תקשורת ומדיה
לא מוותרים על שופינג נובמבר: כל הפרטים על אירוע הקניות הגדול
ShoppingIL by Google - אירוע הקניות המקוונות הישראלי הגדול של חודש נובמבר יוצא לדרך עם למעלה מ-2,800 עסקים ישראלים. "היום יותר מתמיד, קנו כחול-לבן ותמכו בכלכלה הישראלית" אומר ברק רגב, מנכ"ל גוגל ישראל
בצל המלחמה: אירוע הקניות המקוונות הישראלי של חודש נובמבר יוצא לדרך. היוזמה של גוגל התחילה לפני כעשור כדי לחזק ולקדם את תעשיית המסחר המקוון המקומית. המטרה היתה לעזור לעסקים בארץ לצמוח ולהתפתח ולהעניק לצרכנים הישראלים חוויית קניות טובה, מגוונת ומשתלמת.
במשך עשר שנים פותח אירוע המכירות על טהרת הכחול לבן את חגי נובמבר. הוא מאפשר לכל ישראלי לחפש, לקנות ולתרום לעסקים מקומיים רגע לפני שמתחילים אירועי המכירות הבינלאומיים. השנה היינו אמורים לחגוג את העשור של ShoppingIL עם שיא במספר העסקים הנרשמים ובהיקף המבצעים המוצעים.
המלחמה שהחלה לפני חודש ביטלה את החגיגה אבל לא את ShoppingIL. החשיבות שלו לעסקים המקומיים היום גדולה יותר מתמיד. מנתוני החיפוש ב-Google עולה כי מאז השבעה באוקטובר, זינק החיפוש אחר "קניות אונליין" בכ-200% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. החיפוש אחר אתרי מסחר ישראליים גדל דרמטית והוא גדול פי שניים בהשוואה למספר החיפושים אחר אתרי מסחר בינלאומיים.
עוד ב-
ברק רגב, מנכ"ל Google בישראל: "לפני כעשר שנים יזמנו את ShoppingIL במטרה לפתח את המסחר המקוון בישראל. היום ברור לנו יותר מתמיד כמה חשוב אפיק המכירה ברשת כחלק מהתמיכה בעסקים הקטנים ובכלכלה הישראלית כולה. אנחנו קוראים לכל העסקים להצטרף אלינו ליוזמה שתימשך עד סוף השנה ולאפשר לכל הצרכנים לחפש את סימן ShoppingIL ולקנות כחול לבן".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה