תקשורת ומדיה

יוסף חדאד חושש: "עכשיו לא יתנו לי להיכנס לבסיסים?"

פעיל ההסברה הישראלי יוסף חדאד הגיב לסטורי של אביהו פנחסוב שהצטלם איתו וכתב בהומור 'משת"פ' וענה לכך: "עכשיו גם לי לא יתנו להיכנס לבסיסים?"
תום נחום | 
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
אביהו פנחסוב הוא ללא ספק אחד הזמרים שיודעים לתת "שואו" בכל פעם שהוא נמצא על הבמה. לאחר שהדהים מדינה שלמה כאשר השתולל על הבמה במרץ בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" לפני מספר שנים, כעת הוא הצליח לעורר מהומה גם בצה"ל. כאשר אמש (שלישי) גם התארח באולפן 'הצינור' של גיא לרר ברשת 13 והתייחס לפרשה, בדרכו הייחודית והמשעשעת במיוחד.
עוד לפני הראיון באולפן 'הצינור', שזכה לתגובות משועשעות ותומכות רבות ברשתות החברתיות, פנחסוב העלה לסטורי תמונה עם פעיל ההסברה הישראלי-ערבי, יוסף חדאד, מנכ"ל עמותת 'ביחד ערבים זה לזה', וכתב: "משת"פ", כאשר חדאד פרסם את התמונה מחדש בסטורי שלו וכתב בהומור: "עכשיו גם לי לא יתנו להיכנס לבסיסים?".
פנחסוב נכנס לאולפן בעצלתיים, חיבק את יוסף חדאד ונישק בראש את זיו שילון שנכחו בפאנל והתייחס לחרם שעשו עליו בצה״ל, שאסר להכניס אותו להופעות בבסיסים אחרי סערת הורדת החולצות ושתיית האלכוהול והטענות שהתמונות שיצאו לעולם מההופעות שלו לחיילי צה״ל הן ׳תמונות של פלנגות׳: "הצילומים שראינו עשה לי עוול, אני הרבה יותר יפה במציאות וגם יותר רזה. מה השאלה לא הבנתי, מה זה פלנגה? אני תמיד בא בכוונות טובות, אני כמו הענק הירוק, אני בן אדם טוב, אבל ברגע שאני מתרגש יותר מדי יוצא השד מהבקבוק, ואז אני לא יודע מה קורה. אני יכול להגיד לך שהחיילים האלה אחרי ההופעה באו אליי בדמעות ואמרו לי 'אתה לא יודע מה עשית לנו', והם עשו לי, לא אני עשיתי להם.
אני לא באתי להתחנן לאף אחד, אבל כואב לי ונשבר לי הלב, כל יום אנחנו מקבלים 200 פניות, לא פחות, מחיילים שמתבאסים שאנחנו לא יכולים לבוא, עכשיו, אם יש דרך, בואו נדבר".
יוסף חדאד פנה אליו ואמר: "אני יודע שלא מעט חיילים רוצים ואוהבים לשמוע אותך בגלל שאתה מביא הרבה שמחה, תאזן את זה אחי, תדבר עם הצבא ותראה איך אתה יכול לחזור". לרר שאל בהלצה, ספק נעלב: "לסיום, שאלה קשה ביותר, חשובה מאוד, למה כשנכנסת לאולפן כרוח סערה נתת חיבוק ליוסף, נתת חיבוק לזיו, עליי פסחת כאילו כלום למרות ששנינו בני אותה עדה (בולגרים)", פנחסוב השיב: "כי אנחנו התחבקנו בחדר איפור מאמי".
במסגרת הראיון גם מגיש רשת 13, טל ברמן, נכנס לאולפן, כאשר פנחסוב הגיב ואמר על ברמן כך: "מזכיר לי את אייל ברקוביץ'", כאשר בסיום הראיון, לפני המעבר לתוכניתו של ברמן, פנחסוב רצה לדבר על העצומה להחזרתו להופעות בצה"ל, לרר הגיב: "יש עצומה, דיברנו על זה, תשאל את טל ברמן, זה כבר הזמן שלו. הוא אומר שלא", בעוד ברמן ענה: "הוא אמר שאני דומה לאייל ברקוביץ', אני עוד בתוך המחמאה", כאשר בהמשך גם ברמן זכה לחיבוק.
 
בסרטון שהעלה פנחסוב לחשבונו ברשת החברתית אינסטגרם, הוא עדכן את קהל מעריציו על המתרחש. "טוב תקשיבו, יש התקדמות", פתח פנחסוב את דבריו והוסיף, "לכל החיילים שפונים אליי להופעות ויודעים שעכשיו אני מוקצה, אז אנשים יקרים הרימו עצומה לכבודי".
עוד הוסיף פנחסוב בהומור ואמר: "לא מגיע לי כל הטוב הזה", והוסיף: "אבל יש התקדמות אז עכשיו אנחנו עושים את כל מה שצריך לטפל בהכל ולקדם ולהגיע אליכם. אז מי שבאמת רוצה שאני אגיע, שפשוט יחתום ויעזור לנו לקדם את זה".
"ואני מצדי מבטיח להתפשר אפילו ולהיכנס עם שור בלי תחתונים", צחק פנחסוב ולסיום אמר: "ולא יודע, ממש אני מתפתח, אני באמת בן אדם אחר. אני רוצה שזה יקרה, אני רוצה להגיע אליכם, אז תחתמו ונתראה בקרוב". כעת לא נותר אלא לראות האם צה"ל יקבל את דבריו של פנחסוב ויתיר לו להופיע בפני חייילים שוב, שנראה כאילו רובם רוצים שיגיע אליהם להופעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה