תקשורת ומדיה

היוזמה של השף חיים כהן: פוד-טראק המספק מנות שף לחיילי צה"ל

יוזמה מיוחדת: שיתוף פעולה מנחם ומפנק במיוחד של השף חיים כהן והתנועה למלחמה באנטישמיות - פודטראק של השף נוסע ברחבי הארץ ועוצר לפנק את חיילי צה"ל, מפוני הדרום וכוחות הסיוע והביטחון במגוון מטעמים מעשה ידיו. 

מערכת ice | 
חיים כהן (צילום יחצ)
שיתוף פעולה ייחודי ויוצא דופן נוצר בין השף האהוב חיים כהן לבין ארגון CAM "התנועה למלחמה באנטישמיות": בימים אלו חורש את הארץ הפוד-טראק של השף ועוצר לפנק את חיילי צה"ל, מפוני הדרום וכוחות הסיוע והביטחון במגוון מטעמים מעשה ידיו.
מאחורי יוזמת הפוד-טראק המעודד של כהן עומד ארגון CAM שהקים בימים אלו קרן חירום לסיוע לארגונים ויוזמות הפועלות למען נפגעי ה7/10. הפוד טראק הספיק כבר לבקר באופקים, במבואות החרמון ובשפיים, וצפוי להתגלגל עד לרהט ולמקומות נוספים בהמשך.
סשה רויטמן-דרטווה מנכ"ל CAM אמר כי "בתגובה למתקפה של השבת השחורה, הקמנו קרן חירום לתמיכה בארגוני סיוע בישראל המספקים סיוע ישיר לאנשים ולקהילות שהושפעו מהאלימות.
ההיענות היא עצומה, עם היקפי תרומות חסרי תקדים, שמנותבים למגוון רחב של ארגונים שיסייעו לחברה הישראלית להחלים ולהיבנות מחדש. עד כה חולקו למעלה מ1.1 מיליון דולר, שעושים הבדל אמיתי בשטח. החלטנו להקצות חלק מהתרומה שגייסנו בקמפיין לטובת תושבי אופקים והכוחות המסייעים הפועלים בימים אלו בתחומה".
זוהי אינה היוזמה הראשונה של המסעדנים בארץ לטובת המפונים וחיילי צה"ל: גם אסף דוקטור, הבעלים של מסעדת ומעדניית האחים, החליט להקים במסעדה מרכז בישול, במטרה להעביר מנות אוכל לחיילים והפצועים בבתי החולים.
השף יובל בן נריה, הבעלים של טאיזו ומסעדת A הודיע כי המסעדות יהיו סגורות לקהל, אך המטבח יעבוד בהכנת מזון לחיילים. רוח ההתנדבות לא פסחה גם על השף אייל שני, שהעלה סטורי עם עשרות שקיות מזון ארוזות בדרכם לדרום:" מעולם לא זכינו לעשות משהו חשוב יותר מזה – אוכל לאחינו החיילים הלוחמים בדרום" אמר שני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה