תקשורת ומדיה

גיא לרר במתקפה על השר קרעי: "מתבגר מחוצ׳קן"

לאחר ששר התקשורת קרעי, עורר סערה כאשר הודיע על החלטתו להגיש הצעת 'מחליטים להפסקת המימון של עיתון הארץ' לממשלה, גיא לרר תוקף אותו: "עשו מנוי לעיתון הארץ"

מערכת ice |  1
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
היום (חמישי), פרסם שר התקשורת שלמה קרעי כי הוא החליט להגיש היום הצעה נגד עיתון הארץ הכוללת הפסקת מימון ממשלתי. שר התקשורת הסביר את החלטתו בציוץ בטוייטר בו כתב: "תעמולה תבוסתנית ושקרית, וחתירה נגד מדינת ישראל בשעת המלחמה". לאור זאת, דבריו עוררו סערה רבה ורבים החלו לגנות את דבריו. בין המתנגדים לדבריו, היה העיתונאי ומגיש התוכנית הטלוויזיה, גיא לרר, אשר תקף את קרעי בטוויטר וקרא לעוקביו: "עשו מנוי לעיתון הארץ".
בהמשך, כתב לרר כך: "כן, גם אני מתעצבן לפעמים מקליקבייטים טרוליים אידיוטיים ברמה של מתבגר מחוצ׳קן שמבלבל אומץ עם דווקאיות צפויה מקילומטר. אבל חוץ מזה. מעוז ענק של עיתונות מעמיקה. משנה מציאות. קריטית לדמוקרטיה. ודה מרקר החשוב והאהוב. ושלמה קרעי. ואם בא לכם להתעצבן בגלל טורים ודעות ולא בגלל שרים פוטיניסטיים על מלא. עשו מנוי לעיתון הארץ".

כזכור, מוקדם יותר היום, פרסם שר התקשורת, שלמה קרעי, בחשבון הטוויטר שלו כי הוא הגיש הצעה לממשלה נגד עיתון הארץ בה יידרש, בין היתר, להפסיק את מימונו. שר התקשורת קרעי פירט את הסיבה המרכזית להחלטתו והסביר כי "לאור הפצה באופן עקבי של "תעמולה תבוסתנית ושקרית, וחתירה נגד מדינת ישראל בשעת המלחמה" בעיתון הארץ,  הגשתי כעת לממשלה, הצעת מחליטים להפסקת המימון של עיתון הארץ, כולל הפסקת הפרסום ודמי המנוי של כלל המשתמשים בשירות המדינה, כולל צה"ל,  משטרה, שב"ס, משרדי ממשלה וכל חברה ממשלתית".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האמת
    האמת 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיא לרר אתה והארץ לא מעניינים אף אחד , אותך וערוץ שאתה מייצג מעניין רק כסף פילוג רוע ןשנאה , שכחת איך נלחמת בבית משפט על שם תוכוניתך אתה רק מחפש פרסום , מעניין למה אתה לא בחזית יש לך פטור מהצבא , ניתן לך גם פטור מדברת וקשקשת נמאסתם , הלוחמים נמצאים בחזית , יש חטופים , ולגבי עיתון הארץ עיתון שמוציא דיבתה של ישראל בעולם , זה חוזה שחתום לעשרות שנים , מקום המדינה להרבה שנים , אתה זורע חול בעיני הציבור , למה צריך את תאגיד השידור ?מיליארד שקל בשנה , אתה דואג רק לחברים שלך , בארה"ב אין שידור ציבורי הכול מסחרי .
    סגור