תקשורת ומדיה

דני קושמרו חוטף: "עסוק בלהפיץ רוע בזמן מלחמה"

מגיש חדשות 12, דני קושמרו, תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו וחוטף ברשתות: "הפודלים של הערוץ רצים לתקוף את נתניהו למרות שהתראיין באנגלית. חדשות 12 זה ערוץ שעסוק בלהפיץ רוע בזמן מלחמה"
תום נחום |  12
דני קושמרו (צילום מסך חדשות 12)
אחרי 32 ימים, דני קושמרו ויונית לוי התאחדו אמש (שני) במערכת חדשות 12. חדי הבחנה שמו לב שמעבר לזכוכית, בעוד ירון אברהם מדבר, קושמרו פגש את המגישה והעניק לה חיבוק חם של געגוע, כאשר הם ראו האחד את השנייה לראשונה מאז תחילת מלחמת 'חרבות ברזל'. עם זאת, קושמרו בכל זאת הצליח לגרום לסערה, כאשר פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו ותקף.
קושמרו אמר בשידור כך: "גם הערב נקרא לישראלי שהוא הנואם הכי טוב באנגלית, הישראלי המתראיין הכי טוב באנגלית, דבר בעולם, ייצג אותנו, איפה אתה מר ראש הממשלה? אנחנו מפסידים בקרב הזה של ההסברה".
עם זאת, דבריו של קושמרו לא עברו חלק בגרון לחלק מהאנשים, כאשר הצייצן אלון רונן הגיב לדברים ותקף בחריפות את קושמרו ואת חדשות 12: "רק אתמול במהדורה של הערוץ שהוא העלה תאנה החרדי שלו, כוכב המלחמה של הערוץ דני קושמרו תקף במונולוג שלו את נתניהו על זה שהוא לא מגן על ישראל ומתראיין באנגלית נתניהו התראיין באנגלית, וכמובן שהפודלים של הערוץ רצים לתקוף אותו על זה. חדשות 12 זה ערוץ שעסוק בלהפיץ רוע בזמן מלחמה".
 
המפגש קרה יומיים בלבד אחרי שמגיש המבזקים של חדשות 12, אורי איזק הגיע  לומר שלום לדני קושמרו ותמיר סטיינמן בעמדת חדשות 12 בשטח, בזמן שהוא במילואים ולבוש במדי צה"ל, כאשר הוא שירת ביחידה מיוחדת בשירותו.
במקביל, "כוכב" המלחמה מגיש חדשות 12 הוותיק דני קושמרו, שלא מפסיק לקבל מחוות וקושמרו אף זכה למחווה נוספת ובלתי צפויה כשהמאפר וכוכב הרשת הנודע אדיר מזרחי הפך את עצמו לדני קושמרו באופן מדהים. 
מזרחי, שידוע באהבתו לציור ולאמנות הגוף שהתפתחה לטכניקות איפור שלמד, שינה גם הפעם את תווי פניו ואחרי שהפך למגישה יונית לוי, הוא עשה הפעם מחווה מיוחדת למגיש וקושמרו לא יכול היה שלא להתלהב למראה דמותו והגיב: "לרגע חשבתי שזה באמת אני".

אגב, קושמרו שיתף באינסטגרם שלו שיחה שקיבל ובה נכתב: "דני", "איך אתה יודע לאן זה יגיע?", קושמרו הגיב לשואל: "שיפוע השיגור", אותו אדם מופתע כתב: "הלכנו לממ"ד לפני האזעקה, שהצבא ישים שם מישהו", "זה מדהים, אתה סושארד של המלחמה". קושמרו שיתף את השיחה הזו וכתב: "אני יותר מידי זמן בעמדה הזו".
 
סושארד המקורי הגיב לדברים ששיתף המגיש וכתב לו: "קיבלת מחמאה יפה דני, סושארד של המלחמה", גם ם אורטל עמר הגיבה באימוג'י צוחק, מיקי מוכתר כוכבת הילדים חיזקה: "אוהבים אותך דני".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    אין על דני
    Lol 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שטופי המח אינם יודעים להפריד בין לגיטימי ואובייקטיבי. אין ספק משכונת הרעל ההסתה והשנאה פועלת במלוא העוצמה. הביביסטים שטופי מח בדיוק כמו שתומכי טרור שטופי מח. האמת שלהם מוחלטת מבלי להבדיל בין נכון ללא נכון. האובייקטיביות מתה.
    סגור
  • 10.
    קושמרו הוא מגיש החדשות הכי הגון ואנושי ונבחר כטוב ביותר
    צזק 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 4
    קושמרו הוא מגיש החדשות הכי הגון ואנושי ונבחר גם כטוב ביותר. אם כעס על נתניהו זה כלל לא מפליא. נתניהו הוא ראש ממשלה הכי גרוע שהיה. אסון למדינה שהוא ממשיך לגרום נזקים ולנסות להמלט ממעשיהו תוך כדי מלחמה.
    סגור
  • 9.
    אין חדש תחת השמש
    אברם 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ערוץ 12 הוא אחד מערוצי השמאל..וכמובן הרוע והליקוק נלווה אליהם...אני מקווה שיגיע היום שיקבלו את התשלום המתאים.
    סגור
  • 8.
    שנאה שנאה
    יורם 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ערוץ. שתוקף את. ביבי מיום. היוולדו האמת. לו. היתה. מעולם. נר. לרגלם. רק ארבע. עשרה
    סגור
  • 7.
    בכוונה עודים את זה
    מספיק עם האיפור 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    להראות שהוא כביכול עצוב וכואב אז מאפרים ושמים תאורה ככה הצופה מרגיש שהוא כאוב , מה שבאמת שהוא עסוק בהפצת שנאה
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    מי שמפיץ רוע זה ערוץ הפאשיזם 14
    אלי קופטר 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 7
    וכל הערסים הבורים מהימין
    סגור
  • 5.
    כוסמרו
    מירי 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מי שרוצה לשמור על השפיות שלא יצפה בדני-אלה כוס- מ וווטרס.שקרים רעל תבהלה וקינאה מעוורת אותם.להקיא.צפו בערוץ 14 שם כולם ציונים מתונים ונפלאים.והמגישות נעימות לא כמו מלכות הקרח
    סגור
  • 4.
    פעם אהבתי את קושמרו
    מנור 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    6 2
    היום נהיה נבזה וכחבריו בערוץ מנסה בכל דרך לדחוף את ראש הממשלה בכל ענין ולדעתי לעשות הכנת קרקע ולהטביע שנאה ושטיפת מוח ליום שאחרי המלחמה
    סגור
  • 3.
    צודק
    אססץררןרן 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 5
    קושמרו צדקת ביביהו מתארין אך ורק באנגלית במקום שיצא לעם ויסביר גם אני מאשימה אותו בכל התסבוכת הזאת הוא האשם הראשי וכל הכלבלבים שלו רצים מיד להגנתו תתעוררו כבר האדם הזה מביא להרס המדינה מתי תעוררו
    סגור
  • 2.
    להפיץ רוע זה להגיד את האמת ? לא הבנתי (ל"ת)
    ערן 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • מה לתקשורת ולאיזהשהיא אמת (ל"ת)
    צבר 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    בושה
    אבי 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אין חדש תחת השמש, מי שיש לו חמאה על הראש, שלא יצא לשמש… לא נשאר כלום בערוץ הלא נחוץ, בעוד שבוע נשמע שחייבים לדבר עם חמאס, כי כולם שם חמאס…. בושה
    סגור