השוק

אופטיקה הלפרין במהלך מטורף: תפתח 10 סניפים חדשים בהשקעת ענק

הסניפים החדשים יהיו בעיצוב עכשווי וחדרי בדיקות מתקדמים, ויוצעו מגוון גדול של משקפי ראייה, משקפי שמש, עדשות מגע ואביזרים של מיטב המותגים העולמיים
מערכת ice | 
אופטיקה הלפרין (צילום אופטיקה הלפרין)
רשת האופטיקה הגדולה בישראל מתרחבת ומודיעה על פתיחת 10 סניפים חדשים ברחבי הארץ, כולל סניף ראשון בחריש. בכך היא מגדילה את כוחה כרשת האופטיקה הגדולה בישראל ועד סוף 2023 היא תמנה 135 סניפים. הסניפים החדשים, בהשקעה של כ-10 מיליון ש״ח יפתחו בחציון הראשון של השנה בערים מרכזיות, ביניהן: ירושלים, ראשון לציון, קריית אונו, ראש העין, חריש, רחובות, רמלה – נווה דורון, באר יעקב, שוהם ואור יהודה, כאשר רובם יוקמו מחוץ לקניונים ומרכזי קניות, מתוך הרצון להקל על חווית הקנייה בקרב קבוצות האוכלוסייה השונות.
הסניפים החדשים יהיו בעיצוב עכשווי וחדרי בדיקות מתקדמים, ויוצעו מגוון גדול של משקפי ראייה, משקפי שמש, עדשות מגע ואביזרים של מיטב המותגים העולמיים: קרולינה הררה, הוגו בוס, לקוסט, דיור, מייקל קורס ועוד וכמובן הקולקציה החדשה של אופטיקה הלפרין, כמו בשאר חנויות הרשת.
חיה הלפרין, מנכ"לית רשת "אופטיקה הלפרין": "העובדה שאנחנו ממשיכים להתרחב ועומדים ביעדי הגדילה אשר הצבנו לעצמנו בשנה האחרונה משמחת מאוד. לצד פתיחת הסניפים החדשים אנחנו ממשיכים להרחיב את מגוון הקולקציות המוצעות בסניפים אשר נותנות מענה איכותי, אופנתי ובמחיר נוח עבור הלקוחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה