תקשורת ומדיה

רני רהב נפרד בכאב: "מרכינים ראש, שלא תדעו צער"

איש יחסי הציבור רני רהב שלח את תנחומיו למגישת קשת 12 שלמור שטרוזמן לאחר מותו של אביה, המנהל המיתולוגי של מועדון הפלקה, יוסי שטרוזמן ז"ל: "שלמור יקרה, הילה ואני מרכינים ראש לזכרו של אביך. מעמודי התווך של התרבות הישראלית מי יתן ולא תדעו עוד צער"
תום נחום | 
רני רהב (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
בשורות עצובות לאוהבי המוזיקה המזרחית בישראל. יוסי שטורזמן ז"ל, אביה של מגישת קשת 12 שלמור שטרוזמן, שהיה למנהל המיתולוגי של מועדון הפלקה, הלך אמש (ראשון) לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה, הלוויתו תתקיים היום (שני) ב-13:00 בבית העלמין קרית שאול וגם בתו תהיה שם כמובן לשאת דברים, בעוד גם מגיש 'הצינור' ברשת 13, גיא לרר, חלק כבוד בפוסט פרידה כואב, כאשר גם איש יחסי הציבור, רני רהב, הגיב בכאב ושלח תנחומים למשפחתו ולבתו של שטרוזמן, שלמור.
בציוץ שהעלה בנושא לצד צילומי מסך של המילים החמות שכתבו בכירים בתעשיית המוזיקה המזרחית על שטרוזמן לאחר יציאת ההודעה על מותו, כתב רני רהב כך: "שלמור יקרה, הילה ואני מרכינים ראש לזכרו של אביך. מעמודי התווך של התרבות הישראלית מי יתן ולא תדעו עוד צער, הילה ורני רהב".
 
לרר כתב בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו כך: "נשבר הלב על לכתו בטרם עת של יוסי שטרוזמן. עוד רבות יסופר על התרומה שלו לתרבות המזרחית בישראל ובאמת שקטונתי, אבל מדובר היה באחד האנשים הכי חמים ואוהבים שהכרתי. מעט הזמן שבילינו יחד היה שווה לזמן שבו היינו מחובקים פיזית. ליבי על שלמור שטרוזמן האהובה, לא יכול לדמיין מה זה לאבד בגיל כל כך צעיר אמא, אבא ואת החבר הכי טוב. חיבוק ענק".
 

שלמור ספדה לו: "אבא שלי, האיש הכי קרוב אלי בעולם הלך אתמול לעולמו בדיוק באותו תאריך עברי בו נפרדנו מאמא לפני 6 שנים. תקראו לזה צירוף מקרים פסיכי אני קוראת לזה אהבת אמת".
 
הזמר ליאור נרקיס כתב לזכרו: "עצוב לי מאוד לקבל את הידיעה הזו, ככה בחג. שטרוזמן היה איש החיים הטובים, בן אדם שכולו אהבה, התחלתי ממש את תחילת הקריירה אצל שטרוזמן בפלקה, תמיד מחייך, תמיד מחבק, תמיד מפרגן, עצוב לי מאוד מאוד לשמוע, משתתף בצער המשפחה , יהי זכרו ברוך".
עוד הוסיף: "אני זוכר שכשהייתי בא לפלקה, הוא תמיד היה נותן את הביטחון ומתייחס אליך כמו לסופרסטאר למרות שאתה רק בתחילת הדרך, ותמיד ידע לתת מילה טובה ולחזק. עצוב לי מאוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה