תקשורת ומדיה

ב-BBC עשו זאת שוב: סערה בעקבות דברי הכתב הערבי על חמאס

רשת ה-BBC עלתה מספר פעמים לכותרות מאז פרצה המלחמה כאן בישראל, בעיקר בעקבות הסיקור המוטה שלהם על המלחמה ודיווחים שעליהם נאלצו להתנצל, כעת אחד הכתבים הערבים שלהם עורר סערה נוספת
מערכת ice | 
מערכת BBC (צילום מסך מטוויטר)
רשתות התקשורת ברחבי העולם ידועות ברובן בדעותיהן לגבי ישראל ובפרט על הסכסוך הישראלי-פלסטיני. מלחמת חרבות ברזל הביאה איתה גם שינוי גישה אצל הישראלים בכל הנוגע לדיווחים שקריים בתקשורת העולמית.
אם פעם איש לא היה מתייחס לכך עכשיו נראה כאילו "צבא" של ישראלים שם עין על כל מילה שנרשמה בתקשורת על טבח ה-7 באוקטובר. אחת הרשתות שחטפה הכי הרבה מהישראלים ובצדק, היא רשת ה-BBC המוכרת, בעיקר בעקבות הדיווח על הפצצת בית חולים בעזה על ידי הצבא הישראלי, מה שהתברר כשקר של חמאס, שפגע בבית החולים בשל שיגור כושל של רקטה.
בנוסף, זכתה הרשת הבריטית לחיקוי נוקב ועוקצני בתכנית הסאטירה 'ארץ נהדרת', חיקוי שחרך את הרשת בכל העולם ואף שודר ברשת עצמה. גם מנשיא המדינה, יצחק הרצוג, "זכתה" הרשת לביקורת נוקבת, לאחר ששידרו ריאיון שערכו עמו, ושידרו גרסה חתוכה וערוכה בגסות של הריאיון.
לאחר שכבר התנצלו בפני ישראל מספר פעמים מאז פרצה המלחמה, כעת אחד הכתבים הערבים שלהם, פלסטיני-בריטי בשם פראס קילאני, עורר שוב סערה לאחר שהגרסאות שכתב לאירועי ה-7 באוקטובר באנגלית ובערבית, התבררו כשונות מהיסוד ופרטים שלמים שנעלמו בגרסה הערבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה