תקשורת ומדיה

יוצר 'פאודה' מתפוצץ: "רק ביבי רצה בחיזוק חמאס"

יוצר 'פאודה', אבי יששכרוף, במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "ההסתערות על חליוה בזמן מלחמה, נובעת מהאשליה של מעריצי ביבי שזה מה שיציל אותו. לצערם אפילו זה לא יעזור. רק ביבי טיפח ובנה את חמאס במשך שנים"
תום נחום |  3
פאודה (צילום אוהד רומנו)
לאחר שניר דבורי פרסם את הידיעה הקשה בשידור בחדשות 12 על נגדת 8200 שהעבירה את המידע על האימונים המסכמים של חמאס לפני הטבח ב-7.10 לראש אמ"ן, והוא לכאורה בחר שלא להעביר הלאה. העיתונאי אבישי גרינצייג העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו הוא תקף את כתב חדשות 12. כאשר כעת, הסערה נמשכת, עם ציוץ של הפרשן לענייני ערבים ויוצר 'פאודה', אבי יששכרוף, שהחליט לצאת למתקפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.
יששכרוף התייחס לסערה סביב הדיווח על ראש אמ"ן אהרון חליוה וכתב בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו כך: "ההסתערות על חליוה בזמן מלחמה, נובעת מהאשליה של מעריצי ביבי שזה מה שיציל אותו. לצערם אפילו זה לא יעזור. הכשלון המודיעיני קשה, אבל חליוה החל תפקיד באוקטובר 2021. מי שאפשר הכנסת כספים לחמאס מ-2014, מי שטיפח ובנה את הארגון במשך שנים ורצה בחיזוק חמאס זה ביבי (שאפילו הודה בכך). רק ביבי".
כזכור, זאת לאחר שבציוץ שהעלה גרינצייג לחשבון הטוויטר שלו הוא טען: "ניר דבורי פרסם ידיעה רגישה ללא אישור, המהווה עבירת צנזורה. זה לא עניין של מלחמות קרדיטים בין כלי תקשורת. זה עניין של פגיעה בביטחון המדינה. אם הצנזורה היא ועדת קישוט וולונטרית ואין באמת משמעות להפרות, אפשר לבטל את הגוף וזהו".
 
עורך חדשות 12, גיא סודרי, השיב לו על הציוץ כשכתב: "חדשות 12 בתגובה: הצנזורה לא פסלה דבר מהידיעה ועובדה שהידיעה המלאה לא הורדה ולא שונתה כמו ידיעות אחרות שפורסמו ונעלמו לפתע".
גרינצייג השיב לסודרי: "מר סודרי, אין לדבורי חשבון טוויטר?", וקיבל תשובה עוקצנית: "הוא עובד. אין לו זמן לצייץ". גרינצייג עצמו השיב: "כולנו מלאי הערכה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אלוף בפאודה
    בועז 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסמרטוטעיתונאי הזה ושכמותו האדירו את החמאס ועדיין מאדירים- את הרעל נגד ביבי (ולא משנה על מה) הוא אמר לפני ועכשיו וגם יגיד אחרי- הכורדי הצטרף ונחשבה לתוכי חשוב במקהלת הביבי, ביבי, ביבי...
    סגור
  • 2.
    נחלת הכל
    נפתלי 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיזוק חמאס זה נחלתם של כל ראשי המדינה מי פחות ומי יותר את מזוות המיליונים עברו את המכס חוקית
    סגור
  • 1.
    תישאר בחול ואל תחזור
    עכשיו איכזבת 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עוד טמבל קיבל קצת פרסום חושב הוא ראש הממשלה יאלה תתקדם טיפש , היה מחקר ויש סרטונים שחליוה אומר בפורש חמאס מןרתע לעוד חמש שנים והוא חותם על זה , וזה המידע שהועבר על ידם ועל ידי הinss לפני שאתה רושם תלמד קצת זה לא קשה .. עוד שמאלן קפלן
    סגור