ויראלי

רן דנקר נכנס בח"כ החרדי: "איש שמזכיר תקופות קשות מאוד בהיסטוריה"

הח"כ הוותיק יצחק פינדרוס התבטא בצורה חמורה נגד הקהילה הגאה וחטף מהזמר: "איש ששנאה, הומופוביה וגזענות זורמות בעורקיו אין לו מקום בחברה שלנו. איש שמבקש להשמיד לא פחות ולא יותר אוכלוסיה שלמה, צריך להיות מאחורי סורג ובריח"
מערכת ice |  3
רן דנקר בקמפיין החדש של סלקום (צילום מיכה לובטון)
האמירה המזוויעה של חבר הכנסת מיהדות התורה, יצחק פינדרוס, ממשיכה לזעזע את הרשתות וגם את הסלבס שהקהילה הגאה קרובה לליבם. הח"כ טען כי: "הלהט"ב יותר מסוכנים למדינת ישראל מהחמאס, שיילחם בהם כי כך מצווה התורה", רן דנקר  לא מכוון לשתוק על כך.
רן דנקר הוסיף נגד הח"כ: "אתה צריך להשפיל את מבטך כשאתה עובר ליד אותן בהמות טרוריסטיות, להשפיל עיניים ולב מבושה. אתה ואהוביך צריכים להרגיש כנראה את הבושה והביטול והרצון להתפייד מהעולם שאתה מבקש מאיתנו לחוש כדי אולי לחזור לדרך הישר".
עוד כתב: "איש ששנאה, הומופוביה וגזענות זורמות בעורקיו אין לו מקום בחברה שלנו. איש שמבקש להשמיד לא פחות ולא יותר אוכלוסיה שלמה, צריך להיות מאחורי סורג ובריח. איש שמזכיר תקופות קשות מאוד בהיסטוריה שהעם שלנו ידע, מבקש לעשות טיהור מבפנים, איש מסוכן".

"ח״כ דוד פינדרוס", פנה לידר. "הפעם זו לא רק הנבערות, חוסר הידע או הפחד שלך. הפעם זו הסתה קשה, יוקדת והרסנית. חבר כנסת בישראל, בפנים גלויות, בערוץ טלוויזיה מרכזי, בביטחון מלא.  תסתכלו עליו טוב. ככה נראית הסתה, ככה נראה נבחר ציבור שמפלג ומסית. ככה בדיוק נראה מי שמתרגם את הכוח הפוליטי שלו למסרים רעילים ונפיצים, לנרטיב מרושע שאין לו מקום".
עוד כתב לידר נגד הח"כ הוותיק: "אנחנו מאמינים בטוב, יודעים שרק איתו אפשר יהיה לנצח. יודעים שרק מי שידע אהבה אמיתית - יכול להבין אותה כמו שהיא. ועכשיו, תסתכל אתה עלינו.  אוהבים. חזקים.  ביחד".
\
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לך זה מזכיר תקופות קשות בהיסטוריה
    ז'וז'ו 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ולי זה מזכיר, חסה בשומשום ומיונז. מי אומר שמערכת האסוציאציות שלך ראויה לדיון יותר מזו שלי?
    סגור
  • 2.
    דור תהפוכות המה
    שלמה 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איפה השכל נעלם???? דוקא הלהטב מזכירים תקופות חשוכות ביותר של ההיסטוריה....איך שכחת את סדום ועמורה שהיו להטב.....??!!!
    סגור
  • 1.
    עם כל הכבוד ל"נאורות" הזמר הוא פועל נגד הטבע.
    זוכר את השואה 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רן עם כל הכבוד אתה נכשל בדבריך הוא יש לו על מה שיסמוך, אתה מתנהג כפי שאתה רוצה ומבין ואין לי בעיה עם כך אבל דיי יש גבול אני לא אוהב פינדרוס כמוך אבל הוא ממשיך את היהדות כשאתה מצדך אין לך עניין בזה. של נעליך.
    סגור