תקשורת ומדיה

חדשות 12 נגד בנימין נתניהו: "איפה אתה? אנחנו מפסידים"

מגיש חדשות 12, דני קושמרו, יצא למתקפה חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "דבר בעולם, ייצג אותנו, איפה אתה מר ראש הממשלה? אנחנו מפסידים בקרב הזה של ההסברה"
תום נחום |  7
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, freepik)
אחרי 32 ימים, דני קושמרו ויונית לוי התאחדו אמש (שני) במערכת חדשות 12. חדי הבחנה שמו לב שמעבר לזכוכית, בעוד ירון אברהם מדבר, קושמרו פגש את המגישה והעניק לה חיבוק חם של געגוע, כאשר הם ראו האחד את השנייה לראשונה מאז תחילת מלחמת 'חרבות ברזל'. עם זאת, קושמרו בכל זאת הצליח לגרום לסערה, כאשר פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו ותקף.
קושמרו אמר בשידור כך: "גם הערב נקרא לישראלי שהוא הנואם הכי טוב באנגלית, הישראלי המתראיין הכי טוב באנגלית, דבר בעולם, ייצג אותנו, איפה אתה מר ראש הממשלה? אנחנו מפסידים בקרב הזה של ההסברה".
 
המפגש קרה יומיים בלבד אחרי שמגיש המבזקים של חדשות 12, אורי איזק הגיע  לומר שלום לדני קושמרו ותמיר סטיינמן בעמדת חדשות 12 בשטח, בזמן שהוא במילואים ולבוש במדי צה"ל, כאשר הוא שירת ביחידה מיוחדת בשירותו.
במקביל, "כוכב" המלחמה מגיש חדשות 12 הוותיק דני קושמרו, שלא מפסיק לקבל מחוות וקושמרו אף זכה למחווה נוספת ובלתי צפויה כשהמאפר וכוכב הרשת הנודע אדיר מזרחי הפך את עצמו לדני קושמרו באופן מדהים. 
מזרחי, שידוע באהבתו לציור ולאמנות הגוף שהתפתחה לטכניקות איפור שלמד, שינה גם הפעם את תווי פניו ואחרי שהפך למגישה יונית לוי, הוא עשה הפעם מחווה מיוחדת למגיש וקושמרו לא יכול היה שלא להתלהב למראה דמותו והגיב: "לרגע חשבתי שזה באמת אני".

אגב, קושמרו שיתף באינסטגרם שלו שיחה שקיבל ובה נכתב: "דני", "איך אתה יודע לאן זה יגיע?", קושמרו הגיב לשואל: "שיפוע השיגור", אותו אדם מופתע כתב: "הלכנו לממ"ד לפני האזעקה, שהצבא ישים שם מישהו", "זה מדהים, אתה סושארד של המלחמה". קושמרו שיתף את השיחה הזו וכתב: "אני יותר מידי זמן בעמדה הזו".
 
סושארד המקורי הגיב לדברים ששיתף המגיש וכתב לו: "קיבלת מחמאה יפה דני, סושארד של המלחמה", גם ם אורטל עמר הגיבה באימוג'י צוחק, מיקי מוכתר כוכבת הילדים חיזקה: "אוהבים אותך דני".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הביוביסטים משתגעים כשקושמרו מציג את המלך שלהם חלש
    אני 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם משתגעים כשקושמרו מציג את המלך שלהם חלש ובמלוא מערומיו עם האפס עשייה שלו
    סגור
  • 4.
    דני לא מפחד
    קרמבו 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לדני קושמרו שלא מפחד ממכונת הרעל של משפחת נהנתניהו ומביע את מה שרוב הציבור חושב. היה ברור שהוא יחטוף הרבה רפש ממלקקי התחת והמנסים להתקרב לצלחת. דני, שיהיה ברור, העם איתך, אל תיתן לתנים המייללים להפחיד אותך!
    סגור
  • 3.
    קושמרו : חוצפה מתנשאת
    גל 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    האנטי ביבי לובש צורה ופושט צורה. עכשיו תור הבכיינות על הממשלה . העתונאי הדגול לא מחמיץ אף ערב בהתגייסותו לערער את האמון במקבלי ההחלטות, שמא הנצחון יזקף לזכותו של שנוא נפשם במערכת. כבר ניתן לצפות להנדסת התודעה של העתונות "המאוזנת" ביום שאחרי. הכשלון של ביבי והנצחון של גנץ ולפיד. חובה להעביר בקורת ויש על מה אולם לא שהמניע הוא רשע ושנאה .תרומתו של מר קושמרו למאמץ המלחמתי לאחדות ולמוראל הציבורי אפס אם לא למטה ממנו.
    סגור
  • מנותק
    קרמבו 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתגובתך ברור לי שאתה לא חי בדרום או בצפון, אם לנחש אתה תושב קיסריה או צפון ת"א ולא ממש חי בארץ הזאת בשנה האחרונה. 40 שרים שעוסקים עכשיו במלחמות טוויטר, שר אוצר שפועל בניגוד להחלטות ממשלה, שרים שמדברים שטויות בתיקשורת ומעל הכל מנצח ראש הממשלה האהוב שלך שעדיין עסוק בהפרד ומשול ומפחד אפילו לענות לשאלות. זה תקציר המצב בארץ.
    סגור
  • 2.
    חבל שלא חטפו אותך דני קשמרו
    עם ישראל 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    חבל שלא חטפו אותך דני קשמרו
    סגור
  • סתום
    קרמבו 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שנולדת רק בשביל לפזר שטויות, לך תתנדב בחקלאות יא טיפש.
    סגור
  • 1.
    עוד כלומניק מסית כמו כלל הערוץ אל גזירה 12 (ל"ת)
    דן 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור