תקשורת ומדיה

הפטריוטים בערוץ 14 במפגן עוצמה: "כנראה הבולשביקים פחדו להגיע"

אחרי פיצוץ שידור 'הפטריוטים' בראשון בערב על ידי מפגיני שמאל, כ-300 איש הגיעו אמש לשידור 'הפטריוטים' בערוץ 14 בהפגנת תמיכה בתוכנית ובערוץ. המגיש, ינון מגל, הודה בהתרגשות: "וואו וואו, אנחנו אוהבים אתכם. תראו איך מעז יצא מתוק. אנחנו מאוד מעריכים את זה שבאתם, זה מרגש אותנו"
תום נחום | 
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
לאחר הסערה שהתקיימה בראשון בערב בשידור התוכנית המצליחה של ערוץ 14, "הפטריוטים", אמש (שני) התקיימה במקום הפגנת תמיכה של הימין שאורגנה על ידי "אם תרצו", כאשר מטרת ההפגנה הייתה "להביע תמיכה" בערוץ ובתוכנית, שנפתחה עם קהל גדול במיוחד של כ-300 איש שהגיעו עם דגלי ישראל, 'הליכוד' ו'אם תרצו' וסיפקו אווירה חמה במיוחד, שהצליחה לרגש גם את ינון מגל והפאנליסטים. 
ינון מגל התייחס לקהל הגדול שהגיע להפגין תמיכה בתוכנית ובערוץ 14 ואמר: "תודה לכם שהגעתם מכל הארץ, תודה רבה. וואו וואו, אנחנו אוהבים אתכם. תראו איך מעז יצא מתוק, מבולשביקים יצאה תורת ישראל. יש עוד הרבה אנשים בדרך, פשוט המשטרה חסמה את כל הדרכים שמובילות לכאן לסוכה שלנו, כנראה שפחדו שהבולשביקים יגיעו גם היום, אבל בסוף הם לא הגיעו. כנראה שהם פחדו בגלל הקריאה שלנו להגיע. אנחנו מאוד מעריכים את זה שבאתם, זה מרגש אותנו ואין הדבר קל בעינינו".
 
בהודעה של "אם תרצו" נכתב: "לא יסתמו לנו את הפה. מתייצבים הערב בשעה 20:00 כדי להביע תמיכה בערוץ 14 ובתוכנית הפטריוטים ונגד סותמי הפיות האנרכיסטים. צלע ההר 44, מודיעין".
כזכור, לכבוד חג הסוכות החליטו בהפקת התוכנית לקיים בחול המועד סוכות שידורים מיוחדים של התוכנית. הפאנל של הפטריוטים יצא מהאולפן ועבר לשדר מסוכה מיוחדת שהוקמה מחוץ לאולפני ערוץ 14 במודיעין.

בראשון, כזכור, דקות ספורות לאחר פתיחת התוכנית, מוחים נגד המהפכה המשפטית החלו להפגין בליווי זמבורות ותופים. הרעש הרב שנוצר גרם לפאנל התוכנית לצאת להפסקת פרסומות ולהיכנס לאולפן. לקראת סוף התוכנית המדוברת מגל ציין כי התוכנית הבאה תתקיים שוב בסוכה מחוץ לאולפנים וקרא: "אני מזמין את כל מי שרוצה לתת לנו לדבר בסוכה להגיע לכאן, תגיעו להפגין מולם ולאפשר לנו לשדר את השידור מהסוכה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה