תקשורת ומדיה

הפטריוטים ואיילה חסון בכוננות: אלדד יניב חוזר - יחשוף שמות?

אלדד יניב חוזר למסך ב'שבע' של איילה חסון בכאן 11 וב'הפטריוטים' של ערוץ 14 - שבועיים וחצי אחרי שהתחייב שכאשר יחזור יחשוף גילויים ושמות סביב חקירות נתניהו והמחאות נגדו ו'ירעיד את המדינה'. ינון מגל: "אלדד דבר אלינו בשמות", איילה חסון: "הערב הקץ לקונספירציות"
תום נחום |  2
אלדד יניב (צילום בן קלמר, פלאש 90)

עומד לחשוף הכל ולטלטל את המדינה? אחרי שנעלם מהמסך בשבועיים וחצי האחרונים, פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14 ו'שבע' עם איילה חסון בכאן 11, אלדד יניב, יחזור הערב (ראשון) לשידור - ולפי הבילד אפ שסידר ינון מגל לקראת חזרתו של יניב לתוכנית, נראה שבוודאות הולך להיות מעניין, כאשר רק כדי להזכיר, יניב הבטיח לחשוף שמות ופרטים על חקירות נתניהו והמחאות נגד נתניהו, בגילויים שלהבטחתו 'ירעידו את המדינה', כאשר עוד קודם לכן, ישוב גם לפאנל 'שבע' בכאן 11, בעוד נראה שאיילה חסון בטוחה שישים סוף לקונספירציות דווקא אצלה.

בציוץ של חסון לקראת התוכנית המגישה והעיתונאית הוותיקה כתבה כך: "כשירות צה״ל, הרווח שבין האמת לספינים נבדוק אותו. זוכרים את האמא ושלושת ילדיה שאחד המפגינים ריסק להם את זגוגית של הרכב? אז למה השושו הזה סביב החקירה למה? נבדוק עם המשטרה והפרקליטות. אהה והערב הקץ לקונספירציות, אלדד יניב שב לשדה הקרב. (אצלנו) שבע". ינון מגל כתב לצד תמונתו של יניב: "הערב הוא חוזר. האם סוף סוף יביא שמות? הפטריוטים, רבע לתשע ערוץ 14. אלדד, דבר אלינו בשמות!".
 



כזכור, זאת לאחר שיניב, שהבטיח כבר לפני מספר חודשים שיחשוף את שמות האנשים שעמדו ועומדים מאחורי תיקי נתניהו והמחאות נגד בנימין נתניהו, כתב בטוויטר כך לפני שבועיים: "רציתם שמות, תקבלו את כל האמת. אתרכז בשבועיים האלה מחוץ לפריים שלכם, כדי להתנתק ולהתקדם מאוד עם כתיבת ספרי. נתראה בקרוב".

חלק מהעוקבים בחרו לעקוץ אותו: "מעולה. בדיוק סיימתי הארי פוטר, מחפשת עוד ספר על עולם של בדיות ודברים שמעולם לא קרו", "אין לך אומץ לפתוח על הנשיא הרצוג ששמר על זכות השתיקה בחקירות גניבת כספי העמותות, ואין לך אומץ לפתוח על אהוד ברק. אתה פחדן". ועוד שלל עקיצות, אם כי הערב (ראשון) סביר להניח שנקבל תשובות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הכל אמת
    איכפתית 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלדד יניב יישר כוח,אתה רק תחזק את כל מה שידענו תמיד,והצק ינצח,יברכך ה'וישמרך ויישם לך שלום,ועל כל עם ישראל אמן
    סגור
  • 1.
    10 שנים אותה בדיחה. תשנה לא מאמינים לך (ל"ת)
    גולן 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור