תקשורת ומדיה

אמנון לוי פרגן לקולגות וחטף: "פמפמו שקרים במשך שנים"

מגיש חדשות 13 שיבח את חבריו על החשיפה בנוגע לתיק 4000. יואב יצחק תקף: "לגליקמן וקרא מגיע קיתונות של בוז על שפימפמו במשך שנים טענות ושקרים כאילו נתניהו ביצע עבירות שוחד"
מערכת ice |  6
אמנון לוי (צילום יונתן זינדל פלאש90)
הכותרת הראשית של סוף השבוע באקטואליה הישראלית היא החשיפה אמש (חמישי) של אביעד גליקמן וברוכי קרא בחדשות 13, על כך שהשופטים במשפט רה"מ נתניהו, מסרו לתובעים כי יהיה קשה להוכיח את האשמות השוחד נגדו בתיק 4000. 
העיתונאי הוותיק אמנון לוי פרגן לקולגות שלו מחדשות 13 וכתב, "כבוד לחבריי ברוך קרא ואביעד גליקמן על היושרה לפרסם סיפור חשוב בלי קשר לפוזיציה. עיתונות נטו. כל כך לא מובן מאליו בימים אלו."
הציוץ קיבל תגובות ביקורת מתומכי נתניהו, ותגובה מפורטת יותר והמומה מהעיתונאי יואב יצחק, שהיה מאלו שטענו בשנים האחרונות שאין בסיס אשמה לשוחד. "אמנון יקר. אתה רציני?", כתב יצחק. "זה א-ב של עיתונות. אם לא היו מדווחים, היו מפרסמים בכלי תקשורת אחר. אם כבר: לגליקמן וקרא מגיע קיתונות של בוז על שפימפמו במשך שנים טענות ושקרים כאילו נתניהו ביצע עבירות שוחד בפרשת בזק. הם שליבו את האש נגד נתניהו וסייעו לאותם גורמים שניסו בכל כוחם להביא לסילוקו מהמערכת הפוליטית. על שקרים לא מגיע כבוד אלא ביקורת חריפה."
   
יצחק כתב אמש אחרי הפרסום: "אין הוכחות לעבירת שוחד. יש הוכחות לעלילה חמורה. עכשיו צריך רק לשאול: מי יבוא חשבון עם חבורת הכזבנים." הפרשן הפוליטי עמית סגל כתב דברים דומים בטלגרם שלו, "הפרקליטות בהתנהלותה גרמה נזקים אדירים שלא ישוערו למדינה. החשדות הובילו את האישומים והאישומים את החרם הפוליטי שהוביל לחמש מערכות בחירות. איך הייתה נראית ההיסטוריה שלנו בלי חשד בשוחד, שעוד מעט ימלאו לו שבע שנים....מנדלבליט וניצן חייבים הסברים לציבור, ובדחיפות".
נזכיר כי האישום בתיק 4000 (בזק-יס), שוחד ומרמה והפרת אמונים, הוא החמור ביותר מולו ניצב נתניהו. על פי הדיווח, שלושת שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים הודיעו כי ההוכחה לכך תהיה קשה, והם אמרו זאת לתובעים ולצוות ההגנה של נתניהו במהלך פגישה בדלתיים סגורות השבוע.
בנוסף, דווח כי הם עמדו על המורכבות באישום השוחד בתיק וביקשו מהצדדים פעם נוספת להגיע להסדר טיעון. שר המשפטים לשעבר גדעון סער כתב כי תמך ועודנו תומך בסיום משפט נתניהו בעסקת טיעון. "מן הראוי שהתביעה תטה אוזן למסרים של בית המשפט ותגלה נכונות למו״מ כזה", כתב סער בטוויטר. "האינטרס הציבורי במובנו הרחב הוא סיום הסאגה ארוכת השנים הזאת בהסדר טיעון."

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רביב דרוקר ואמנון לוי
    JO 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שני הזויים שכל מטרתם להרויח כותרות חסרות כל משמעות
    סגור
  • 3.
    לוי הוא ערבי לקקן שיודע איפה מרוחה החמאה
    אום כול תום 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האיש לא ראוי לצפיה והתייחסות היצור הכי דוחה על המסך עבד נרצע אפס
    סגור
  • משתכנז מצוי
    אבי 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הוא לא ערבי -הוא משתכנז העושה כמיטב יכולתו די להתקבל לברנז'ה
    סגור
  • 2.
    לכל הביביסטים,לא לעלוז ולא לשמוח. זה לא נגמר עד שזה לא
    אורח 06/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נגמר
    סגור
  • זהו שזה נגמר כולל הפגסוס וחבורת הפחדנים
    ימין אמין 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מדוע כל אבירי הדמוקרטיה מפחדים מחקר הרס הדמוקרטיה בידי כל מיני נקראים לצורך העניין מגיני החוק והסדר
    סגור
  • 1.
    תשאלו למה
    ZB 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה פרסמו אחרי בחירתו של הפרשן הבכיר בכר עיתונות?
    סגור