תקשורת ומדיה

ניב רסקין בהלם: "גרועים מהחיזבאללה והחמאס? זה נורא, נורא"

הח"כ הוותיק יצחק פינדרוס התבטא בצורה חמורה נגד הקהילה הגאה וחטף ממגיש הטלוויזיה והעיתונאי ניב רסקין: "זה נורא, בושה להגיד להם שהם גרועים מהחיזבאללה והחמאס, דברים כאלה לא נשארים באוויר"
תום נחום |  3
ניב רסקין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
האמירה המזוויעה של חבר הכנסת מיהדות התורה, יצחק פינדרוס, ממשיכה לזעזע את הרשתות וגם את הסלבס שהקהילה הגאה קרובה לליבם. הח"כ טען כי: "הלהט"ב יותר מסוכנים למדינת ישראל מדאעש, חיזבאללה והחמאס, שיילחם בהם כי כך מצווה התורה", כאשר הביקורות הקשות על דבריו לא איחרו לבוא.
יעל בר זוהר לא יכלה לשתוק ואמרה על דבריו של פינדרוס במהלך שידור 'חדשות הבוקר' עם ניב רסקין בקשת 12 כך: "האמת שאני ממש פוחדת, מה זה אומר ולאן אנחנו הולכים? ח"כ מטעם 'יהדות התורה', יצחק פינדרוס, שהוא ידוע בדעות הקיצוניות שלו והתבטא לא פעם נגד הקהילה הלהט"בית, אבל הפעם אני מרגישה באמת שכל פעם יש אמירות בעייתיות, אבל הפעם נחצו כל הגבולות".
עוד הוסיפה: "אנחנו אחרי הפיגוע המזעזע בעלי והוא אומר לנו שזה יותר גרוע מחמאס, לאן נגיע? כאילו לא חסרות פה מספיק צרות ובעיות במדינה שלנו וכאילו אין מספיק פילוג בעם, אמירה כזו רק מגדילה את הקרע יותר ואמירות כאלה, לא רק שזורעות שנאת חינם, הן עלולות להיות מסוכנות ולהוביל למעשים מסוכנים, כולנו זוכרים מה קרה ב-2015 במצעד הגאווה בירושלים, את הרצח של שירה בנקי ז"ל, אתה יודע, מישהו אומר דבר כזה ומישהו אחר יכול חלילה לעשות מעשה קיצוני".

לסיכום אמרה: "אין לי שום יומרה לשנות את דעתו, אבל אני כן מצפה מאיש ציבור לא לצאת בהצהרות כאלה, אמירה כזו גם בעיניי חייבת להיות מגונה, אבל אני חושבת שכדאי שיגנו את זה. אני גם לא רוצה לחשוב על הורים ועל ילדים ונערים שנמצאים כרגע בארון וכמה זה לוקח אותם אחורה ומכאיב להם, זה ממש מחריד ואולי נזכיר לו שהדבר שהתורה אולי מושתתת עליו והדבר אולי הכי חשוב זה 'ואהבת לרעך כמוך' והוא פספס פה בגדול".
רסקין הגיב: "זה נורא, נורא, זה לא נשאר באוויר דברים כאלה, ברור שצריכים לגנות את זה. זה בושה להגיד להם שהם יותר גרועים מהחיזבאללה והחמאס. חשוב מאוד לדבר על הנושא הזה".
כזכור, גם הזמר רן דנקר תקף בחריפות את הח"כ: "אתה צריך להשפיל את מבטך כשאתה עובר ליד אותן בהמות טרוריסטיות, להשפיל עיניים ולב מבושה. אתה ואהוביך צריכים להרגיש כנראה את הבושה והביטול והרצון להתפייד מהעולם שאתה מבקש מאיתנו לחוש כדי אולי לחזור לדרך הישר".
 
עוד כתב: "איש ששנאה, הומופוביה וגזענות זורמות בעורקיו אין לו מקום בחברה שלנו. איש שמבקש להשמיד לא פחות ולא יותר אוכלוסיה שלמה, צריך להיות מאחורי סורג ובריח. איש שמזכיר תקופות קשות מאוד בהיסטוריה שהעם שלנו ידע, מבקש לעשות טיהור מבפנים, איש מסוכן".
"ח״כ דוד פינדרוס", פנה לידר. "הפעם זו לא רק הנבערות, חוסר הידע או הפחד שלך. הפעם זו הסתה קשה, יוקדת והרסנית. חבר כנסת בישראל, בפנים גלויות, בערוץ טלוויזיה מרכזי, בביטחון מלא.  תסתכלו עליו טוב. ככה נראית הסתה, ככה נראה נבחר ציבור שמפלג ומסית. ככה בדיוק נראה מי שמתרגם את הכוח הפוליטי שלו למסרים רעילים ונפיצים, לנרטיב מרושע שאין לו מקום".
עוד כתב לידר נגד הח"כ הוותיק: "אנחנו מאמינים בטוב, יודעים שרק איתו אפשר יהיה לנצח. יודעים שרק מי שידע אהבה אמיתית - יכול להבין אותה כמו שהיא. ועכשיו, תסתכל אתה עלינו.  אוהבים. חזקים.  ביחד".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שום קיצוני ושום נעליים אמר בדיוק את האמת הצרופה!!!
    יהודי אורגינל 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל הלהטב הזה זה הקיצונים הגדולים שלקחו את הדבר הכי לא מתקבל על השכל האנושי והפכו אותו ללגיטימי ומכריחים בכפייה את כולם לקבל אותם ולתת להם לעשות ככל העולה על רוחם ה' ירחם לאן הגענו
    סגור
  • 2.
    תגובות סלקטיביות
    Zr 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    גינוי חריף לח״כ נגד הלהט״בים (למרות הכתוב בתנ״ך). לעומת זאת. אתם ״הנאורים״ קולכם נדם. לכל האמירות הקשות והמסיתות נגד המשמעת בצבא והסדר והחוק הדמוקרטי למשול. ובעד. הכאוס והרשות לסרב בצה״ל ולמרי אזרחי התביעות שלכם. מביישת ראשית אתכם ומה לכם להלין על אחרים.
    סגור
  • 1.
    רסקיו איפה הייתה כאשר תקפו את החרדים
    פטריוט 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הצביעות שלכם זועקת לשמיים. פתאום מגנים על להטבים. והיכן הייתם שתקפו את החרדים. ?
    סגור