תקשורת ומדיה

ינון מגל מזועזע: "פתחו סוכת אבלים, מבקשים לא להגיע"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, חגג בדרכו הייחודית אחרי שהשופטים במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אמרו לתובעים כי יהיה קשה להוכיח את האשמות השוחד נגדו: "העלילו עלילות, הפיצו שקרים, הדליפו חקירות, השפילו אנשים, איימו על עדי מדינה, הפילו שלטון נבחר, סכסכו מגזרים ולנו הם צועקים דמוקרטיה"
תום נחום |  2
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
השופטים במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אמרו לתובעים כי יהיה קשה להוכיח את האשמות השוחד נגדו בתיק 4000, כך דווח אמש (חמישי) בחדשות 13. האישום בתיק 4000, שוחד ומרמה והפרת אמונים, הוא החמור ביותר מולו ניצב נתניהו. על פי הדיווח, שלושת שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים הודיעו זאת לתובעים ולצוות ההגנה של נתניהו במהלך פגישה בדלתיים סגורות השבוע. בנוסף דווח כי הם עמדו על המורכבות באישום השוחד בתיק וביקשו מהצדדים פעם נוספת להגיע להסדר טיעון.
מי שמיהר להגיב הוא מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, שחגג בדרכו בסדרת ציוצים עוקצנית: "העלילו עלילות, הפיצו שקרים, הדליפו חקירות, השפילו אנשים עד עפר, איימו על עדי מדינה, פגעו בפרנסה עד הזדקקות לתרומות, הפילו שלטון נבחר, הובילו ל-5 מערכות בחירות ולהפסדים של עשרות מיליארדים למדינה, סכסכו מגזרים אלו באלו ולנו הם צועקים דמוקרטיה.. מוזר בעיניי איך השופטים מעזים להגיד שאין שוחד אחרי שנתניהו כבר יצא אשם בתכנית של דרוקר. בפרקליטות פתחו סוכת אבלים, מבקשים לא להגיע לנחם בין 2 ל-4".
עוד הוסיף וצייץ צילום של ציוץ עבר של בן כספית, שותפו לתוכנית ב-103FM (זאת על רקע המשבר ביחסים) בו כתוב: "אני מכיר את תיק 4000 מבפנים ומבחוץ, תיק שוחד חמור מאין כמוהו, נעול ונצור", כאשר בנוסף כתב מגל: "אמבולנס להוד השרון". בנוסף כתב: "רביב דרוקר ובן כספית לא צייצו הערב מקווה שהכל בסדר". בעקיצה נוספת לכתבי חדשות 13, ברוכי קרא ואביעד גליקמן, כתב מגל: "העונש הכבד של ברוכי וגליקמן: לדווח בעצמם על מותו של סעיף השוחד. אכזרי".
כזכור, בחודש שעבר הודיעה היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, לפרקליטי נתניהו כי היא מתנגדת להצעה להפנות את תיקי האלפים לגישור פלילי. גישור פלילי הוא הליך שכיח למדי בתיקים משפטיים, במסגרתו מופנים הצדדים המעורבים לדיון מקוצר בפני שופט חיצוני. בהמשך, אחרי שאותו שופט שומע את שני הצדדים, הוא מציע הסדר טיעון. 
נגד נתניהו הוגשו כתבי אישום בגין מרמה והפרת אמונים בכל התיקים (1,000 ו-2,000), אך הוא הואשם בשוחד רק בתיק 4000, בו נטען כי הוא קיבל החלטות רגולטוריות שהטיבו עם מנכ"ל בזק שאול אלוביץ', למרות התנגדות גורמים במשרד התקשורת, בתמורה לסיקור חיובי באתר וואלה, שאז היה בשליטתו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתם ממש הזויים
    א 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דודה של נתניהו ז"ל הייתה שופטת בעליון יה הזויים הוא מאותרג אף אחד לא ייגע בו פשוט הצגה להמונים הדבילים בכדי להכשיר דיקטטורה וההמונים ברוב טיפשותם מבקשים את זה אחר כך יתלוננו שיבינו במה מדובר ככה זה עובדי אלילים דבילים ושטופי מוח אין מה לעשות הם לא הבינו שאם הבורא ברא להם מוח הם אמורים להשתמש בו בעצמם עצוב
    סגור
  • 1.
    יבוא יום נקם ושילם לעולם לא נשכח ולעולם לא נסלח לקושרים
    דן 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נרדוף אותם עד שיחקרו ויתנו את הדין על המעשים הנפשעים שבצעו בתיקים התפורים על הפוטש ועל הרס החברה והמדינה שבצע במעשי החתרנות
    סגור