תקשורת ומדיה

לא שותק: שר התקשורת קרעי תוקף את אלו שיצאו נגדו

לאחר שעורר סערה רבה על החלטתו להגיש הצעת הפסקת מימון ממשלתי לעיתון 'הארץ', שלמה קרעי מגיב לכל אלו שתקפו אותו ברשת ואומר: "אני חושב שאם הם ושכמותם כל כך מעוניינים בחרפה הזו, שיממנו אותה מכיסם ולא על חשבוננו"

מערכת ice |  2
שלמה קרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מוקדם יותר היום (חמישי), שר התקשורת שלמה קרעי פרסם בחשבון הטוויטר שלו כי הוא הגיש הצעת 'מחליטים להפסקת המימון של עיתון הארץ' לממשלה, זאת לאחר שנימק את החלטתו והסביר כי עיתון 'הארץ' מבצע "תעמולה תבוסתנית ושקרית, וחתירה נגד מדינת ישראל בשעת המלחמה". בעקבות דבריו שעוררו סערה, מיהרו להגיב ולתקוף אותו ארגון 'אחים לנשק', ח"כ עידן רול, מגיש הטלוויזיה 'גיא לרר' ונוספים.
לאור גינויים רבים אליהם "זכה", שר התקשורת קרעי בחר לא לשתוק ולהשיב בציוץ נוסף בחשבון הטוויטר שלו בו כתב: "אגודת העיתונאים ירושלים, גיא לרר, עינב שיף, אורית פרקש, עידן רול, נריה קראוס, ועוד כל מיני… רוצים שאנחנו נממן מכיסנו את הביזיון הפרו-פלסטיני הזה".
בהמשך, הציג קרעי את כותרות סיקורי עיתון 'הארץ' אשר התפרסמו במהלך המלחמה הנוכחית נגד ישראל: ״הארץ״ בכותרת באנגלית: ״ביצוע פשעים מאסיביים נגד האנושות על ידי ישראל ברצועת עזה יוביל ל...״, או: "מאחורי כל זה עומדת השחצנות הישראלית: המחשבה שלנו מותר לעולל הכל, ושלעולם לא נשלם ונענש על כך... נעקור עיניים, נרסק פרצופים..." (גדעון לוי), או: "ביממה אחת עברו אזרחים ישראלים את מה שחוו וחווים פלסטינים במשך עשרות שנים כשגרה: פלישה צבאית, מוות, אכזריות, ילדים נהרגים, גופות מוטלות בכביש..." (עמירה הס), או: ״הערכה במערכת הביטחון: בחמאס לא ידעו מראש על פסטיבל נובה…".
בסיום הציוץ, התייחס השר קרעי להתנגדות אנשי תקשורת ופוליטיקאים רבים לדבריו וכתב: "אני חושב שאם הם ושכמותם כל כך מעוניינים בחרפה הזו, שיממנו אותה מכיסם ולא על חשבוננו. מה דעתכם?".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תגובת קרעי
    ולדמיראיליץ לנין 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדוני הרשה נא לי להוריד את הכובע בפניך !!אכן כן מי שרוצה לממן עיתון פרו פלסטיני שיעשה זאת על חשבונ היאישי ולא על חשבון משלם המיסים.סגור עיתון זה לאלתר!!!
    סגור
  • 1.
    קרעי
    אני 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחלת לו להגיע במהרה בימינו אנו לאותו מקום ששלח אליו את הטייסים
    סגור