תקשורת ומדיה

אייל ברקוביץ׳ מבטיח: ״אהיה הראשון שיתנצל בפני בנימין נתניהו״

אייל ברקוביץ' התייחס לדרמה בתיק 4000 ולהחלטת השופטים להגיד לתובעים כי יהיה קשה להוכיח את האשמות השוחד נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני שמח על מה שקרה, זה מוכיח שהשופטים עצמאיים ולא משוחדים. אין חצי הריון, אין חצי דמוקרטיה ואין גם חצי משפט, נחכה שהמשפט יסתיים ואם ביבי ייצא זכאי אוריד את הכובע ואתנצל"
תום נחום |  3
אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
לאחר שהשופטים במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אמרו לתובעים כי יהיה קשה להוכיח את האשמות השוחד נגדו בתיק 4000, התגובות לדרמה הגדולה במשפט נתניהו ממשיכות לזרום, כאשר כעת, הגיע תורם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' לעסוק בסוגיה במסגרת תוכניתם ביום שישי בקשת 12.
אייל ברקוביץ׳ התייחס לדרמה הגדולה ואמר: ״אני שמח על מה שקרה, אנחנו רואים שהשופטים הם עצמאיים ולא משוחדים ולא מושחתים ולא יד אחת, ובעניין הזה הם לטובת ביבי שכל הזמן אומר להחליף אותם. דבר שני, כמו שאין חצי היריון ואין חצי דמוקרטיה, אין גם חצי משפט. אנחנו באמצע המשפט ואני לא אדבר מילה עד שזה ייגמר, כולל הארכה וכולל פנדלים, כשזה ייגמר והשופטים יגידו את דברם, אז אם וכאשר ביבי ייצא זכאי מכל האישומים, אני הראשון שאוריד את הכובע ואגיד לביבי ׳אנחנו מתנצלים על כל מה שעשינו לך׳, אבל כרגע אנחנו באמצע המשפט, אז בואו נחכה. בסופו של דבר המשפט הזה ייגמר לדעתי בעסקת טיעון, בינתיים ביבי מושך זמן כראש ממשלה״.

כזכור, מיד לאחר פרסום הידיעה, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, מיהר להגיב וחגג בדרכו בסדרת ציוצים עוקצנית: "העלילו עלילות, הפיצו שקרים, הדליפו חקירות, השפילו אנשים עד עפר, איימו על עדי מדינה, פגעו בפרנסה עד הזדקקות לתרומות, הפילו שלטון נבחר, הובילו ל-5 מערכות בחירות ולהפסדים של עשרות מליארדים למדינה, סכסכו מגזרים אלו באלו ולנו הם צועקים דמוקרטיה..מוזר בעיניי איך השופטים מעזים להגיד שאין שוחד אחרי שנתניהו כבר יצא אשם בתכנית של דרוקר. בפרקליטות פתחו סוכת אבלים, מבקשים לא להגיע לנחם בין 2 ל-4".
עוד הוסיף וצייץ צילום של ציוץ עבר של בן כספית, שותפו לתוכנית ב-103FM (זאת על רקע המשבר ביחסים) בו כתוב: "אני מכיר את תיק 4000 מבפנים ומבחוץ, תיק שוחד חמור מאין כמוהו, נעול ונצור", כאשר בנוסף כתב מגל: "אמבולנס להוד השרון". בנוסף כתב: "רביב דרוקר ובן כספית לא צייצו הערב מקווה שהכל בסדר". בעקיצה נוספת לכתבי חדשות 13, ברוכי קרא ואביעד גליקמן, כתב מגל: "העונש הכבד של ברוכי וגליקמן: לדווח בעצמם על מותו של סעיף השוחד. אכזרי".
 
כזכור, בחודש שעבר הודיעה היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, לפרקליטי נתניהו כי היא מתנגדת להצעה להפנות את תיקי האלפים לגישור פלילי. גישור פלילי הוא הליך שכיח למדי בתיקים משפטיים, במסגרתו מופנים הצדדים המעורבים לדיון מקוצר בפני שופט חיצוני. בהמשך, אחרי שאותו שופט שומע את שני הצדדים, הוא מציע הסדר טיעון. 
נגד נתניהו הוגשו כתבי אישום בגין מרמה והפרת אמונים בכל התיקים (1,000 ו-2,000), אך הוא הואשם בשוחד רק בתיק 4000, בו נטען כי הוא קיבל החלטות רגולטוריות שהטיבו עם מנכ"ל בזק שאול אלוביץ', למרות התנגדות גורמים במשרד התקשורת, בתמורה לסיקור חיובי באתר וואלה, שאז היה בשליטתו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כבר ברור שכל סיפור השוחד היה עלילה. למה מחכים?! (ל"ת)
    עלילת התקשורת 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אייל
    אמיר יצחק 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שומע אותך מי רוצה לשמוע אותך ומ יאתה בכלל
    סגור
  • 1.
    לא צריכים התנצלות עוף לנו מהעיינים.
    מאיר 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה פה איזה טיפוס פיכססססס.
    סגור