תקשורת ומדיה

ינון מגל בחשיפה מטרידה: "יורים כדורים חיים לעבר הבתים"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, שיתף את ההודעה ששלח לו רועי ישראלי, שחשף ירי כדורים חיים מג'נין לעבר מושב רם און: "אנחנו פוחדים. אנחנו כבר לא סומכים על אף אחד. אנחנו מופקרים, בבקשה תעזרו לנו"
תום נחום |  2
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
הכניסה הקרקעית של כוחות צה"ל לעזה גובה קורבנות רבים נוספים, כשהיום (שלישי) מדינת ישראל כולה מציינת בכאב חודש למלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שישראל מנהלת בעזה. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו מאז פרצה מתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר, כאשר חרף שחרורן של 5 חטופות, כ-242 ישראלים חטופים נמצאים בעזה. בתוך כך, פרט לחזית ברצועת עזה וביישובי העוטף, גם בצפון וביהודה ושומרון מתמודדים עם המצב הביטחוני המתוח, כאשר כעת, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, חושף תיעוד מטריד ממושב רם און הסמוך לג'נין.
מגל כתב כך בטוויטר שלו כאשר שיתף את ההודעה שנשלחה אליו לצד תמונות וסרטונים: "ינון שלום. אנחנו לא מכירים. שמי רועי ישראלי, אני גר עם משפחתי במושב רם און ביישובי התענך, כ-2 ק"מ מהכפר סילת אל חרתיה "הפסטורלי" ליד ג'נין. אני משמש כדובר המושב שמאז ה-7 באוקטובר אנשיו פשוט לא ישנים. גם היום נורו כדורים חיים לעבר הבתים שלנו. זה קורה כשבוע אחרי שכוחות צה"ל חשפו מנהרות ותוכנית מפורטת להשתלטות של כוחות מתוך ג'נין על היישובים שלנו. אנחנו פוחדים. אנחנו כבר לא סומכים על אף אחד. אנחנו עושים משמרות על גגות הבתים עם משקפות מפטרלים מסביב לשעון ומנסים לצעוק לכל מי שמוכן לשמוע שאנחנו מופקרים. אני מתנצל שאני פונה ישירות אליך, אבל מבקש שתעזרו לנו. מצרף מספר תמונות וסרטונים מהשבועיים האחרונים להמחשת המצב".
 
בתוך כך, לפני יומיים מגל הגיב לפני יומיים לדבריו של שר המורשת עמיחי אליהו עוררו סערה במערכת הפוליטית, ראש הממשלה בנימין נתניהו התנער מדבריו של השר ואילו במטה משפחות החטופים ומאחים לנשק דרשו לפטר את השר לפני שהנזק יהיה בלתי הפיך, כאשר נתניהו השעה את אליהו בהמשך.

כאמור, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, החליט להגיב בזעם לסערה שנוצרה סביב דבריו של אליהו וכתב בציוץ בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו כך: "לפני רגע העזתים אנסו את הנשים, רצחו את הילדים והזקנים וערפו את ראשי הגברים שלנו ועכשיו כל הלול מקרקר על איזו אמירה קיצונית של השר אליהו להשמיד את כולם. עזבו שזה בא אחרי אין ספור התבטאויות של ניצולים, אלופים ועיתונאים "למחוק את עזה", איך בשנייה חזרנו לכל ההתייפיפות ולתבהלה מעצמנו, עם כל הגינויים הפבלוביים. מגעיל".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חשוב לפרסם את זה כדי שיהיה ברור בארץ ובעולם: לא מפנים
    חשוב 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את יהודה ושומרון. לפרסן את המנהרות. עכשיו. איפה ההסברה? אה. אזרחים מסבירים
    סגור
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד שלא יהיה צווי גרוש מהמדינה לכול אלים או מחבל הוא ומשפחתו לא יהיה שקט חבל על כול דיבורי הסרק כנראה שהטווח בעוטף לא למד אותנו כלום
    סגור