תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 מתרגש: "פתאום התעורר! אוהבים ומתפללים לשלומך"

כתב חדשות 12, תמיר סטיינמן, חשף את סיפורו המרגש של רס"ן אור מעתוק מגבעתי, שאחרי ארבעה ימים בהם היה מורדם ומונשם התעורר למשמע קולה של בתו בת השנתיים: "בשורה טובה ומרגשת במיוחד!"
תום נחום |  1
כתב חדשות 12 תמיר סטיינמן משתטח על הקרקע במהלך ירי לעבר צומת יד מרדכי (צילום מסך: חדשות 12)
הכניסה הקרקעית של כוחות צה"ל לעזה גובה קורבנות רבים נוספים, כשהיום (ראשון) זהו יומה ה-31 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שישראל מנהלת בעזה. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו מאז פרצה מתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר. חרף שחרורן של 5 חטופות, כ-242 ישראלים חטופים נמצאים בעזה, בעוד צה"ל, לצערנו, ממשיך לשלם מחיר כבד בדמות לוחמי צה"ל שנפלו בקרבות בתוך רצועת עזה, אך לצד האבידות הכואבות בקרב, יש גם מעט סיפורים שמצליחים להרים את המורל הלאומי ואף להעלות חיוך קטן על הפנים.
כעת, כתב חדשות 12, תמיר סטיינמן, חושף סיפור אחד כזה שנותן מעט מקום לאופטימיות בצל התקופה הקשה שכל עם ישראל עובר ב-31 הימים שעברו מאז מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס על עוטף עזה בשבת השחורה ב-7 באוקטובר, כאשר סטיינמן חשף את הדרך המרגשת בה רס"ן אור מעתוק מגבעתי, שהיה מורדם ומונשם, התעורר מהתרדמת.

סטיינמן כתב כך: "בשורה טובה ומרגשת במיוחד!! אחרי 4 ימים שבהם היה מורדם ומונשם השמיעו לרב סרן אור מעתוק מגבעתי את הבת הקטנה שלו בת השנתיים ״אבא תתעורר״ והוא - פתאום התעורר! אוהבים אותך גיבור שלנו מחזקים אותך ומתפללים לשלומך. הסמג”ד מחטיבת גבעתי נפצע קשה בלחימה בתוך הרצועה, תוך שהציל רבים בקרבות העזים מול המחבלים בכפר עזה. לאחר מספר ימים שבהם ניסה הצוות הרפואי להעיר אותו ללא הצלחה, הקליטה לו בתו הקלטה. אחרי ששמע את מילותיה של יעל בת השנתיים וחצי, התעורר: “אבא, אני אוהבת אותך המון ומחכה לך”".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאוחדים
    ישראל 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרגש
    סגור