תקשורת ומדיה

בעלה של אסתי גינזבורג ממשיך להסתבך: מדוע נעצר בארה"ב?

הדוגמנית אסתי גינזבורג  ובעלה, איש העסקים עדי קייזמן ירדו מהארץ לפני שלוש שנים, זאת לאחר שהסתבכו בארץ בתביעות וחובות גבוהים. השבוע נודע כי קייזמן נעצר בארה"ב על עבירה מדרגה שלישית

מערכת ice | 
עדי קייזמן ואסתי גינזבורג (צילום אינסטגרם/אסתי גינזבורג)
בשנת 2020 עזבו הדוגמנית, בעלה וילדיהם במפתיע את ישראל לטובת מגורים בלוס אנג'לס. לאחר עזיבתם התברר כי הם הותירו חובות גבוהים בעקבות הסתבכות של עסקי הנדל"ן של קייזמן בארץ ובגרמניה.
לפי פרסום של וואלה סלבס: קייזמן נעצר השבוע במיאמי על עבירה מדרגה שלישית. במידה והוא יואשם, הוא עלול למצוא את עצמו מאחורי סורג ובריח בכלא הפדרלי למספר שנים. מוקדם יותר השבוע  התקיים דיון בבית המשפט ובאופן מפתיע, עורך הדין של קייזמן הודיע על התפטרותו וכי אין בכוונתו להמשיך ולייצג אותו.
זוהי לא ההסתבכות הראשונה, או השנייה או השלישית של הזוג. ביולי 2020 השניים נתבעו על ידי עוזרת הבית שלהם בטענה כי הזוג לא שילמו לה כחוק. בנובמבר 2021 היחצ"ן רני רהב, תבע את קייזמן בסכום של 11 מיליון שקלים בשל מתן הלוואות לא כחוק.
כשעדי קייזמן התחתן עם אסתי גינזבורג הוא היה בן 37, אב לילדה, והיא דוגמנית בינלאומית, חיילת משוחררת בת 21. הם הביאו לעולם שני ילדים. חייהם החלו להשתבש כאשר שמו נקשר לניסיונות לפנות באגרסיביות דיירים בשכירות מוגנת כדי שאפשר יהיה לעלות את שכר הדירה וכך להגדיל תשואה למשקיעים שלו. רוכשי הדירות ששוכנעו להשקיע את חסכונותיהם נותרו מרומים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה