טלוויזיה

סופית: כאן 11 מחזירה למסך את חיים כהן והסדרה המיתולוגית

כאן 11 הכריזו על רשימת הסדרות לחודשים הקרובים, וביניהם גם קאמבק של הסדרה שעלתה לראשונה בראשות השידור. וגם: הסדרה החדשה של שאול אמסטרדמסקי
מערכת ice |  6
חיים כהן (צילום רפי דלויה)
תאגיד השידור הציבורי כאן 11 פרסם היום את רשימת התכניות שיעלו בסתיו ובחורף הקרובים. בין שפע של דרמות, סדרות דוקו, תרבות וסדרות ילדים, מגיע קאמבק היסטורי של התכנית "שום, פלפל ושמן זית" של חיים כהן שעלתה לראשונה בשנת 1997 ברשות השידור בהנחיית השף חיים כהן, ושודרה ברצף עד שנת 2017.
התכנית המיתולוגית הייתה תוכנית האוכל הראשונה מסוגה בטלוויזיה בישראל, ושודרה במשך מעל לעשרים שנה בערוץ הראשון של רשות השידור. בתוכנית השתתפו שפים ובשלנים מוכרים שחלקם הגדול מצא את מקומות בתוכניות בישול אחרות שהגיעו לטלוויזיה המסחרית כמו משחקי השף, מאסטר שף ועוד. 
 
לצד כהן, ראש הסדק הכלכלי של כאן, שאול אמסטרדמסקי יעלה בסדרה חדשה. הסדרה תעסוק בתחום הנדל"ן ותתמודד עם השאלה האם ניתן לרכוש דירה בזמן הזה בישראל, בייחוד זוגות צעירים. לבינתיים הסדרה קיבלה את השם הזמני "המרוץ לדירה עם שאול אמסטרדמסקי."

רשימת הסדרות המלאה שתעלה בסתיו-חורף 23/24
דרמה: "המזח" ;"האיש שרצה לדעת הכל" ; "האמת" ; "החמאם" ; "מותק בול באמצע עונה 2" ; "טהרן עונה 3"
תרבות ובידור: "מועדון הסטנד אפ" ; "מוקד 11" ; "שיר אחד" ; "שום פלפל ושמן זית" ; "המרוץ לדירה עם שאול אמסטרדמסקי" (שם זמני) ; "עד מתי מקסיקו 70" (שם זמני)
דוקומנטריים: האחת - טייסת 201 במלחמת יום כיפור ; "שלושתנו" ; "שקרים שסיפרתי לעצמי" ; "חידת שושני" ; "שריף שנטי: תיק רצח" ;  "נוני עיוני" ; "משהו פיקנטי" ; "לאן נעלם ג'ורג' חליל" ; "האסירה איקס" ; "1948 – לזכור ולשכוח" ; "אינתיפאדה" ; "דו"ח רולניק" ; "אויבים": עונה 3 ; "מצב נפשי" – עונה 2 ;  "שבויים"
כאן חינוכית: "בני מצווה" ; "כראמל" – עונה 3 ; "להציל את חיות הבית" ; "מקיף מילאנו" – עונה 4 ;"סליחה על השאלה ילדים" – עונה 4 ; "פרפר נחמד" – עונה 2, פרקים חדשים ; "שלי הכובשת" – עונה 2 ; "שקשוקה" – עונה 4
תכנים ב- מכאן مكان :"פאדיה" ; "האדם השלישי" ; "צבר" ; "זהות מורכבת" ; "על קרח דק" ; "מדבר ערבית" ; "כאב ותקווה" ; "מהאדמה" ; "הבוררים" ; "יומנה של ספורטאית" ; "מקום בזיכרון" ; "על השולחן" ; תוכנית התחקירים "זמן אמת"
תכנים בכאן דיגיטל: ילדי אוסלו - דוקותיים יום כיפור – סיפורים מהחזית – אל הפחד - אזור הספורט של כאן BOX ; מחשבות - בטעם של פעם - המילון של הסכסוך - טרמפיסטים – עונת ירושלים
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    היו זמנים יפים פעם (ל"ת)
    טלטל 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    נמאס ממנו יש טבחים מוכשרים ממנו (ל"ת)
    אחת 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ביזיון רק כסף
    מאיר המהיר 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיים ששכח מאין הגיע ומה הפך להיות היום ביזיון
    סגור
  • 3.
    חיים כהן
    נ. 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מנסה לחזור לפרסם את עצמו נמאסת
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד
    רפאלה 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איזו נוסטלגיה
    סגור
  • 1.
    איזה כייף
    פלפלת 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אהבתי את 'שום פלפל ושמן זית' אחלה חיים כהן
    סגור