של כל אלה שיהיו בידינו, ולבנות אולפן גדול בו ייערך המשפט הזה, ובו כלוב דוגמת ההוא של אייכמן, והניצולים ובני משפחות ועדים ועדות יעלו והעדויות האלה יגיעו לכל בית בעולם, ויזעזעו כל נפש"
מערכת ice |  5
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
אברי גלעד הגיב בטורו ב"ישראל היום" שראה הבוקר (שישי) אור, לאלו שלדבריו אומרים שבשבעה לאוקטובר "הושפלנו". הוא מספר מה לדעתו יש לעשות למחבלי הנוחב'ה ואיך לגרום לכך שהעולם ברוב אטימותו יבין מה באמת קרה כאן.
גלעד כתב: "איזו אמירה משפילה. לא הושפלנו, אלא רוממנו. העובדה שנתפסנו ככה לא מוכנים, ועשו בנו מעשים שלא עושים בבני אדם ולא בבעלי חיים ואפילו לא בדוממים, אין בה כדי להשפילנו ולו כמלוא נימה. להפך. בעיניי, מי שהושפל עד עפר אלה הפורעים, בני תשפוכת השטן האלה שעולמם הפנימי התגלה בתפארת רקבונו המבאישה. באו להשפיל ויצאו מובסים לדורות קדימה. הוציאו עצמם מכלל האנושות ופתחו למעשה ענף אבולוציוני חדש, של דמויי בני אדם שאינם בני אדם".

עוד הוסיף: "ולא רק הנוח'בים שפשטו על יישובינו, גם תומכיהם, והערב-רב שבא איתם, ואלה שקיבלו את פניהם בצהלות, ואלה ששמחו בליבם, ושחשבו שיצא להם מזה משהו טוב. כולם השפילו את עצמם, והדגישו למי שהיה צריך הדגשה, כמה שונים אנחנו מהם, באיזו מדרגה שונה בתכלית ניצבים אנו מול שכנינו הנחות'ים".
עוד הוא כתב: "וכשכל זה ייגמר, ממש בקרוב אני מקווה, נהיה מחויבים לאנושות כולה לערוך משפט פומבי מצולם ומשודר של כל אלה שיהיו בידינו, ולבנות אולפן גדול בו ייערך המשפט הזה, ובו כלוב דוגמת ההוא של אייכמן, והניצולים ובני משפחות ועדים ועדות יעלו ויספרו מה פעלו אלה, והעדויות האלה יגיעו לכל בית בעולם, ויזעזעו כל נפש, גם נפשות שלא רוצות לשמוע. זה יהיה עשוי כל כך טוב, כמו סדרה בנטפליקס, ואי אפשר יהיה להוריד מזה את העיניים, ובסוף ההליך תהיה הוצאה להורג של כולם ביחד, ולא בטוח שקרננו תעלה בעיני העמים, אבל בעינינו בוודאי שכן, כי עם כל הדפקטים שלנו, אנחנו באמת ליגה אחרת.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אברי גלעד
    על 12/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהבתי את הרעיון המבריק של אברי. צריך להפיץ ולדרוש ליישמו .כולל סיום התלייה. נכין כמות גדול של פופקורן ..לראות ולהנות
    סגור
  • 4.
    תלייה בככר העיר...כמו את המן הרשע...
    יהודית 12/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מצעיה שיתלו אותם בככר החטופים כל יום ..לאט..לאט...עד שהעולם יפנים שאתנו לא מתעסקים...
    סגור
  • 3.
    תפסיק ומהר. ירדת מהפסים ואתה לא עוזר רק מדרדר אותנ. (ל"ת)
    עדיף שתסתום 12/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    צודק 100 אחוז
    האמיתי 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק עונש מוות לא פחות מזה אם אפשר היה להשליך אותם לאריות בספארי היה עדיף
    סגור
  • 1.
    ואא
    אבי 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אברי היקר מצטרף לכל מילה שלך. זו איננה נקמה -זהו הצדק .למען כל בני האנוש על האדמה הזו
    סגור