תקשורת ומדיה

ערוץ 14 קורץ לשמאל? "נתניהו צריך לעצור את הרפורמה"

האם בארזים נפלה שלהבת? עיתונאי שמזוהה עם רה"מ ועמדותיו הדהים את תומכיו כאשר קרא לראש הממשלה בנימין נתניהו להשהות את החקיקה ומגלה סימני ייאוש: "החקיקה לא תעבור מכיוון שהצד השני לא מכיר בדמוקרטיה. פרצופם האמיתי הולך ונחשף ונמתין בסבלנות להזדמנות שתבוא"
דוד זולדן |  1
ערוץ 14 הגיש תלונה במשטרה (צילום מסך הפטריוטים)
מתווה הפשרה קורץ לימין? המתווה החדש קובע כי הרכב הוועדה לבחירת שופטים יישאר כפי שהוא וחוק צמצום עילת הסבירות ישונה ומתברר כי הוא קורץ לפחות לאיש תקשורת אחד המזוהה עם הימין. איש ערוץ 14 שמעון ריקלין מדהים את תומכיו וקורא היום (שלישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו להשעות את הרפורמה באופן חד צדדי. לדבריו: "לא משנה מה הימין יחוקק ויעביר היא לא תתקיים. כי הם לא משחקים לפי הכללים. ולא מכירים באמת בדמוקרטיה. והתחילו בפירוק בפועל של המפעל הציוני" צייץ בדף הטוויטר שלו.
ריקלין נימק את טיעוניו: "הודעה כזו של נתניהו הרי לא תגרום לאנטי דמוקרטים להפסיק בשגעת שלהם. היא תימשך בכל מקרה. ואז הם יקרסו לתוך עצמם ואולי יתעוררו ממחול השנאה והגזענות ששטף אותם. נתנחם בכך שפרצופם האמיתי הולך ונחשף ונמתין בסבלנות להזדמנות שעוד תבוא. אסור לנו להיסחף איתם לריב רגשי יצרי ומטופש שברור לכולם שלא ישנה באמת דבר".
על ביטול עילת הסבירות אמר ריקלין: "תראו את ביטול עילת הסבירות. גם אם הם לא ישנו את ההחלטה בבית המשפט ואני חושב שהם ישנו אותה. ואז הם יגידו מידתיות ואז מה נעשה? צריך לנשום עמוק להבין את שדה המערכה החדש ולהתאים את הפעולות שלנו אליו. הבעיה גדולה בהרבה ממערכת המשפט: המוסדות רבי הכוח בישראל כולם נשלטים על ידם באופן בלעדי ואת זה צריך לשנות לאט ובהתמדה. התינוק הזה שלנו. מוטב להיות חכמים בעת הזו. חייבים לחשב מסלול מחדש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זויות ראייה
    עיני נץ 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל פעם מחדש אני מזהה את הפער האינסופי בין מחשבות של אנשים מימין לבין מחשבות או אמירות של אנשי שמאל. אם ההזוי הזה, ריקלין, אומר על אנשי המחאה שהם הורסי הדמוקרטיה, הרי שמעל 50 אחוז מהישראלים חושבים שהחקיקה המטורפת של לוין / רוטמן היא שהורסת את הדמוקרטיה. לי מהצד נראה שאכן עם סבלנות של שנים מצד הסרוגים והחרדים, לא תשאר פה דמוקרטיה אלא מדינת הלכה שאליה הם שואפים תוך הכרזות בתקשורת שזאת המטרה.
    סגור