מינויים

הלם באופטיקה הלפרין: המנכ"ל יעקב הלפרין הטיל פצצה

סופו של עידן באחת החברות המוכרות במשק: החל בינואר 2022 האיש החזק בחברה מאז 1988, יפסיק לשמש בתפקיד ויעביר את הסמכויות לאחיו, כאשר על פי ההערכות ימונה מנכ"ל חיצוני
כפיר אדר |  7
יעקב הלפרין (צילום צילום מסך)
הלם באופטיקה הלפרין. המנכ"ל של הרשת הוותיקה יעקב הלפרין פורש מניהול החברה אותה הוביל במשך 33 שנים. בכנס השנתי שנערך לעובדים, כמדי סוף שנה הודיע כי החל בינואר 2022 יפסיק כמנכ"ל והטיל את הפצצה המפתיעה.
המשמעות היא שלהלפרין לא יהיו יותר סמכות ניהולית וכי הוא יעביר בכך באופן רשמי את הכוח בחברה לששת האחים שלו, אך הוא כן ימשיך להחזיק במניותיה. ההערכה היא שימונה לחברה מנכ"ל חיצוני ולא אחד האחים ימלא את התפקיד.
 



יעקב הלפרין אמר לעובדים: "קצת לפני כולם, אני רוצה  להגיד  אישית: שלום! ולהפרד אחרי 33 שנות עשייה וניהול של אופטיקה  הלפרין מיום הווסדה, 33 שנים של עשייה ובניה  של הרשת הגדולה, הטובה והמובילה בישראל , 33 שנים של הובלת הענף בכל התחומים: מקצועיות, מחירים הוגנים , הנגשת האופטיקה לכולם בהגינות, והכי חשוב!!! מקום לפרנסה לאלפי משפחות שהתפרנסו ב א. הלפרין במרוצת השנים: יהודים, ערבים, וותיקים , ועולים, צעירים ומבוגרים , דתיים ושאינם דתיים , (ועל כך בעיקר גאוותי), הגיע הרגע ש,,,,נפרדים. כן". 

"זהו ,אני נפרד מאופיטקה הלפרין, ואינני יותר חלק מהחברה, (ניהולית) ואינני לוקח חלק כל שהוא בניהול החברה (6 האחים שלי נשארים חברי הנהלה וניהול) בימים אלו אני מעביר את הניהול והשליטה לצוות המובחר שלנו, ומאחל להם המון הצלחה ובכך מסתיימת תקופה מדהימה . ולשאלה הבוודאי  מסקרנת, לאן פני מועדות?  האמת, שקודם כל לנוח ,אחרי 33 שנים מאתגרות ואינטנסיביות. והאמת שאני ללא כל תוכניות מיוחדות , ובעזרת ה׳, כמו שעד עכשיו הקדוש ברוך הוא הוביל והנחה אותי, תמיד לדברים הטובים ביותר, כך בעזרת ה׳ אשתמש בכישורים בהם בורכתי".
בכך הוא יסיים פרק משמעותי בחייו שהחל ב-1988 עם פתיחת הסניף הראשון של הוריו בבבני ברק, הרשת מפעילה כיום אופטיקה הלפרין למעלה מ-120 סניפים ברחבי הארץ ומעסיקה כ-600 עובדים בסך הכל. לפי כלכליסט, בשנים האחרונות התגלעו חילוקי דעות בין בעלי המניות באופטיקה הלפרין והרשת הוצבה על המדף. ב-2017 ניסה הלפרין למכור אותה לפי שווי של 200 מיליון שקל, כשבבעלותה היו 142 סניפים.
 

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    המחירים שלהם בשמיים,לא מוצדקים בעליל.
    זחוגיהו 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל העסקים הקטנים לוקחים אותם בהליכה.אנשים לא עושים אצלם הזמנות.שורה תחתונה פשיטת רגל.
    סגור
  • 6.
    מפרנס הרבה אויבים במקום אחים.?
    עיתונאי 01/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לצערנו, הרבה מהעובדים והמנהלים של הרשת , שייכים לאויב שאסור לפרנסו. לכן אני לא נכנס לשם. וחי אחיך עמך!!!!
    סגור
  • 5.
    מה
    נו 01/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלם????????????? ממש לא
    סגור
  • 4.
    אברי גלעד
    נורית 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נהדר שאברי גלעד בתוכנית הבוקר בערוץ 13 רק בגללו אנחנו צופים בתוכנית הבוקר בערוץ 13 אוהבים את דעותיו אם לא היה מנחה את ערוץ הבוקר היינו מאבדים עניין ועוברים לערוץ המתחרה
    סגור
  • 3.
    הפרזנטור
    שלום עליכם 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הוא יפסיק גם לשמש כפרזנטור בפרסומות, עשינו משהו טוב לעם ישראל
    סגור
  • 2.
    אין ספק סכסוך משפחתי- טוב עשה. (ל"ת)
    מיקי 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    דירות בחו"ל
    דודו 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתם מעודדים לעזיבה לא יעזור כלום חזרנו למולדת ואף אחד לא יחזיר אותנו לגלות
    סגור