תקשורת ומדיה

בן כספית מזועזע: "רע, מדאיג ומצמרר, מתפלל שלא ייפגע איש"

העיתונאי הוותיק, מגיש 'פגוש את העיתונות' של חדשות 12, בן כספית, הגיב לסרטון הירי מקיבוץ חצרים ולעימותים הקשים בין המשטרה למפגינים בתל אביב: "סרטון רע, מדאיג ומצמרר בירי בכניסה לחצרים. טירוף באיילון. טירוף. מתפלל שלא תהיה אלימות. שלא ייפגע איש. לא מפגין ולא שוטר. אנא. אחיות ואחים יקרים, תשמרו על עצמכם"
מערכת ice |  3
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
על רקע הסרטונים המזעזעים של דריסת המפגינים בכפר סבא, מפגינים ששברו שמשת רכב בו נסעו אישה וילדיה שהיו מבוהלים בעקבות התקיפה האלימה נגדם והעימותים הקשים בין המפגינים למשטרה בירושלים ובתל אביב אתמול בלילה (בין שני לשלישי), אירוע חמור במיוחד נרשם אמש, כאשר לראשונה במסגרת המחאות וההפגנות נגד ובעד הרפורמה במערכת המשפט נעשה שימוש בנשק חם, כאשר קב"ט קיבוץ חצרים התעמת עם מפגיני ימין שהגיעו לשער הקיבוץ, שלף את אקדחו האישי וירה באוויר, כאשר העיתונאי הוותיק בן כספית, מגיש 'פגוש את העיתונות' של חדשות 12, הגיב בזעזוע עמוק לתקרית הקשה.
כספית כתב בטוויטר שלו כך בנושא: "סרטון רע, מדאיג ומצמרר. ירי באוויר בכניסה לחצרים. כנראה קיבוצניק מול מפגינים", על העימותים הקשים בין מפגינים לשוטרים באיילון כתב: "המשטרה קיפלה. איבדה שליטה באיילון. אבל העיקר שהדחנו את עמי אשד. תמונות מטורפות מהאיילון. המשטרה מעמידה שתי מכתזיות מול גוש המפגינים היושבים על הקרקע. סילוני מים מתמשכים בכינון ישיר, ואף אחד לא זז. מזל שקיץ עכשיו. טירוף באיילון. טירוף. מתפלל שלא תהיה אלימות. שלא ייפגע איש. לא מפגין ולא שוטר. אנא. אחיות ואחים יקרים, תשמרו על עצמכם".
 
 
בהודעת המשטרה בנושא נכתב: "במסגרת מחאה שהתקיימה לפני זמן קצר בכניסה לקיבוץ חצרים, במהלכה מוחים חסמו את הכניסה, התפתחה קטטה בין המוחים לתושבי הקיבוץ במהלכה קצין הביטחון של הקיבוץ השתמש בנשקו וירה באוויר. כוחות משטרת מרחב הנגב הוקפצו למקום, פעלו להשלטת הסדר ועיכבו 7 חשודים לחקירה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למודיע המשטרתי מאחל לך סרטן ! (ל"ת)
    אסף 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    צבועעעעעעעעעעעעעעעע (ל"ת)
    אפרת 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    המסית מזועזע עאלק מס ספתיים (ל"ת)
    יו 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור