תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 12 נגד נתניהו: "ממשיכים לפלג ולעודד שנאה"

כתבת חדשות 12, מיכל פעילן, במתקפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו וממשלתו: "שרים וחברי כנסת נשלחים לאולפנים להמשיך לפלג ולעודד שנאה. לא מציעים פתרונות או איזשהו חזון לחיים משותפים כאן. עוסקים בשאלה אם כן נתב״ג או לא נתב״ג במקום לשאול את השאלה האמיתית- מה עושים כדי לחיות יחד? זהו. הוצאתי את התסכול שלי"
מערכת ice |  6
מיכל פעילן (צילום אייל בן יעיש, חברת החדשות)
אחרי שהכנסת העבירה הלילה בקריאה ראשונה את הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות, ארגוני המחאה פתחו אמש (שלישי) ב"יום שיבוש" ברחבי הארץ, עם חסימות כבישים ופעולות הפגנה ברחבי הארץ. בסביבות 6 בבוקר הקימו מפגינים "עיר אוהלים" במחלף הסירה שפונתה זמן קצר לאחר מכן על ידי המשטרה. 
בתוך כך, על רקע ההפגנות הסוערות, שהובילו בין היתר גם לעיכובו של הזמר אביב גפן על ידי המשטרה בהפגנה ברחוב קפלן בתל אביב, כתבת חדשות 12, מיכל פעילן, יצאה בציוץ נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והממשלה וכתבה כך: "דמיינו לעצמכם את האפשרות הזו- ראש הממשלה יוצא לתקשורת (הישראלית) ואומר- ״אזרחים יקרים אני שומע אתכם, אני רואה את החשש שלכם והאהבה שלכם למדינה. אני מבטיח לעשות כל מה שאפשר כדי להגיע להסכמות ולראות איך מייצרים פה חברה טובה יותר, איך נייצר מציאות בה נצליח למצוא את עמק השווה והמאחד״.
עוד הוסיפה: "במקום זה נשלחים שרים וחברי כנסת לאולפנים להמשיך לפלג ולעודד שנאה. לא מציעים פתרונות או איזשהו חזון לחיים משותפים כאן. עוסקים בשאלה אם כן נתב״ג או לא נתב״ג במקום לשאול את השאלה האמיתית- מה עושים כדי לחיות יחד? זהו. הוצאתי את התסכול שלי. לילה טוב".
 
המשטרה מסרה עדכון עצורים במחאות נכון לשעה 14:50, על פיו עד עתה נעצרו 66 חשודים, כאשר 7 שוחררו, שהשתתפו במחאות והפרו את הסדר הציבורי. שוטרי משטרת ישראל פועלים מאז שעות הבוקר המוקדמות במספר רב של מוקדים בהם מתרחשות הפרות סדר.

במהלך הפרות הסדר נעצרו 66 חשודים: 33 חשודים נעצרו בהפרות סדר המתקיימות במחוז ת״א,  16 חשודים נעצרו במהלך הפרות סדר המתקיימות במחוז מרכז, 10 חשודים נעצרו בהפרות סדר המתקיימות במחוז ירושלים, 7 חשודים נעצרו בהפרות סדר המקיימות במחוז חוף.
מהמשטרה נמסר כי: "משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש הביטוי והמחאה בגבולות החוק, אולם לא תאפשר הפרת הסדר הציבורי, שיבוש הסדרי התנועה וסיכון כלל משתמשי הדרך".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עוד
    א 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבת טיפשה תוצרת ערוץ 12 ערוץ השקר וההסתה
    סגור
  • 4.
    עוד כתבת
    א 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טיפשה לערוץ השנאה עוכרי ישראל
    סגור
  • 3.
    יש סיכוי ששקמה ברסלר תאמר אמן לאיזושהי אמירה של נתניהו? (ל"ת)
    יאל 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    דף המסרים
    מולי 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גב'פעילן,תשארי בתחום שאת אמורה להבין בו...אני לא בטוח שאת כל כך מבינה בו.....ותפסיקי,את ובקולגות שלך לפמפם את דף המסרים של ההנהלה שלכם ועלאק השמאל הישראלי.די נמאסתם!!!!
    סגור
  • 1.
    מי שמפלג זה מחנה השמאל האנרכיסטי. המכנה "הממלכתי"... (ל"ת)
    ישראל 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • באמת תסתכל פנימה. איפה ראש הממשלה?
    אבי 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה הוא לא יוצא לדבר אל העם? תוציא סרטון בפייסבוק או בטוויטר כי אתה פחדן מול הערוצים האחרים זה ידוע, ותדבר אל העם. הסיבה היחידה שהוא לא עושה את זה כי הוא רוצה להמשיך בחקיקה חד צדדית למרות המצב המידרדר כי רק ככה יכול לבטל את המשפט שלו. רק טבעי שאדם שיודע שיש קייס אפילו קטן שהוא יקבל עונש אפילו על תנאי אבל עם קלון, יעשה הכל להציל את עורו. רק טבעי. בדרך מה לעשות יש אותנו וצריך לתמרן ולשחק בנו כמו משחק דמקה.
    סגור