תקשורת ומדיה

הרצוג בראיון זועם לתקשורת האירית: "מה הבעיה להגיד את האמת?"

נשיא המדינה יצחק הרצוג התראיין לתקשורת הבריטית וזעם על היחס לישראל במדינות בריטניה: "מה הבעיה של ממשלת אירלנד להגיד את האמת שהילדה אמילי נחטפה מביתה בקיבוץ בארי לעזה?"
מערכת ice |  2
יצחק הרצוג (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
נשיא המדינה יצחק הרצוג התראיין לתקשורת הבריטית וזעם על היחס לישראל המוצג בתקשורת ובחלק ממדינות בריטניה. הרצוג דיבר על נושא חטיפת הילדה אמילי ששוחררה השבוע במסגרת הסכם הפסקת האש הזמנית ותקף את היחס של ראש ממשלת אירלנד לאירוע: "מה הבעיה לומר שהילדה אמילי רק בת שמונה, נחטפה על ידי ארגון טרור שפל שכיוון לה אקדח לראש", טען.
הרצוג הוסיף: "הוא לקח אותה ועינה אותה, והיא מוכת הלם, צריך לראות מה אביה אמר בראיונות עד כמה היא טראומטית ועד כמה הם טראומטיים, אז למה זה לא יכול להיאמר? מה הבעיה בזה? אפשר לומר שאנחנו מתווכחים עם ישראל על המדיניות שלה, אפשר להגיד שאנחנו מתווכחים עם ישראל על ההתיישבות והגבולות, בסדר, זה לגיטימי".
הרצוג המשיך לתקוף: "ישראל היא דמוקרטיה, זה נאמר גם בפרלמנט, אבל מה הבעיה? למה מישהו מנסח ולא מזכיר את המילה ישראל? מה הבעיה לציין ישראל? איך זה יכול להיות שממשלת אירלנד לא יכולה, אמילי הקטנה חזרה משבי חמאס לאחר שנחטפה מביתה בקיבוץ בארי, מה הבעיה בזה? להודות על האמת ולומר, אנחנו באמת מצטערים על הטרגדיה שישראל ראתה ונפלה על עם ישראל ועל אמילי עצמה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נשיא צבוע
    מחמד 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה הבעיה נשיא שלנו האהוב להגיד שישראל רצחה 15000 פלסטינים שמתוכם אלפי נשים וילדים כדי לרצוח 60 אנשים חמאס. או שקשה להודות בזה?
    סגור
  • 1.
    כנראה ישראל לא הבעיה. הבעיה אנטישמיות
    Hguy 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האירים קתולים והשנאה ליהודים טבועה בהם. לדעתי זאת הבעיה.
    סגור