תקשורת ומדיה

אברי גלעד מתרגש: "חיבור למרות 25 שנות פער בגיל"

בשבוע האחרון זכה המגיש לערוך טקס חתונה לידידו ברוך בן יגאל, אביו של עמית, חייל גולני שנהרג בפעילות בכפר יעבד כשפלסטיני זרק עליו בלוק מהגג ופגע בראשו ושיתף: "זכינו לקיים את צוואתו של עמית ז"ל שביקש מאביו להינשא שוב בהודעה קולית ששלח לו טרם מותו. וזאת היתה החתונה הכי שמחה והכי מרגשת"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך רשת 13)
בעמוד הפייסבוק שלו, שהפך לפופלרי במיוחד, תחת הכותרת "חתונת השנה", סיפר אברי גלעד על האירוע שהצליח להשפיע עליו ולרגש אותו במיוחד, כאשר ליווה לחופה אדם שנכנס לו ללב וכעת מצא את אהבת חייו, גם אם בגיל מאוחר.
גלעד כתב בפייסבוק שלו: "לפני עשרים ואחת שנה ביקש ממני חברי מילדות אבי, שעמד להינשא לבחירת ליבו אז, עינת, שאערוך עבורם את טקס הנישואין. מכיוון שטקסים אני מחבב, ואת אבי עוד יותר, ישבתי ויצרתי טקס במיוחד עבור הזוג הצעיר. הקהל שהיה בחתונה ההיא הפיץ את השמועה שיש טקס מסוג אחר, ותוך זמן קצר התחילו להגיע עוד הזמנות, ועוד חתונות ועוד זוגות מכל הסוגים, ועריכת טקסי חתונה נהייה אחד מעיסוקיי הקבועים. הזוג שהשאתי אז לא שרד את משברי הזמן, אבל הטקס כן, ועד היום אני עורך אותו פה ושם".

עוד הוא רשם: "למה אני מספר את כל זה? כי השבוע זכיתי לערוך טקס כזה, בגרסתו ההלכתית יחד עם הרב יוסף ארביב, לידידי היקר ברוך בן יגאל ובחירת ליבו דניאלה אפריאט נ"י. אם השם רק מצלצל לכם מוכר, אז ברוך הוא אבא של עמית, חייל גולני שנהרג בפעילות בכפר יעבד כשפלסטיני זרק עליו בלוק מהגג ופגע בראשו. את ברוך פגשתי בתכנית הבוקר, באמצע ימי השבעה על עמית ז"ל, ואחר כך הוא הפך למרואיין קבוע סביב כל מפעלות החסד שהקים לזכרו של בנו האהוב יחד עם רעייתו לשעבר נאוה. האיש הזה תמיד עשה לי משהו בלב, העצב התהומי מחד והבחירה שלא לשקוע לתוכו ולהיות בעשייה מאידך, העלו בי כל פעם את השאלה איך אני הייתי נוהג לו הגורל היה הולם בי ככה, האם הייתי בוחר בחיים או שוקע אל מעמקי הדכדוך לעד".
עוד המשיך: "ואז עידו סלומון מערוץ 12 עשה עליו כתבה, ובה ברוך ביקש למצוא אשה שתביא איתו אח לעמית, שהיה בנו היחיד. אלפי נשים פנו. חלפה שנה תמימה עד שברוך הגיע להודעה מדניאלה, אבל משהגיע משהו בליבו זז. הם נפגשו לקפה ורוגעלך בבית קפה בבית שמש, ושם ישבו ודיברו ארבע שעות שעברו כהרף עין. מהרגע הראשון היה ברור לשניהם שיש פה חיבור יוצא דופן, ולמרות הפרש הגילאים הניכר ביניהם, 25 שנה בלי עין הרע, יש חיבור נשמתי חד פעמי".
לסיום שיתף בפוסט: "אז השבוע עמדנו תחת החופה, ברוך, ודניאלה ההרה, שעד שאתם קוראים את המילים האלה אולי כבר ילדה, וזכינו לקיים את צוואתו של עמית ז"ל שביקש מאביו להינשא שוב בהודעה קולית ששלח לו טרם מותו. וזאת היתה החתונה הכי שמחה והכי מרגשת שזכיתי לערוך מאז הטקס ההוא לפני 21 שנה. ברוך בחר בחיים, ואני זכיתי להיות לצידו ברגע הזה. איך טקס מתגלגל, איך החיים בישראל מתגלגלים. שיזכו לגדל את הבן החדש לחיים טובים וארוכים. אמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה