תקשורת ומדיה

מבוכה בדובאי: קניה ווסט התלונן שמאמן הכושר שלו עוקב אחריו

הראפר קנייה ווסט ששוהה בימים אלה במלון פאר בדובאי עם ילדיו כדי לחגוג את חג ההודיה. התקשר לאבטחת המלון והתלונן שהארלי פסטרנק, מאמן הכושר שלו לשעבר, עוקב אחריו

 

מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ Fox News)
הראפר ומאמן הכושר שלו לשעבר, נתקלו אחד בשני במפתיע לראשונה במלון בדובאי. מקורות מדווחים כי בפגישה הראשונית ניגש הראפר וניסה לחבק מאמנו לשעבר ואילו הארלי, הוא זה שדחה את חיבוקו. 
שוער המלון שהיה עד למפגש המתוח בין השניים, ניגש להארלי ושאל אותו האם הוא צריך אבטחה והוא ענה בחיוב. כשהאבטחה הגיעה, ווסט וצוותו כבר עזבו את המקום. לפי מקורות ששהו במקום, למרות שווסט בטוח שהארלי הגיע על מנת לעקוב אחריו, הארלי הגיע לדובאי למעשה למטרת עסקים ופגישות עם לקוחות. 
יום אחרי הפגישה המביכה, נתקלו השניים בשנית בלובי. הראפר הוציא את הטלפון והחל להקליט את הארלי בזמן שהוא מדבר עם צוות המלון בעודו מבצע הזמנה לארוחת ערב. הפעם ווסט הוא זה ש'חש מאויים' וקרא לאבטחה לו ולילדיו. 
המקרה המביך בין השניים מבוסס על היסטוריה סוערת. עוד ב2016, הארלי אימן את ווסט בביתו. לאחר האימון הוא מיהר להתקשר למשטרה, להם אמר שהראפר מתנהג מוזר מאוד. שיחה זו הובילה את ווסט למעשה למרכז הרפואי של UCLA לצורך הערכה נפשית כפויה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה