תקשורת ומדיה

ביג חוטפת מיעקב הלפרין: "בפרנסה של יהודי אסור לגעת"

בעלי אופטיקה הלפרין הודה לרשת שחזרה בה מהאיסור הגורף לפתוח חנויות במתחמים, אך תקף: "האם אני בעד הרפורמה או נגד הרפורמה, זה לא רלוונטי. זה לא האישיו. זה לא חשוב מה אני חושב. זה נטו כלכלי. בביג אני מעסיק אלפי אנשים. אין לאף אחד זכות לקחת אותנו שבי באג'נדה שהוא רוצה. האג'נדה של ביג הייתה נגד הרפורמה"
מערכת ice |  2
יעקב הלפרין (צילום פלאש 90/ אייל מרגולין)
בראיון סוער הבוקר (שלישי) לחדשות הבוקר של קשת 12, איש העסקים יעקב הלפרין יוצאת בחריפות נגד רשת ביג שהודיעה כי מרכזי הקניות יישארו סגורים במסגרת יום המחאה. בעלי אופטיקה הלפרין טוען לפגיעה בעסקים ושולח מסר מאיים.
הלפרין אמר בראיון לרסקין: "רוצה לפתוח בברכה להנהלת ביג, שהתעשתה וידעה להודות בטעות אחרי שהודיעה על סגירה מוחלטת, ביג הבינה שזה לא נכון ומאפשרת למי שרוצה לפתוח, לפתוח. מאמין שהיום כל המתחם יהיה פתוח. צריכים לזכור: המחאה, כבודה במקומה מונח, מי שרוצה להפגין - שיפגין איך שהוא רוצה, בצורה חוקית, אבל לאף אחד מעם ישראל אין זכות להושיט יד ולתת מכה על פרנסה ועל עסקים של מישהו אחר".,

עוד הוא הוסיף ואמר" "אף אחד לא יכול לקחת את החוק לידיים ולסגור עסקים של מישהו אחר, כי מתאימה לו אג'נדה מסוימת או לא מתאימה, כי הוא רוצה להפגין או לא רוצה להפגין. עצם זה שביג טעתה ושברה אחורה, כבוד לה".
על עסקים אחרים במתחמים: "דיברתי עם מספר חברים, לא עם כולם. אנשים לא אהבו את הדבר הזה, לא חיבבו אותו בכלל, בלשון המעטה. לקחו את ההחלטה הזו ללא התייעצות, ללא שאלה, ללא בירור. נלחמים נגד דיקטטורה? מה זו דיקטטורה? זה שאחד מחליט למען כולם, בלי לשאול אף אחד. הוא החליט וזה מה שיהיה, זה קדוש. מה שביג עשו, זו דיקטטורה נטו. החליטו בשביל עשרות אלפי הלקוחות ואלפי עובדים שהיום לא יעבדו".
עוד הסביר בראיון: "הם הבינו שהם טעו. אי אפשר להחליט עבור השני לפגוע בפרנסת עשרות אלפי עובדים. אנשים קמים בבוקר להתפרנס. אני איש עסקים שמשקיע כסף ורוצה לפרנס ולהתפרנס. האמירה שלי כלכלית נטו או פוליטית? לא מתכוון לענות על זה, האם אני בעד הרפורמה או נגד הרפורמה, זה לא רלוונטי. זה לא האישיו. זה לא חשוב מה אני חושב. זה נטו כלכלי. בביג אני מעסיק אלפי אנשים. אין לאף אחד זכות לקחת אותנו שבי באג'נדה שהוא רוצה. האג'נדה של ביג הייתה נגד הרפורמה. זו זכות שלהם להפגין אצלם בתוך המשרדים עם שלטים, עם חצוצרות, לצעוק עם תופים ולצאת במחולות נגד הרפורמה. אצלי, שאני משלם שכר דירה על החנות פה, וכל מאות העסקים האלה, אי אפשר שבגלל שלמישהו נוח במשרדים להפגין, שאני אפגין בשבילו. הוא לוקח אותי שבי. בפרנסה של יהודי לאף אחד אסור לגעת. זה קודש הקודשים".
יש להזכיר, כי ביג בתחילה איימה לסגור את כל המתחמים והחנויות בהן, רשתות קמעונאות מובילות כמו רמי לוי, קרפור ושופרסל התנגדו והובילו גל של חברות נוספות כמו בריל, עידן 2000 ועוד ועל כן הביאו להתקפלות מפוארת של ביג בהצהרה, שתיקנה כי תאשר לפתוח חנויות למרות הכל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צודק אבל
    צחי 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק אבל גם לסגור מתחם כי יום שבת זה אותו דבר
    סגור
  • 1.
    כל השמאל הוא דיקטטורי
    פטריוט 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבאת דוגמא טובה .דיקטטור שרצה להחליט לרוב .
    סגור